Δικαιώθηκαν μετά από πολύμηνο αγώνα οι 79 εργαζόμενοι
του Πανεπιστημίου Πατρών που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, από την πάνσοφη κυβέρνηση
των μνημονίων. Ψηφίστηκε ο νόμος την προηγούμενη εβδομάδα, δημοσιεύτηκε προχθές
και τώρα μπορεί οι υπό απόλυση να ξαναπάνε στις εργασίες τους. Μέσα σε 10 ημέρες
πρέπει να συμπληρώσουν τις αιτήσεις τους και 18 από αυτούς που αρχικά ήταν να
τοποθετηθούν στο ΑΥΕΙ, μπορούν εφόσον θέλουν να επιλέξουν το ΑΕΙ της πόλης. Ένα ένα τα σαθρά νομικά κατασκευάσματα των
σαμαροβενιζέλων στέλνονται στον σκουπιδοντενεκέ κι ας φωνάζουν οι της τρόικας
εσωτερικού ψευτοπατριώτες, πως
παραβιάζονται τα συμφωνηθέντα με τους δανειστές, καθώς περισσότερο τους ενδιαφέρουν
μην κακοπάθουν οι δανειστές παρά οι απολυμένοι και άνεργοι εργαζόμενοι.
ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου