Για τον κόμβο Κ7 της ευρείας παράκαμψης Πατρών, που εδώ και τέσσερα χρόνια έχει βαλτώσει!
Ο επικεφαλής της παράταξης «Μαζί Αλλάζουμε – Δυτική Ελλάδα» Κώστας Καρπέτας φέρνει στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας το θέμα της κατασκευής του κόμβου Κ7 της ευρείας παράκαμψης Πατρών. Με επερώτηση που κατέθεσε ο κ. Καρπέτας προς τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου, ρωτά τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας για την τύχη του έργου, το οποίο όπως τονίζει ο επικεφαλής της παράταξης «Μαζί Αλλάζουμε», δεν έχει ξεκινήσει εδώ και τέσσερα χρόνια με αποτέλεσμα να έχει βαλτώσει.
Το κείμενο της επερώτησης έχει ως εξής:
«Όπως πολύ καλά γνωρίζετε το έργο κατασκευής νέας συνδετήριας οδού στο κόμβο Κ7 της ευρείας παράκαμψης Πατρών εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ 2014-2020 την 1-3-2019 με ημερομηνία λήξης την 1-3-2023.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της νέας συνδετήριας οδού, τη διαμόρφωση δύο ισόπεδων κυκλικών κόμβων (ΚΔ) & (ΚΕ) σπειροειδούς δακτυλίου κυκλοφορίας (turbo roundabout), στην αρχή και το τέλος της νέας οδού, τα κατάλληλα έργα αποχέτευσης των όμβριων υδάτων, των κυκλοφοριακών έργων και τη διευθέτηση του ρέματος "Μανωλιά", όπου είναι απαραίτητη λόγω των νέων οδικών έργων.
Επίσης προβλέπεται και η αποκατάσταση των οδικών συνδέσεων που διακόπτονται από την αρτηρία.
Με το έργο, μέσω της νέας χάραξης, επιτυγχάνεται η παράκαμψη του οικισμού της Οβρυάς, μετατρέποντας όλες τις διαμπερείς κινήσεις σε περιφερειακές, μέσω ενός αξιόπιστου οδικού διαδρόμου, με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ο οποίος και θα αποτελέσει τη συνέχεια του αυτοκινητόδρομου της Ε.Π.Π. έως την Ε.Ο. Πατρών-Τριπόλεως (Ε.Ο. 33).
Mε το έργο αναβαθμίζεται λειτουργικά η Ευρεία Παράκαμψη Πατρών με την απευθείας διασύνδεσή της με την Ε.Ο. Πατρών Τριπόλεως , καθώς και το ευρύτερο δίκτυο της περιοχής. Οι πολίτες και οι μεταφορικές επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση στην Ε.Ο. Πατρών - Τριπόλεως χωρίς να κινούνται σε Μιντιλόγλι, Φιλοθέη ή Οβρυά. Παράλληλα θα διευκολύνονται όσοι θέλουν να μεταβούν στο Λιμάνι ή στη Λαχαναγορά μέσω της Ε.Ο. Πατρών - Τριπόλεως.
Η νέα οδός μήκους περίπου 1.200 μ., θα αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο της περιοχής και θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του μήκους της διαδρομής, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, της άνεσης και της λειτουργικότητας για τους χρήστες της οδού.
Ο Προϋπολογισμός του έργου είναι : 11.990.020 €.
Επειδή μέχρι σήμερα το έργο δεν έχει ξεκινήσει και παραμένει στάσιμο και βαλτωμένο.
ΕΠΕΡΩΤΑΣΘΕ:
1. Σε ποια φάση βρίσκεται το έργο και γιατί τέσσερα χρόνια καθυστερεί η έναρξή του;
2.Εχει εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση του στο επόμενο ΕΣΠΑ;
3.Η μελέτη που έχει συνταχθεί θα χρειαστεί νέα επικαιροποίηση, με αποτέλεσμα νέες καθυστερήσεις;
4.Ποιό χρονοδιάγραμμα υπάρχει για την έναρξη και την ολοκλήρωση του έργου;»
_______________
Κώστας Καρπέτας: maziallazoume1@gmail.com - kkarpet@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου