Από την ΔΕΥΑ Πάτρας ανακοινώνεται ότι αύριο
Τετάρτη 21-10-15 και από ώρα 8.00 το πρωί, έως 5
το απόγευμα, λόγω απαραίτητων
εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης, θα υπάρχει
πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού στις περιοχές Ιτιές - Λεύκα .
Συνιστάται να περιορίζεται η
κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Από την Υπηρεσία θα καταβληθεί
προσπάθεια για μείωση του χρόνου διακοπής υδροδότησης. Η ΔΕΥΑΠ παρακαλεί για
την κατανόηση των συμπολιτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου