ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας με την βουλευτή Μαρία Κανελλοπούλου επισκέφτηκε τα Ταμπάχανα

Η Μαρία Κανελλοπούλου ακούει με προσοχή τις παρατηρήσεις για το έργο της μίνι  στο τμήμα Ταμπαχάνων, από τον μηχανικό Ανδρέα Σουρούνη.


Εξέφρασε την διαμαρτυρία του για τον πολιτικάντικο τρόπο με τον οποίο ξεκίνησαν οι εργολαβίες του έργου, με συνέπεια να βρίσκονται στον αέρα


Παρών και ο περιφερειακός σύμβουλος
της "Αντίστασης Πολιτών Δυτ. Ελλάδας"
του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγ. Κατσακούλης
Επίσκεψη στο έργο της μίνι περιμετρικής, στο σημείο της πλατείας Ταμπαχάνων, πραγματοποίησης σήμερα Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014, στις 11 το πρωί κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ Πάτρας, με επικεφαλής την βουλευτή Αχαΐας του κόμματος και μέλος του Πολιτιστικού Τμήματος του  ΣΥΡΙΖΑ Μαρία Κανελλοπούλου. Και μετά τις διαπιστώσεις που έκαναν η Μαρία Κανελλοπούλου είναι προσανατολισμένη σε κατάθεση ερώτησης στο αρμόδιο Υπουργείο.

Διαπίστωσαν την εκκρεμότητα που υφίσταται στο συγκεκριμένο σημείο, με το ανευρεθέν τμήμα της σήραγγας, που κατ’ εκτιμήσεις ανάγεται στις αρχές του 19ου αιώνα, χρησιμεύον  ως μέσο επικοινωνίας με άγνωστα τα  σημεία που ένωνε. 

Πάντως απ’ ότι ειπώθηκε, όταν ανέλαβε η ιταλική εταιρεία τηλεφωνίας να περάσει το δίκτυο  καλωδίων, προτίμησε να το ασφαλίσει με τσιμέντο και να διέλθει υπεράνω της οροφής του τούνελ. Αυτό σημαίνει πως έγινε γνωστή η ύπαρξή του.  Και η ερώτηση είναι δεν βρέθηκαν κάπου καταγεγραμμένα αυτά τα στοιχεία; 

Η έλλειψη πληροφόρησης δίνει τροφή σε εικασίες, που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Κάποιοι θεωρούν ότι αυτό το τούνελ αποτελεί μέρος αποχετευτικού αγωγού νεωτέρων χρόνων, άποψη που όμως δεν ευσταθεί. Το χαρακτηρίζουν με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, που ακούστηκαν στην πρόσφατη διαμαρτυρία, ως «σκατιέρα»! 

Έτσι, όπως είναι γνωστό, την ερχόμενη Πέμπτη θα αποφασίσει το ΚΑΣ επιλύοντας την διάσταση απόψεων μεταξύ των εισηγητών που τάσσονται υπέρ της αρχαιότητος του ευρήματος και άλλων που το αμφισβητούν.

Οι λύσεις που πιθανών προταθούν ποικίλλουν από την μεταφορά του τούνελ σε σημείο που θα το καταστήσει αξιοθέατο, έως και την επιχωμάτωσή του. Αυτά πάντως θα τα αποφασίσουν οι αρχαιολόγοι, που είναι και οι κατ΄ εξοχήν υπεύθυνοι.

Το ΚΑΣ θα αποφασίσει για το εύρημα.
Στην επίσκεψη του κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ εκφράστηκαν δυσοίωνες προβλέψεις για την εξέλιξη του έργου, που δημοπρατήθηκε κυρίως με πολιτικάντικα κριτήρια, άρον-άρον, με αποτέλεσμα οι μελέτες που έχουν γίνει να είναι ελλιπείς και αυτό να συναντάται κατά την εφαρμογή τους.

Έτσι εξηγείται  και το γεγονός ότι οι εργολαβίες στα τμήματα του μήκους περίπου δύο 
χιλιομέτρων έργου, να έχουν ανοίξει, να παραμένουν σε εκκρεμότητα και στο τμήμα από Παντοκράτορος έως 3ου Ορειβατικού να θυμίζει η περιοχή βομβαρδισμένο τοπίο, ενώ τα τσιμεντένια τοιχία που υψώθηκαν στα 5 μέτρα περίπου από το έδαφος, εκατέρωθεν της στενής οδού Τισσαμένους  να θυμίζουν πολεμικά οχυρά.

Το πρόβλημα είναι ακόμη εντονότερο στο βάθος των Εβραιομνημάτων, με συνέπεια  το μεν βόρειο τοιχίο αντιστήριξης που κατασκευάστηκε με κακοτεχνία από τον εργολάβο να έχει κάθετο ρήγμα, επικίνδυνο για την κατάρρευσή του, ενώ πιο βαθιά ακόμη, προς την δυτική πλευρά του υπό κατασκευή δρόμου, στο σημείο προ του Ρωμαϊκού Υδραγωγείου, η λάσπη από τις πρόσφατες βροχές να έχει μετατρέψει σε βάλτο την κατοικούμενη περιοχή, στην οποία έτσι ή αλλιώς  εκρέουν τα νερά των πηγών του ανατολικού πρανούς του βουνού της Αρόης.

Τα υδραυλικά έργα για την διασφάλιση της σταθερότητας του δρόμου είναι ζητούμενο και αυτό δεν έχει προβλεφτεί σε καμία μελέτη, αφού αυτές ξεκίνησαν όπως-όπως  για την απόσπαση ψήφων από την εποχή Σημίτη έως σήμερα.

Μάλιστα από το κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ ακούστηκε η ενδιαφέρουσα άποψη, ότι θα μπορούσε να είχαν κατασκευαστεί όλα τα άλλα  τμήματα του έργου, που και αυτά βρίσκονται στο αέρα και τελευταίο να άρχιζε αυτό των Ταμπαχάνων.

Για το οποίο βεβαίως, υπάρχουν ενδείξεις ότι πέραν των δύο εκατομμυρίων προκαταβολή που έχει λάβει ο εργολάβος για να αρχίσει το έργο, πιθανόν να μην υπάρξουν άλλα κονδύλια που θα εξασφαλίσουν επάρκεια οικονομικών μέσων  για την περαίωσή του. Κι αυτά πέραν των 27 εκατομμυρίων που κατά δήλωση του αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας Γρ. Αλεξόπουλου έχουν δεσμευτεί, που πλην όμως δεν θα δοθούν χωρίς εγγυήσεις.

Ένα ακόμη στιγμιότυπο από την επίσκεψη του κλιμακιου του ΣΥΡΙΖΑ Πάτρας στα Ταμπάχανα.

Γεμάτο χαλίκια μέχρι επάνω το τούνελ, που εκτιμάται ότι είναι τουλάχιστον δυόμισι μέτρων ύψους!



Δεν υπάρχουν σχόλια: