ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας



Από την Οργανωτική Επιτροπή των φορέων για τον τοπικό σχεδιασμό διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Αιγιαλείας εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

«Την  Παρασκευή 16-10-2015 συναντήθηκαν εκ νέου οι  εκπρόσωποι των  φορέων  με σκοπό τον καθορισμό της στάσης τους στον «βιαστικό» τρόπο προώθησης  του  Τ.Σ.Δ. από τη Δημοτική  Αρχή.  Παρακολουθήσαμε  ολόκληρη τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης.  Από τη συνεδρίαση, επιβεβαιώθηκε η άποψή μας ότι πρόκειται για ένα σχέδιο με γενικότητες, χωρίς εξειδικεύσεις, με το μεγάλο πρόβλημα χωροθέτησης στον αέρα, με πολλά «θα», «εάν», «ίσως» που προκαλούν δικαιολογημένες αντιδράσεις.

Επίκειται η παρέμβασή μας στο Δημοτικό Συμβούλιο της προσεχούς Δευτέρας και θα ενημερώσουμε τα  μέλη μας και όλους τους Αιγιαλείς για την τελική μας στάση, με συνεδριάσεις και κατά τόπους ανοιχτές συγκεντρώσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: