ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

ΣΥΡΙΖΑ: Αυτό είναι το πολιτικό σχέδιο Μητσοτάκη



ΝΔ - Αξιολόγηση
1. Το πολιτικό σχέδιο του Κυρ. Μητσοτάκη όπως αυτό σκιαγραφήθηκε, για άλλη μια φορά,  ομιλία του στην Κοινοβουλευτική του Ομάδα, έχει όνομα: 4ο Μνημόνιο. Αυτό που ζητάει είναι εκλογές ώστε να διακοπεί η δεύτερη αξιολόγηση, να μην πετύχουμε την ρύθμιση του χρέους, να μην μπούμε στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης (QE) και να οδηγηθούμε σε ένα νέο πρόγραμμα καθώς δεν θα υπάρχει δυνατότητα επιστροφής στις αγορές μετά την λήξη του προγράμματος, τον Αύγουστο του 2018.

2. Το πολιτικό σχέδιο του κ. Μητσοτάκη είναι σχέδιο καταστροφής της κοινωνικής πλειοψηφίας των εργαζόμενων και των συνταξιούχων. Στην χθεσινή του ομιλία δεν μπόρεσε να κρύψει αυτό το σχέδιο. Τι μας είπε; Χαρακτήρισε ιδεοληψία τη μεγάλη προσπάθεια που κάνει η κυβέρνηση για την υπεράσπιση και την αποκατάσταση των συλλογικών διαπραγματεύσεων που η ΝΔ κατήργησε. Μέσα στο αντεργατικό του μίσος δεν δίστασε να θέσει σε αντιπαράθεση εργαζόμενους και άνεργους προσπαθώντας να οικοδομήσει ένα επιχείρημα σύμφωνα με το οποίο η προστασία των εργαζομένων στρέφεται κατά των ανέργων. Λες και η ανεργία του 27% που παρέλαβε η κυβέρνηση μας οφειλόταν στις συλλογικές διαπραγματεύσεις και όχι στην μείωση του ΑΕΠ κατά 25% της καταστροφικής πενταετίας 2010 - 2014 των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
3. Το πολιτικό του σχέδιο του κ. Μητσοτάκη είναι σχέδιο καταστροφής του κοινωνικού κράτους, σχέδιο απολύσεων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, μαζικού ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, εμπέδωση της εργασιακής ζούγκλας. Αυτό εννοεί ο κ. Μητσοτάκης όταν μιλάει για τολμηρές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και στην οικονομία. Το τι εννοεί με τον όρο τολμηρή ρύθμιση των "κόκκινων δανείων" αυτό πρέπει να το εξηγήσει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.
4. Όσο για την υπερφορολόγηση την οποία καταγγέλλει φαίνεται ότι ξεχνάει ποιος νομοθέτησε τον ΕΝΦΙΑ, ποιος λεηλάτησε το ασφαλιστικό (PSI, εισφοροδιαφυγή και φοροδιαφυγή), ποιος μείωσε τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα, ποιος κατακρεούργησε τις συντάξεις, ποιος πήρε μέτρα ύψους 62,92 δισ. ευρώ την περίοδο 2010 – 2014 (25,61 δισ. ευρώ τη διετία 2012 -2014). Ο κ. Μητσοτάκης δεν σχεδιάζει να μειώσει φόρους αλλά να οδηγήσει σε κατάρρευση υγεία και παιδεία για να ευνοήσει τους μεγαλοεπιχειρηματίες και τους κατ' επάγγελμα μεγαλοφοροφυγάδες. Δεν είναι τυχαίο ότι στην ομιλία του δεν βρήκε μια λέξη να πει για την φοροδιαφυγή. Στήριξε, δηλαδή, την κοινωνική του τάξη.
5. Ο κ. Μητσοτάκης φαίνεται ότι έχει ξεχάσει ποιος έφερε τη χώρα στο χείλος της καταστροφής και εξακολουθεί να υπεραμύνεται, χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, των καταστροφικών πολιτικών των κυρίων Σαμαρά - Βενιζέλου που αποτελούν τους κύριους πολιτικούς του συμμάχους για την παλινόρθωση του χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος. Χθες υπεραμύνθηκε ακόμη και του καταστροφικού PSI, πανηγύρισε την ρύθμιση χρέους του 2012, η οποία έγινε στην πλάτη των ελληνικών τραπεζών, των ελληνικών ασφαλιστικών ταμείων, των ελληνικών νοσοκομείων αλλά και των ελλήνων μικροομολογιούχων, επανέφερε το φαντασιόπληκτο αφήγημα Σαμαρά για το success story. Μας είπε για το αχρείαστο τρίτο μνημόνιο αλλά δεν μας εξήγησε για ποιο λόγο, αφού τα πράγματα πήγαιναν τόσο καλά για τη χώρα το 2014, δεν έκλεισε η συμμαχία ΝΔ - ΠΑΣΟΚ την 5η αξιολόγηση. Μήπως επειδή αυτά που ζητούσαν οι δανειστές ήταν να τηρήσουν όσα είχαν υπογράψει οι Σαμαράς – Βενιζέλος - Μητσοτάκης και Σία; Δηλαδή την επίτευξη του στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 1,5% για το 2014 (ο λογαριασμός έγραψε 0,2%); Μήπως επειδή έπρεπε να πάρουν εμπροσθοβαρή μέτρα ύψους 7,6 δισ. ευρώ για να πιάσουν τους στόχους του 2015 και 2016, 3% και 4,5% αντίστοιχα; Μήπως επειδή δεν υπήρχε δυνατότητα αναχρηματοδότησης του χρέους από τις αγορές μετά την λήξη του προγράμματος το Δεκέμβριο του 2015;
6. Επίσης ο κ. Μητσοτάκης ξέχασε να μας πει αν το χρέος το 2014 ήταν βιώσιμο όπως υποστήριζε η τότε κυβέρνηση, στην οποία συμμετείχε, η οποία και έγινε περίγελως διεθνώς επαιτώντας πιστοποιητικό βιωσιμότητας του χρέους. 
7. Ο κ. Μητσοτάκης χθες στην ομιλία του έδωσε το σύνθημα στους Βουλευτές του αλλά κυρίως σε κύκλους των δανειστών να κάνουν ότι μπορούν για την αποτυχία των διαπραγματεύσεων. Αυτό θέλει. Να κάνει κακό στη χώρα για να δικαιωθεί ο ίδιος. 
8. Ένα σχόλιο, όμως, είναι αναγκαίο και για τον εκπρόσωπο της "Συμφωνίας του Ψεύδους". Στην σημερινή του τοποθέτηση ο κ. Κικίλιας δήλωσε: Την ίδια μέρα που ο κ. Τζανακόπουλος έλεγε ότι δεν τίθεται θέμα δηλώσεων Ερντογάν, την ίδια ώρα ο ΥΠΕΞ απαντούσε με σκληρό τρόπο στον Ερντογάν, και ο Τσίπρας τον έπαιρνε τηλέφωνο και του ζητούσε ραντεβού. Προς ενημέρωση του κ. Κικίλια, που οφείλει να σοβαρευτεί αν θέλει να τιμήσει τον θεσμικό του ρόλο με το ήθος και την αξιοπρέπεια που του αρμόζει, επισημαίνουμε τα εξής: Η πρόταση για συνάντηση του Έλληνα Πρωθυπουργού στον Ερντογάν έγινε την Παρασκευή (18.11.2016) ώστε να βρεθεί λύση στο θέμα των εγγυήσεων. Η δήλωση του Κυβερνητικού εκπροσώπου στις 19:00 της Τρίτης 22 Νοεμβρίου είχε ως εξής: "Υπάρχει ένα δημοσίευμα, ανεπιβεβαίωτο. Και μ' αυτή την έννοια θέλω να σας πω ότι δεν μπορεί η ελληνική κυβέρνηση να σχολιάσει δημοσιεύματα. Σε κάθε περίπτωση, σας λέω ότι η θέση μας καθώς και η θέση της παγκόσμιας κοινότητας, σε ότι αφορά την ισχύ της Συνθήκης της Λωζάννης, είναι γνωστή". Η δε ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών έγινε μετά την ανάρτηση της επίσημης μετάφρασης στην σελίδα της Τουρκικής Προεδρίας ήτοι στις 23:47, την Τρίτη 22 Νοεμβρίου. Έτσι οφείλουν να λειτουργούν οι σοβαρές κυβερνήσεις ιδίως σε εξαιρετικά λεπτά εθνικά θέματα και όχι σύμφωνα με τις επιταγές του δημοσιογραφικού χρόνου ή με τα κριτήρια του κ. Κικίλια περί σοβαρής και υπεύθυνης στάσης.  
9. Ως προς το Κυπριακό η ελληνική Κυβέρνηση συζητά και εξετάζει προσεκτικά όλα τα επόμενα βήματα. Το θέμα είναι εξαιρετικά λεπτό και θέλει εξαιρετικά λεπτούς χειρισμούς. Αυτό που προέχει είναι να συνεχιστεί η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος μέσα από προσεκτικά βήματα, ώστε να έχουμε θετικές εξελίξεις. Αυτό, άλλωστε, προσπαθεί και ο Πρόεδρος της Κύπρου. Σημειώνουμε ότι δεν είναι στις προθέσεις της ελληνικής Κυβέρνησης να παίζει blame game, επίρριψης ευθυνών. 
10. Η επίλυση του Κυπριακού προβλήματος αποτελεί διεθνές και όχι διμερές πρόβλημα. Είναι ένα διεθνές πρόβλημα παράνομης εισβολής και κατοχής του βόρειου τμήματος του νησιού. Πάγια εθνική στρατηγική είναι η εξεύρεση λύσης στο πλαίσιο των αποφάσεων του ΟΗΕ και με την ιδιότητα, όμως, της Κύπρου ως κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ελληνική Κυβέρνηση δεν θα ανεχθεί κανέναν ιστορικό και πολιτικό αναθεωρητισμό. Η Συνθήκη της Λωζάννης δεν αμφισβητείται από κανέναν στη διεθνή κοινότητα.
11. Τέλος ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει προγραμματισμένη καμία συνάντηση με τον Τούρκο Πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Για την εκτέλεση του Κρατικού Προϋπολογισμού Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2016 (ανακοίνωση Υπουργείου Οικονομικών)
Σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, σε τροποποιημένη ταμειακή βάση, για την περίοδο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2016, παρουσιάζεται πλεόνασμα στο ισοζύγιο του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 1.312 εκατ. ευρώ έναντι ελλείμματος 793 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015 και στόχου του Προϋπολογισμού 2016 για έλλειμμα 1.608 εκατ. ευρώ. Το πρωτογενές αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε πλεόνασμα ύψους 6.502 εκατ. ευρώ, έναντι πρωτογενούς πλεονάσματος 4.532 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο το 2015 και στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 3.572 εκατ. ευρώ.
Το ύψος των καθαρών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθε σε 42.809 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 938 εκατ. ευρώ ή 2,2%  έναντι του στόχου του Σχεδίου Προϋπολογισμού 2017. 
Τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 40.075 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 920 εκατ. ευρώ ή 2,4% έναντι του στόχου του Σχεδίου Προϋπολογισμού 2017.

Για τις δηλώσεις του ευρωβουλευτή της ΝΔ, Μ. Κεφαλογιάννη (ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ)
 
Οι σημερινές δηλώσεις του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη, στην ertopen, δείχνουν το πραγματικό πρόσωπο της ΝΔ και είναι ενδεικτικές για την υπονομευτική στάση της ΝΔ.
Ο κ. Κεφαλογιάννης  έφτασε στο σημείο να ισχυριστεί για το θέμα του χρέους ότι «το ζήτημα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία για την Ελλάδα έως το 2023» (!), ενώ στο ίδιο πλαίσιο, χαρακτήρισε «σκουπίδια» τα ελληνικά ομόλογα.
Επιπλέον, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ υποστήριξε εμμέσως πλην σαφώς την οριζόντια περικοπή μισθών και συντάξεων, ισχυριζόμενος πως πρέπει να εξομοιωθούν με την Ανατολική Ευρώπη: «Μας δανείζουν εμάς για να συντηρήσουμε κουτσουρεμένες κατά 60% συντάξεις ελλήνων πολιτών, δηλαδή ο αρχηγός του στρατού στην Ελλάδα παίρνει σύνταξη κουτσουρεμένη κατά 60% στα 1.100 – 1.200 ευρώ , ο εσθονός αρχηγός στρατού παίρνει 250 ευρώ, αυτός δανείζεται με 7% για να μας δανείσει εμάς με 1%. Φαντάζεστε... να  πρέπει να δώσουμε 4 δις στα Σκόπια και 4 δις στην Αλβανία όταν δεν έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις στην Ελλάδα, τι θα μου λέγατε εσείς; Θα θέλατε να με κρεμάσετε στην πλατεία Συντάγματος». Σε ένα κρεσέντο νεοφιλευθερισμού υπεραμύνθηκε της πλήρους απορρύθμισης της αγοράς εργασίας, χαρακτηρίζοντας ως «ιδεοληψία και λαϊκισμό» την υπεράσπιση των συλλογικών συμβάσεων και των εργασιακών δικαιωμάτων.
Η Νέα Δημοκρατία δεν χάνει ευκαιρία για να ταυτίζεται με τους πιο ακραίους κύκλους, στο εσωτερικό και το εξωτερικό, υπονομεύοντας τις προσπάθειες της χώρας για έξοδο από την κρίση. 
Ακούστε εδώ το ηχητικό:  https://www.youtube.com/watch?v=S7I7o_JpgF8&t=614s


Σχετικά με όσα υποστήριξαν, για το κτίριο της Κουμουνδούρου, βουλευτές της ΝΔ στη σημερινή συνεδρίαση της Εξεταστικής
·        Το ακίνητο περιήλθε στην ιδιοκτησία του ΣΥΡΙΖΑ τον Απρίλιο του 2016
·        Ο ΣΥΡΙΖΑ πληρώνει όλους τους αναλογούντες, τρέχοντες και αναδρομικούς φόρους από το 2002.
·        Το καθεστώς του κτιρίου (ανήκε στην ΕΑΡ, στον Συνασπισμό και στον ΣΥΡΙΖΑ) ξεκαθάρισε το 2016.
·        Ο ΣΥΡΙΖΑ, εν αντιθέσει με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, είναι εντάξει ως προς τις τραπεζικές του υποχρεώσεις, ειδικότερα έχει αποπληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του δανείου που είχε πάρει.
·        Όλα τα σχετικά έγγραφα είναι κατατεθειμένα στην Εξεταστική.

Απάντηση του Υπουργείου Παιδείας στα δημοσιεύματα για την Έκθεση της Ε.Ε.
Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που βασίζεται σε στοιχεία παλαιότερων ετών, διαπιστώνει την υποβάθμιση της εκπαίδευσης, για την οποία όμως οι ευθύνες είναι συγκεκριμένες και αφορούν τα πρώτα πέντε χρόνια των Μνημονίων. Η σημερινή κυβέρνηση κατόρθωσε να ανακόψει την καθοδική πορεία του εκπαιδευτικού συστήματος, με σειρά μέτρων και ειδικότερα:
Για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων: Το θέμα της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων συμπεριλαμβάνεται στο τριετές σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που συμφωνήθηκε με τους θεσμούς. Η σχετική νομοθετική πρωτοβουλία θα αναληφθεί μετά από διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς.
 Για τον Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου:  Από τη σχολική χρονιά 2016-17, 3.555 Δημοτικά Σχολεία σε όλη τη χώρα λειτουργούν με το Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, αντί των 1.337 που λειτουργούσαν ως ΕΑΕΠ μέχρι πέρσι. Στα σχολεία αυτά το γνωστικό αντικείμενο εμπλουτίστηκε με νέα μαθήματα (πληροφορική, ξένη γλώσσα, καλλιτεχνικά κ.α.)
 Για τη γήρανση του εκπαιδευτικού προσωπικού: Τα στοιχεία για την ηλικιακή γήρανση του εκπαιδευτικού προσωπικού δεν είναι τίποτα περισσότερο από εκείνα που είχε δημοσιοποιήσει το ίδιο το υπουργείο σε προγενέστερο χρόνο, μετά την πλήρη καταγραφή του εκπαιδευτικού δυναμικού. Αυτό το γεγονός αποτελεί και το βασικό επιχείρημα για την αναγκαιότητα του διορισμού 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών, που προβάλλει το υπουργείο με το τριετές σχέδιο, αναγκαιότητα με την οποία οι θεσμοί συμφώνησαν για πρώτη φορά.
Για τα ΑΕΙ:  Με σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων και υπουργικών αποφάσεων το Υπουργείο παρείχε στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά ιδρύματα τη δυνατότητα να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη ευελιξία, αξιοποιώντας τη συνταγματική πρόβλεψη για το αυτοδιοίκητο των ιδρυμάτων στη σημερινή δυσμενή οικονομική συγκυρία.
Στο πλαίσιο αυτό:
Έδωσε τη δυνατότητα της μεταφοράς κονδυλίων από την τακτική επιχορήγηση των ιδρυμάτων στα λειτουργούντα σε αυτά νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (εταιρείες αξιοποίησης και διαχείρισης της περιουσίας των Πανεπιστημίων).
Παρείχε τη δυνατότητα της μεταφοράς κονδυλίων από τους ειδικούς λογαριασμούς κονδυλίων έρευνας στα Α.Ε.Ι.
Έδωσε τη δυνατότητα με κανονιστικές αποφάσεις των Συγκλήτων των Α.Ε.Ι. να ρυθμίζονται θέματα που προβλέπεται να ρυθμιστούν με τον Οργανισμό και τον Κανονισμό των Ιδρυμάτων μέχρι τη θεσμοθέτησή τους.
Κατέστησε τη Σύγκλητο αρμόδιο όργανο για τη λήψη αποφάσεων σε περίπτωση που το Συμβούλιο αδυνατεί να λάβει αποφάσεις ή απέχει από τη λήψη αποφάσεων της αρμοδιότητάς του.
Αναμόρφωσε τη διαδικασία της εκλογής του ακαδημαϊκού προσωπικού των Α.Ε.Ι. με τη θεσμοθέτηση εκλεκτορικών σωμάτων με μεγάλο αριθμό (ενδεκαμελών ή δεκαπενταμελών αντί των επταμελών) μελών και με διαφανείς διαδικασίες συγκρότησης και λειτουργίας τους.
Ανέπτυξε και εδραίωσε το θεσμό του ακαδημαϊκού υποτρόφου.

Για την εξισωτική αποζημίωση των αγροτών (ανακοίνωση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης)
Με Υπουργική Απόφαση που υπέγραψε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου αυξάνει για το 2016 το ανώτατο ποσό που μπορούν να εισπράξουν οι δικαιούχοι Εξισωτικής Αποζημίωσης των Ορεινών Περιοχών, από 100 ευρώ το εκτάριο σε 125 ευρώ το εκτάριο. Με την αύξηση στις Ορεινές Περιοχές κατά 25% του ύψους ενίσχυσης, ανά εκτάριο, εξαντλείται το όριο που επιτρέπει το εγκεκριμένο μέτρο του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020, ενώ το συνολικό ποσό που διατίθεται μέσω του ΠΑΑ για το μέτρο της Εξισωτικής Αποζημίωσης  (ενισχύσεις για περιοχές που αντιμετωπίζουν φυσικά ή άλλα μειονεκτήματα), μεγεθύνεται κατά 28 εκατ. ευρώ και από 216 εκατ. ευρώ  θα  φτάσει πλέον στα 244 εκατ. ευρώ, χρήματα που θα καταβληθούν σύντομα στο σύνολό τους.  Οι κύριοι ωφελούμενοι από την αύξηση της αποζημίωσης είναι οι κτηνοτρόφοι, καθώς η κτηνοτροφία αποτελεί τη βασική δραστηριότητα στις Ορεινές Περιοχές. 
Ταυτόχρονα το ΥΠΑΑΤ έχει δρομολογήσει αλλαγές στον ορισμό των Μειονεκτικών Περιοχών οι οποίες θα κάνουν ορθολογικότερη την κατανομή των αντίστοιχων αποζημιώσεων.

Για την ενδοκρινολογική κλινική του νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» (ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας)
1. Έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάταξης ιατρού Ενδοκρινολόγου από το αρμόδιο Συμβούλιο του Νοσοκομείου και βρίσκεται σε στάδιο ολοκλήρωσης
2. Έχει αποσταλεί αίτημα έγκρισης προκήρυξης θέσεως Επιμ. Α ́ ή Διευθυντή Ενδοκρινολογίας προς το Υπουργείο Υγείας, προκειμένου να καλυφθεί το κενό της
θέσης του Δ/ντή της Ενδοκρινολογικής Κλινικής, λόγω συνταξιοδότησής του στις 31.12.2016. 
3. Τέλος, υπάρχει ήδη θετική ανταπόκριση στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους συναδέλφους Ιατρούς Ενδοκρινολόγους της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς & Αιγαίου και 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας Αττικής, για απόσπαση στη θέση Δ/ντή της Ενδοκρινολογικής κλινικής του Γ.Ν.Ν.Π «ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ»-Γ.Ν.Δ.Α. «Η ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ».

Επείγουσα ερώτηση Δ. Παπαδημούλη για την περίπτωση του Σύριου πρόσφυγα που αντιμετωπίζει ισόβια κάθειρξη στην Ουγγαρία

Επείγουσα ερώτηση προτεραιότητας προς την Κομισιόν κατέθεσαν ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης και συνυπέγραψαν 20 ακόμη Ευρωβουλευτές από τρεις πολιτικές ομάδες, αναδεικνύοντας το θέμα της ενδεχόμενης κάθειρξης με ισόβια ποινή, του συριακής καταγωγής πρόσφυγα Α.Η., στην Ουγγαρία. Η ερώτηση κατατέθηκε αναφορικά με την επείγουσα κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι πρόσφυγες στην Ουγγαρία, καθώς και για την συνεχή καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τις αρχές της χώρας.

Για το προσφυγικό
Μουζάλας:  Δήμος Χίου και ΝΔ βάζουν εμπόδια στις λύσεις για τους πρόσφυγες.
Δείτε εδώ περισσότερα στοιχεία για το θέμα. Επιπλέον, δείτε στο συνημμένο αναλυτικό σημείωμα για τον αριθμό των προσφύγων στις δομές φιλοξενίας ανά την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: