Από την Οργανωτική Επιτροπή των φορέων για τον τοπικό
σχεδιασμό διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Αιγιαλείας εκδόθηκε η παρακάτω
ανακοίνωση:
«Την Παρασκευή
16-10-2015 συναντήθηκαν εκ νέου οι εκπρόσωποι των φορέων
με σκοπό τον καθορισμό της στάσης τους στον «βιαστικό» τρόπο
προώθησης του Τ.Σ.Δ. από τη Δημοτική Αρχή. Παρακολουθήσαμε ολόκληρη τη συνεδρίαση
της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης.
Από τη συνεδρίαση, επιβεβαιώθηκε η άποψή μας ότι πρόκειται για ένα
σχέδιο με γενικότητες, χωρίς εξειδικεύσεις, με το μεγάλο πρόβλημα χωροθέτησης στον
αέρα, με πολλά «θα», «εάν», «ίσως» που προκαλούν δικαιολογημένες αντιδράσεις.
Επίκειται η παρέμβασή μας στο Δημοτικό Συμβούλιο της
προσεχούς Δευτέρας και θα ενημερώσουμε τα μέλη μας και όλους τους
Αιγιαλείς για την τελική μας στάση, με συνεδριάσεις και κατά τόπους ανοιχτές
συγκεντρώσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου