ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΥΝ.Ε.Κ.)
Στις
7 Δεκέμβρη 2016 ψηφίζουμε
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΥΝ.Ε.Κ.)
Υποψήφιοι για Δ.Σ Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας
|
||
Ονοματεπώνυμο
|
Ειδικότητα
|
Σχολείο
|
Αμπλάς Μιχάλης
|
ΠΕ04.02
Χημικός
|
ΓΕΛ Ρίου
|
Βλάχος Γιάννης
|
ΠΕ04.05
Γεωλόγος
|
13ο
Γυμνάσιο Πάτρας
|
Βλαχοσωτήρος
Δημήτρης
|
ΠΕ03
Μαθηματικός
|
9ο
ΕΠΑΛ Πάτρας
|
Ιωακειμίδου
Μαρία
|
ΠΕ05 Γαλλικών
|
Διάθεση ΠΥΣΔΕ
|
Κοκόλης
Παρασκευάς
|
ΠΕ04.01 Φυσικός
|
6ο
ΕΠΑΛ Πάτρας
|
Παΐζης
Παναγιώτης
|
ΠΕ04.01
Φυσικός
|
9ο
ΓΕΛ Πάτρας
|
Παππάς Γιάννης
|
ΠΕ02
Φιλόλογος
|
Γυμνάσιο
Αγ.Βασιλείου
|
Υποψήφιος για Ε.Σ
|
||
Κυριακόπουλος Γιάννης
|
ΠΕ04.05 Γεωλόγος
|
19ο Γυμνάσιο
|
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Ένα
χρόνο μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου, η κοινωνία και οι
εργαζόμενοι βιώνουν, για 6η χρονιά, τη συνέχιση νεοφιλελεύθερων πολιτικών
λιτότητας με μειωμένες και προβληματικές τις κοινωνικές αντιστάσεις, ενώ
βρίσκονται στα όρια της οικονομικής αντοχής, με κυρίαρχο την απογοήτευση, την
αναμονή και την ατομικότητα.
Αντικειμενικά έρχεται
στο προσκήνιο, επιτακτικά, η αναζήτηση των δρόμων της αντίστασης. Η ανασυγκρότηση του συνδικαλιστικού
κινήματος, οι καλά οργανωμένοι μαζικοί ενωτικοί αγώνες, και οι στοχευμένες
κινηματικές δράσεις, είναι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να επιτευχθούν
μικρές και μεγάλες νίκες που θα αναζωογονήσουν το κίνημα και την ελπίδα,
πείθοντας τους εργαζόμενους ότι αυτές οι πολιτικές μπορούν να ανατραπούν και θα
ανατραπούν με τη μαζική συμμετοχή, τη λαϊκή επαγρύπνηση και τους μεγάλους
αγώνες.
Στο χώρο της Παιδείας
η κυβέρνηση προσπαθεί να συνδυάσει με έναν αποσπασματικό τρόπο μεταρρυθμίσεις
και αλλαγές που έχει ανάγκη το σημερινό σχολείο, με τις μνημονιακές απαιτήσεις
των περικοπών, την υποχρηματοδότηση της παιδείας και τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, τα τελευταία μέτρα του Υπουργείου, είχαν
σαν βασικό στόχο την εξοικονόμηση προσωπικού.
Οι μηδενικοί
διορισμοί μονίμων και η μείωση του αριθμού των αναπληρωτών, επέβαλαν τις
παρεμβάσεις του Υπουργείου (κατάργηση 3ώρου υπευθύνων εργαστηρίων Φυσικής –
Πληροφορικής, μείωση των ολιγομελών τμημάτων, διεύρυνση αναθέσεων, μείωση των
ωρών μαθημάτων στο Γυμνάσιο).
Η
κατάσταση αυτή επιδεινώνει αντικειμενικά τις εργασιακές σχέσεις των
εκπαιδευτικών
(μείωση προσλήψεων αναπληρωτών, μεγαλύτερη κινητικότητα – περισσότεροι σε
περισσότερα σχολεία – δραματική μείωση αριθμού μεταθέσεων). Θετικό γεγονός
αποτελεί ωστόσο η ικανοποίηση σε ποσοστό 76% των αιτήσεων απόσπασης αποτέλεσμα
της πίεσης των οργάνων του
συνδικαλιστικού κινήματος (ΟΛΜΕ- αιρετοί), πίεση που συνεχίστηκε και για
την πραγματοποίηση δεύτερου κύκλου αποσπάσεων, με περιορισμένη επιτυχία.
Παράλληλα τα δύο τελευταία χρόνια υπήρξαν και αλλαγές
με θετικά στοιχεία, όπως η επαναπρόσληψη των 2500
διαθέσιμων εκπαιδευτικών, η επαναφορά των
καταργημένων Τομέων και ειδικοτήτων της ΤΕΕ, η κατάργηση της πολιτικής
επιστράτευσης και της πράξης νομοθετικού περιεχομένου για μαθητικές κινητοποιήσεις, το πάγωμα της αξιολόγησης, η εκλογή Δ/των από το Σύλλογο, η κατάργηση
της αυτοδίκαιης αργίας, η κατάργηση των
υποχρεωτικών μεταθέσεων και μετατάξεων, η επαναφορά των αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια, η αναγνώριση της προϋπηρεσίας αναπληρωτών μετά
το 2010, η κατάργηση της διαγραφής τους από τους πίνακες για δύο χρόνια σε
περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας και η
επέκταση των αδειών τους, η επαναφορά
της εποπτείας των ιδιωτικών σχολείων από το υπουργείο εργασίας στο
υπουργείο Παιδείας και ο έλεγχος σε
αυθαιρεσίες σχολαρχών –φροντιστηριούχων, η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων με
αλλαγές στο εξεταστικό, οι αλλαγές στη
δομή των ΕΠΑΛ (Τομείς στη Β τάξη, Ειδικότητες στη Γ τάξη) σύμφωνα με τις θέσεις
του κλάδου και η πρόσβαση των αποφοίτων
τους σε ΤΕΙ και ΑΕΙ, η μείωση της ύλης και ο
περιορισμός των εξετάσεων στα
Γυμνάσια, η λειτουργία αντισταθμιστικών μέτρων στήριξης των μαθητών
(ενισχυτική), η ενίσχυση μαθημάτων Τέχνης, το ανοικτό σχολείο, η ίδρυση 600 ΣΜΕΑΕ και τμημάτων ένταξης, οι τάξεις υποδοχής για προσφυγόπουλα και
τέλος η δυνατότητα αναγνώρισης προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα μέχρι 7 χρόνια
για τους εκπαιδευτικούς.
Πολλές
από τις αλλαγές αυτές ωστόσο, έγιναν χωρίς ουσιαστικό διάλογο και έρευνα,
έχουν αποσπασματικό χαρακτήρα και προϋποθέτουν άλλο επίπεδο προετοιμασίας και
την αναγκαιότητα ουσιαστικής επιμόρφωσης των καθηγητών. Ταυτόχρονα οι
εργασιακές σχέσεις ενός σημαντικού τμήματος του κλάδου - μετακίνηση σε πολλά
σχολεία – αυξημένο ωράριο – πολυπληθή τμήματα
δημιουργούν σοβαρά εμπόδια στην εφαρμογή τους.
Σ’ αυτές τις
καταστάσεις είναι φανερό ότι το μόνο
αντίβαρο μπορεί και πρέπει να είναι η ανάπτυξη τέτοιων αγώνων, που μέσα από το
συντονισμό και τη σύγκλιση όλων των δυνάμεων σε πανεργατικό και σε
πανεκπαιδευτικό μέτωπο, θα αποτρέψουν την εφαρμογή μνημονιακών πολιτικών και θα
δημιουργήσουν ρωγμές, ανοίγοντας τους δρόμους της συνολικής ανατροπής.
Βασική
προϋπόθεση είναι να καταπολεμηθούν
χρόνιες παθογένειες του συνδικαλιστικού κινήματος, που κρατούν τους
εργαζόμενους μακριά από τις κινητοποιήσεις και από τα σωματεία.
ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
Βασική επιδίωξη, μέσα από τη δουλειά της
ΕΛΜΕ, είναι η ενεργοποίηση και η συσπείρωση των
συναδέλφων πάνω στα πραγματικά προβλήματα του κλάδου, σε όλα τα επίπεδα,
(Σχολείο – ΠΥΣΔΕ – Περιφέρεια και Πανελλαδικά) με αξιοποίηση και εναλλαγή όλων των μορφών δράσης: συσκέψεις –
παραστάσεις – συγκεντρώσεις – συλλαλητήρια – απεργιακές κινητοποιήσεις σε
μετωπική βάση, με αιχμές τους άξονες: δαπάνες για την Παιδεία –
διορισμοί – ασφαλιστικό -εργασιακά –
δομή σχολείου – αξιολόγηση – συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Διεκδικούμε
και παλεύουμε για:
ü
Συλλογικές διαπραγματεύσεις και υπογραφή
συλλογικών συμβάσεων, με στόχο το μισθολογικό ξεπάγωμα και την πλήρη αναγνώριση
της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.
ü
Επαναφορά ωραρίου στα ισχύοντα του 2013.
Διασφάλιση οργανικότητας.
ü
Μέχρι δύο σχολεία δουλειάς για κάθε
εκπαιδευτικό.
ü
Ο σύλλογος εκπαιδευτικών κυρίαρχο όργανο.
ü
Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση. Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου με συλλογικές εσωτερικές
διαδικασίες και παιδαγωγική - διδακτική
στήριξη του εκπαιδευτικού.
ü
Πραγματικά 14χρονο δημόσιο, ποιοτικά
αναβαθμισμένο σχολείο – Όχι στο Πόρισμα Λιάκου και στις αναδιαρθρώσεις με βάση
τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ.
ü
Στήριξη και αναβάθμιση της ΤΕΕ στη βάση των
σύγχρονων αναγκών.
ü
Σταδιακή διαδικασία σύγκλισης των αναλυτικών προγραμμάτων των δύο τύπων Λυκείου, για τη
διευκόλυνση της μετάβασης σε Ενιαίο Λύκειο τύπου Πολυκλαδικού.
Συναδέλφισσες,συνάδελφοι
Οι
Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις πιστεύουν
ότι οι εκλογές της 7ης Δεκεμβρίου για ανάδειξη νέου Δ.Σ.
γίνονται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία. Μέσα στα πλαίσια αυτά πρέπει να
γίνει καθαρό σε κάθε συνάδελφο – εργαζόμενο ότι οι αντιστάσεις και οι αγώνες
των εργαζομένων δημιουργούν τις κοινωνικές προϋποθέσεις για τους μεγάλους
κοινωνικούς μετασχηματισμούς. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί πολιτική ανάθεσης και όχι
ενεργοποίησης των εργαζόμενων και του σ.κ., που αναπαράγει αντιλήψεις
μεσσιανικές, συντηρητικοποιεί τους φορείς και την κοινωνία, αναπαράγει τα
αδιέξοδα και στρώνει το δρόμο σε παραπέρα αντιδραστικές λύσεις.
Πιστεύουμε σε ένα κίνημα εκπαιδευτικό-συνδικαλιστικό με συνείδηση του
ρόλου του, σταθερά προσανατολισμένου στην ανάπτυξη των αγώνων που θα
ανταποκρίνεται στις ευαισθησίες, θα επιβραβεύει την πρωτοβουλία, θα δέχεται την
αυτενέργεια και θα δοκιμάζει το καινούριο. Καλούμε τους συναδέλφους να
υπερψηφίσουν το ψηφοδέλτιο της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΥΝ.Ε.Κ) και να πουν ΝΑΙ στη Δημοκρατία, στη
Συλλογικότητα, στην Αγωνιστικότητα, τη Μαζικότητα του συνδικαλιστικού κινήματος
και στην Παιδαγωγική αυτονομία του εκπαιδευτικού.
Συναδέλφισσα,
συνάδελφε,
δε θέλουμε
απλά την ψήφο σου. Θέλουμε τη συμμετοχή και τη στήριξή σου στο συλλογικό μας
αγώνα!
Νοέμβρης 2016
Στις
7 Δεκέμβρη 2016 ψηφίζουμε
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΥΝ.Ε.Κ.)
Υποψήφιοι για Δ.Σ Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας
|
||
Ονοματεπώνυμο
|
Ειδικότητα
|
Σχολείο
|
Αμπλάς Μιχάλης
|
ΠΕ04.02
Χημικός
|
ΓΕΛ Ρίου
|
Βλάχος Γιάννης
|
ΠΕ04.05
Γεωλόγος
|
13ο
Γυμνάσιο Πάτρας
|
Βλαχοσωτήρος
Δημήτρης
|
ΠΕ03
Μαθηματικός
|
9ο
ΕΠΑΛ Πάτρας
|
Ιωακειμίδου
Μαρία
|
ΠΕ05 Γαλλικών
|
Διάθεση ΠΥΣΔΕ
|
Κοκόλης
Παρασκευάς
|
ΠΕ04.01 Φυσικός
|
6ο
ΕΠΑΛ Πάτρας
|
Παΐζης
Παναγιώτης
|
ΠΕ04.01
Φυσικός
|
9ο
ΓΕΛ Πάτρας
|
Παππάς Γιάννης
|
ΠΕ02
Φιλόλογος
|
Γυμνάσιο
Αγ.Βασιλείου
|
Υποψήφιος για Ε.Σ
|
||
Κυριακόπουλος Γιάννης
|
ΠΕ04.05 Γεωλόγος
|
19ο Γυμνάσιο
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου