Τα αρτοσκευάσματα  που συγκεντρώθηκαν, μεταφέρθηκαν στην Ειδομένη και παραδόθηκαν στον Ερυθρό Σταυρό για να τα διανείμει

Ξεπέρασαν τον στόχο τους οι αρτοποιοί της Θεσσαλονίκης, που χθες συγκέντρωσαν πάνω από 500 κιλά αρτοσκευάσματα για τους πρόσφυγες της Ειδομένης.


Από νωρίς το πρωί και μέχρι τις 2.30 το μεσημέρι, μπροστά στον Λευκό Πύργο κατέφθαναν φορτηγάκια που κουβαλούσαν ψωμιά, κρουασάν, μπισκότα, τσουρέκια, τυρόπιτες και γλυκά από τους «φούρνους της γειτονιάς», ενώ εντύπωση προκάλεσε στους διοργανωτές ότι και πάρα πολλοί πολίτες έσπευσαν για να προσφέρουν τρόφιμα για τους πρόσφυγες που καταφθάνουν κατά χιλιάδες καθημερινά στα σύνορα με την ΠΓΔΜ.

Τα αρτοσκευάσματα που συγκεντρώθηκαν μεταφέρθηκαν στη συνέχεια στην Ειδομένη και παραδόθηκαν στον Ερυθρό Σταυρό για να τα διανείμει.

"Τα μέλη μας κάνουν μια κίνηση ανθρωπιάς απέναντι σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που διέρχονται από τη χώρα μας για να φύγουν από έναν πόλεμο και έχουν μπροστά τους έναν άλλο 'πόλεμο' μέχρι να φτάσουν εκεί που θέλει να πάει ο καθένας. Εμείς απλά βάζουμε ένα λιθαράκι στη βοήθεια που πρέπει να τους δίνουμε, προϊόντα του φούρνου της γειτονιάς, ψωμί και αρτοσκευάσματα" δήλωσε η πρόεδρος του σωματείου αρτοποιών «Ο Προφήτης Ηλίας» Ελισάβετ Κουκουμέρια.