ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος

Αριστερά με την κόκκινη μπλούζα ο εισηγητής Κ. Γαβριηλίδης κατά την επίσκεψη του κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ στα έργα της μίνι περιμετρικής στην Πάτρα στις 2-9-2014.



Σε λάθος δρόμο εκ των υστέρων και απολογητική, επισήμανε ο εισηγητής Κ. Γαβριηλίδης της παράταξης «Αντίσταση Πολιτών»


Για προσανατολισμό στην πολιτική κατεύθυνση ιδιωτικοποιήσεων δικτύων και δημόσιας περιουσίας, απουσίας περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ιδιωτικοποίησης του τομέα ενέργειας, που διαπνέει το πλαίσιο της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη», επιχειρηματολόγησε η Αντίσταση Πολιτών Δυτικής Ελλάδας, κατά τη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, δίνοντας αρνητική ψήφο γνωμοδότησης. Τη ΣΜΠΕ έχουν εκπονήσει τα υπουργεία Μεταφορών και Περιβάλλοντος και εισηγήθηκε ο περιφερειάρχης. 

Συγκεκριμένα, ο περιφερειακός σύμβουλος Αχαΐας και ειδικός αγορητής επί του θέματος, Κώστας Γαβριηλίδης, επισήμανε –μεταξύ άλλων–στην τοποθέτησή του τέσσερις βασικούς άξονες που συμπυκνώνουν τη διαφωνία και διαφορετική οπτική της παράταξης αναφορικά με το πλαίσιο της ΣΜΠΕ: 

1. Την απουσία της ΔΕΗ από τις επενδύσεις των ΑΠΕ, που συνδέεται άμεσα με την πολιτική που έχει ως στόχο την πλήρη ιδιωτικοποίηση του τομέα της ενέργειας στη χώρα. 

2. Τον προσανατολισμό της κυβέρνησης αλλά και της Περιφέρειας σε διαχείριση απορριμμάτων με τα γνωστά φαραωνικά εργοστάσια των εργολάβων, την ίδια στιγμή που η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει κάνει σαφή στροφή στην ανακύκλωση στην πηγή, με στόχους που περιγράφονται σε πρόσφατο νόμο (4042/2012) αλλά δεν τίθενται από την παρούσα μελέτη.

3. Την πλήρη απουσία των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τις αμμοληψίες των ποταμών κατά μήκος των έργων και το μεταφορικό κόστος των διοδίων που θα κληθεί να πληρώσει πάλι ο Έλληνας πολίτης.

4. Την επένδυση σε έργα που οδεύουν προς ιδιωτικοποίηση (περιφερειακά αεροδρόμια), την ώρα που τα έργα ωφέλειας για το κοινό μένουν πίσω (σιδηρόδρομος, λιμάνι Πάτρας).

Δεν υπάρχουν σχόλια: