Ευρεία σύσκεψη στο Υπ.Εσ., με συμμετοχή Κατσιφάρα για τη λύση του ζητήματος των απορριμμάτων του Νομού - Στην Αχαΐα ουδέν
Ο Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Παναγιώτης Κουρουμπλής, συγκάλεσε ευρεία σύσκεψη, με θέμα την διαχείριση απορριμμάτων του Νομού Ηλείας, ενώ και στην Πάτρα η Ξερόλακκα προκαλεί ανησυχία.
Διεγέρθηκαν οι πολίτες από ενδεχόμενο λυματολάσπης να καταλήξει σε φρεσκοσκαμμένο λάκκο του ΧΥΤΑ. Οι διαμαρτυρίες και η φωτογράφιση οχήματος του Δήμου Πατρέων οδήγησε στον Εισαγγελέα τον Πρόεδρο της Επιτροπής του τοπικού Συλλογου. Κι ενώ στον γειτονικό νομό Ηλείας η επίλυση του ζητήματος φαίνεται να παίρνει το δρόμο της απαλλαγής των κατοίκων από τον εφιάλτη, στον νομό Αχαΐας το ζήτημα είναι παγωμένο και στην Πάτρα ιδιαίτερα, πέραν από αντικυβερνητικές κραυγές, ουδέν ακούγεται περί λύσης!
Στον Νομό Ηλείας διαφαίνεται λύση
Στη συνάντηση για την ανησυχία που προκαλεί η κατάσταση στον νομό Ηλείας, συμμετείχαν ο Υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γιάννης Μπαλάφας, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών, Κώστας Πουλάκης, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Αποβλήτων, Ευάγγελος Καπετάνιος, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος, Απόστολος Κατσιφάρας, ο Δήμαρχος Πύργου, Γαβριήλ Λιάτσης, ο Δήμαρχος Ήλιδας, Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, Ευθύμιος Κοτζιάς, ο Δήμαρχος Πηνειού, Αλέξης Καστρινός, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Ναμπίλ Ιωσήφ Μοράντ, ο Δήμαρχος Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, Διονύσιος Μπαλιούκος, ο Σύμβουλος του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος Γιάννη Τσιρώνη, Δημήτρης Πολιτόπουλος, καθώς και στελέχη του Υπουργείου Εσωτερικών.
Συνισταμένη όλων των απόψεων ήταν η άμεση και οριστική αντιμετώπιση του θέματος των απορριμμάτων με την ολοκλήρωση της μηχανικής διαλογής στην περιοχή της Τριανταφυλλιάς, με τις προσπάθειες που καταβάλλονται να είναι για επίσπευση της ολοκλήρωσης των εργασιών.
Μέχρις ότου ολοκληρωθεί το έργο, οι Δήμοι έχουν συμφωνήσει σε ποιον δεματοποιητή θα συσκευάζουν τα απορρίμματα, ενώ στους περισσότερους Δήμους έχουν καταλήξει σε ποια περιοχή θα τα εναποθέτουν.
Με εντολή του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αύριο, Τρίτη, θα μεταβεί στην περιοχή της Ηλείας ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Αποβλήτων ώστε να υπάρξει καταληκτική εισήγηση προς τον κ. Κουρουμπλή για τα μέρη που τελικώς θα εναποτίθενται τα απορρίμματα εντός των ορίων των Δήμων.
Κλείνοντας τη σύσκεψη ο κ. Κουρουμπλής κατέστησε απόλυτα σαφές ότι, «πρέπει να βρεθεί οριστική λύση για τα απορρίμματα στην περιοχή. Οφείλουμε να συμβάλλουμε όλοι σ’ αυτή την κατεύθυνση με πνεύμα καλής συνεργασίας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου