ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

Ο κ. Φαρμάκης κρύβει ότι θα πληρώνουμε διόδια στην Πατρών-Πύργου!

 

 

«Όλα δείχνουν πως κλείνει ένα σκοτεινό κεφάλαιο για τη Δυτική Ελλάδα» λέει ο περιφερειάρχης ΔΕ - ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Αποκρύπτουν όμως ότι το έργο θα πληρώνεται αλμυρά από το Δημόσιο και τους χρήστες!


Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, σχετικά με την επανεκκίνηση του έργου της Πατρών-Πύργου, που ήταν παγωμένο με απόφαση του υπουργού Υποδομών Κ. Καραμανλή από τον Ιανουάριο του 2020, για να βολέψει τα δικά του παιδιά, παρόλο που είχαν εγκατασταθεί οι εργολαβίες από τον Μάιο του 2019 επί ΣΥΡΙΖΑ και προβλέπονταν φέτος να είχε ολοκληρωθεί το έργο, αναφέρει, μεταξύ άλλων και τα εξής:

«Όλα δείχνουν πως κλείνει ένα σκοτεινό κεφάλαιο για τη Δυτική Ελλάδα και η απολύτως λογική αβεβαιότητα για την Πατρών – Πύργου, γίνεται παρελθόν.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάζει την σφραγίδα της σε αυτό το πολύ σημαντικό έργο υποδομής και αυτό αποτελεί μία εγγύηση ότι ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος θα γίνει επιτέλους πράξη».

Όμως ο κ. Φαρμάκης κρύβει ότι θα πληρώνουμε ''καπέλο'' ως διόδια στην Πατρών-Πύργου, καθώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη συμφώνησε να δώσει το έργο με απευθείας ανάθεση και με «καπέλο» 114 εκατ. ευρώ, που θα πληρώνουν οι πολίτες μέσω διοδίων σε όλη την παραχώρηση, δίνοντας για τρία χρόνια το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου!


Ν. Παππάς: Μετακυλίετε σε διόδια το ''καπέλο'' της ''Ολυμπίας Οδού'' 

Ο υπ. Μεταφορών Κ. Καραμανλής, της ΝΔ, πάγωσε τον Ιανουάριο 2020, τις εγκατεστημένες από τον ΣΥΡΙΖΑ εργολαβίες στην Πατρών-Πύργου, προς όφελος ιδιώτη! Έτσι χάθηκαν 29 μήνες, γιατί δεν ήθελε το έργο να γίνει χωρίς πληρωμή διοδίων!

 
Στο μεταξύ, σκληρή αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης, που κρύβεται για τις ευθύνες χιλιάδων θανάτων από τον κορονοϊό και του ΣΥΡΙΖΑ, ξέσπασε με αφορμή την επανεκκίνηση του έργου  μετά και την τελική έγκριση  από την Κομισιόν για την ανάθεση στην «Ολυμπία Οδό». Αυτήν που είχε εγκαταλείψει το έργο της Κορίνθου-Πατρών, μέχρι Τσακώνα, έργο που ''τσουρουτεύτηκε'' καθώς από την διαδρομή μέχρι την Τσακώνα αφαιρέθηκαν τα σημεία από Πάτρα μέχρι Τσακώνα, παραμένοντας το υπόλοιπο τμήμα Πάτρα-Κόρινθος, που και αυτό στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε και επί περίπου 10ετία ήταν χωρισμένο με κορίνες, μέχρι που ανέλαβε  την κατασκευή του το υπουργείο επί ΣΥΡΙΖΑ και υπουργίας Σπρίντζη, για να αποπερατωθεί μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Τώρα το έργο της Πατρών-Πύργου που επί ΣΥΡΙΖΑ προορίζονταν να κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο, που σήμαινε άνευ διοδίων, θα κατασκευαστεί από την ιδιωτική εταιρεία «Ολυμπία Οδό», και με δικαίωμα επιβολής διοδίων συνολικά 114 εκατ. ευρώ, που θα αποπληρώνουν οι χρήστες οδηγοί!  

Ο τομέαρχης Μεταφορών και υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά, κατηγορεί την κυβέρνηση για «ψέματα και σπατάλη εκατοντάδων εκατομμυρίων», με τον υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή, να αποκρύπτει τα έγγραφα της σύμβασης και με θράσος να απαντά ότι «το πολιτικό θράσος και η αμετροέπεια του κ. Παππά ξεπέρασε κάθε όριο». Ξεχνώντας ότι διέλυσε εργολαβίες εγκατεστημένες οκτώ μήνες πριν την απόφασή του να κηρύξει το πάγωμα των εργασιών! 

 

Πορεία με γαϊδουροκαβαλαρία στην Πατρών-Πύργου! Το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο...

Ο Νίκος Παππάς, με αφορμή τις ανακοινώσεις του Κ. Καραμανλή, για την οδό Πατρών - Πύργου, σε ανακοίνωσή του αποκαλύπτει ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη συμφώνησε να δώσει το έργο με απευθείας ανάθεση στις μεγάλες κατασκευαστικές της Κορίνθου - Πατρών με «καπέλο» 114 εκατ. ευρώ, που θα πληρώνουν οι πολίτες μέσω διοδίων σε όλη την παραχώρηση, δίνοντας για τρία χρόνια το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου. Το κόστος κατασκευής του οδικού άξονα αυξήθηκε από τα 225 εκατ. ευρώ, όπως είχε προκύψει από τις ανοιχτές διεθνείς διαγωνιστικές διαδικασίες, κατά 75 εκατ. ευρώ.

Και προσθέτει ότι γνωρίζοντας το «καπέλο» των 114 εκατ. ευρώ που θα πληρώσουν οι πολίτες και των πρόσθετων 75 εκατ. ευρώ στην κατασκευή του έργου, ψεύδεται όταν λέει ότι το πρόσθετο κόστος των 75 εκατ. προέρχεται από καθυστέρηση και όχι από την απευθείας ανάθεση, που προτιμήθηκε αντί των διαγωνιστικών διαδικασιών…Δυστυχώς, η προτεραιοποίηση των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή ήταν άλλη. Δεν περιελάμβανε τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη Δυτική Ελλάδα και την ενίσχυση των τοπικών οικονομιών. Βασική τους μέριμνα αποτέλεσε, όπως σε όλα τα μεγάλα έργα, η εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων…Οι πολίτες θα περιμένουν για χρόνια την ολοκλήρωση του έργου, πληρώνοντας «καπέλα» και διόδια εκατομμυρίων ευρώ για τρία χρόνια περισσότερα».

Κλείνοντας ο κ. Παππάς καλεί «τον κ. Μητσοτάκη να καταθέσει όλη την εν κρυπτώ αλληλογραφία και τα έγγραφα μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της Ε.Ε., που εδώ και δύο χρόνια ζητάμε στη Βουλή, αλλά η κυβέρνηση δεν καταθέτει, απαξιώνοντας το κοινοβούλιο και τη δημοκρατία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: