ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025
Διόδια από σήμερα στον νέο δρόμο Πάτρα-Κυλλήνη και βλέπουμε!
Θα ευχαριστηθείτε τα διόδια, αφού θα τα πληρώνετε με την κάρτα και δεν θα βλέπετε τα ευρώ να σας αρπάζονται από το πορτοφόλι σας. Κι εσείς για να μην στενοχωριέστε, θα κάνετε πως δεν βλέπετε. Ή θα σφυρίζετε αδιάφορα, την ώρα που θα τελείται το... ευαγές έργο της... ληστείας σας! Δεν σας έκανε ο Τσίπρας. Τώρα λουστείτε διόδια Μητσοτάκη!
Καθώς σήμερα παραδίδονται και τα τελευταία χιλιόμετρα της οδού Πατρών-Πύργου, μετά από έξι χρόνια ταλαιπωρίας κι ενώ έχουν συμβεί ένα σορό τροχαία ατυχήματα, η Ολυμπία Οδός σπεύδει να ανακοινώσει ότι σήμερα τίθεται σε ισχύ το σύστημα διοδίων για τη ζώνη Πάτρα-Κυλλήνη (46,5χλμ.), με τις ακόλουθες τιμές. Παρακαλώ σημειώστε το, μόνο για τη διαδρομή Πάτρα-Κυλλήνη, όχι μέχρι τον Πύργο, ούτε μέχρι την Τσακώνα, που ήταν το αρχικό σχέδιο επί πρωθυπουργίας Τσίπρα και φυσικά, φυσικότατα με διόδια, όχι χωρίς διόδια, που είχε σχεδιάσει η κυβέρνηση Τσίπρα! Άντε, τι το κάναμε εδώ; Σοβιετιά του Μαδούρου; Εδώ είναι βαλκάνια του Μητσοτάκη και άλλων κοπρόσκυλων της ακροδεξιάς! Δεν είναι παίξε-γέλασε! Τον ψηφίσατε και θα τον υποστείτε, είναι το παιχνίδι των κανόνων της Δημοκρατίας αυτό! Και μαζί με την λωποδυσία του ΟΠΕΚΕΠΕ από τα γαλάζια «παλικάρια» από σήμερα θα έχετε και την νόμιμη ληστεία για εξυπηρέτηση του ιδιώτη-αφεντικού του δρόμου. Και μην διαμαρτύρεστε, για να μην θυμώσουν τα αφεντικά και σας στείλουν να πάτε στις δουλιές σας, μέσα από τα χωράφια. Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά μπήκε χειμώνας και θα είναι γεμάτα λάσπες. Κι άντε να φοράει η κυρία Φραππέ το δωδεκάποντο, ως παραγωγός παρακαλώ, και να καρφώνεται στη λάσπη!
Κι επειδή, είναι έτοιμη η νέα οδός Πατρών-Πύργου: Από σήμερα το ταξίδι αλλάζει.
Γιαυτό, άμεσα διαθέσιμο θα είναι το εκπτωτικό πρόγραμμα VALUE, που παρέχει κλιμακωτές εκπτώσεις από 15% έως και 60% ανάλογα με τη συχνότητα διέλευσης σε κάθε μετωπικό ή πλευρικό σταθμό σε οχήματα κατηγορίας 1 και 2 με χρήση πομποδέκτη OΛΥΜΠΙΑ PASS ή Μοτοκάρτας Ολυμπίας Οδού, ενώ τους επόμενους μήνες θα εφαρμοστεί και στην Πατρών-Πύργου η χιλιομετρική χρέωση που ισχύει στον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο.
Υπενθυμίζεται ότι η Πατρών-Πύργου είναι ο πρώτος πλήρως αυτοματοποιημένος αυτοκινητόδρομος στη χώρα που λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρονικά διόδια και μηχανήματα Αυτόματης Πληρωμής. Αίτηση για την απόκτηση του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS/ Μοτοκάρτας και πληροφορίες για τα εκπτωτικά προγράμματα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στο www.olympiaodos.gr ή μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλέφωνο 22960-95555. Κι έτσι θα ευχαριστηθείτε τα διόδια, αφού θα τα πληρώνετε με την κάρτα και δεν θα βλέπετε να σας αρπάζονται τα ευρώ από το πορτοφόλι σας. Κι εσείς για να μην στενοχωριέστε, θα κάνετε πως δεν βλέπετε. Ή θα σφυρίζετε αδιάφορα, την ώρα που θα τελείται το... ευαγές έργο της... ληστείας σας! Δεν σας έκανε ο Τσίπρας. Τώρα λουστείτε διόδια Μητσοτάκη!
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΓΕΓΟΝΟΣ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΔΙΟΔΙΑ
Ο νεός αυτοκινητόδρομος της Πατρών – Πύργου, αποτελεί γεγονός, από σήμερα Πέμπτη 4/12/2025, μετά την παράδοση του τελευταίου και πιο απαιτητικού τμήματος των 10χλμ από το Μιντιλόγλι έως τα Καμίνια, ολοκληρώνοντας τον οδικό άξονα που ενώνει την Πάτρα με τον Πύργο με σύγχρονες προδιαγραφές.Στην τελετή παρευρέθηκαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, ο Υφυπουργός Νίκος Ταχιάος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος και ο Ειδικός Γραμματέας Χαράλαμπος Μυγδάλης. Προηγήθηκε αγιασμός από τον Μητροπολίτη Πατρών, κ.κ. Χρυσόστομο. Ο κ. Δήμας χαρακτήρισε το νέο κομμάτι ως «το πιο δύσκολο τεχνικά» λόγω της χάραξης πάνω στην Παλαιά Εθνική Οδό και της ανάγκης κατασκευής υπό κυκλοφορία.«Η Ελλάδα αποκτά έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που ενώνει την πρωτεύουσα με την Πάτρα και τον Πύργο με ασφάλεια και άνεση», τόνισε ο Υπουργός, υπογραμμίζοντας τον αναπτυξιακό ρόλο του έργου αλλά και τη σημασία του για τη μείωση των τροχαίων.Ο Υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στάθηκε στη σημασία των συμβάσεων παραχώρησης, σημειώνοντας ότι συνέβαλαν στην ταχεία ολοκλήρωση του έργου μετά από χρόνια καθυστερήσεων και «οκτώ διαφορετικές συμβάσεις» που ταλαιπώρησαν την περιοχή. Το ότι ο δρόμος προχωρούσε κανονικά με τις τρεις εταιρείες και θα τελείωνε πάνω στο χρόνο δεν το είπε. Ούτε ότι η χώρα υποχρεώθηκε να αποζημειώσει τις εταιρε΄'ιες που έδιωξε για να βάλει την δική της VINCI! «Κερδίσαμε ένα μεγάλο στοίχημα», είπε χαρακτηριστικά, αφήνοντας αιχμές για τη μελλοντική σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο Μορέας.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ Ο ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΠΟΥ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕ¨ΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΙΟΔΙΩΝ!
Για «ιστορική ημέρα» έκανε λόγο ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, επισημαίνοντας ότι η ολοκλήρωση της Πατρών–Πύργου κλείνει ένα «σκοτεινό κεφάλαιο» για την περιοχή, όπου για χρόνια σημειώνονταν θανατηφόρα τροχαία. «Πρόκειται για έργο πνοής που ενώνει τόπους και ανθρώπους», είπε. Ξέχασε ότι θα πληρώνουμε διόδια μία ζωή για΄τι έτσι αποφάσισε το Μητσοτακέικο όταν άλλαξε τους όρους που είχε επιβαλλει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (χωρίς διόδια) και μας τα φόρτωσε η ΝΔ για να εξυπηρετήσει τους κολλητούς της!
Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος αναφέρθηκε στις τεχνικές δυσκολίες και στον καθημερινό συντονισμό που απαιτήθηκε μεταξύ πολιτικής ηγεσίας, παραχωρησιούχου, κατασκευαστών και τοπικής αυτοδιοίκησης για την έγκαιρη ολοκλήρωση. Παράλληλα, τόνισε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη τα συνοδά έργα που θα ενισχύσουν τη λειτουργία και τη διάρκεια ζωής του δρόμου.
Η Πρόεδρος της VINCI Highways Belen Marcos αναφέρθηκε στη μακροχρόνια συνεργασία του ομίλου με την Ελλάδα. Ξέχασε να πει ότι η VINCI, ήταν η εταιρεία που μας ταλαιπώρησε με τις κορίνες στην Κορίνθου-Πατρών, όταν εγκατέλειψε το έργο και ζητούσε πανωπροίκι για την συνέχιση προς Τσακώνα, που δεν έφθασε ποτέ! Το έργο Πατρών–Πύργου έχει συνολικό μήκος 74,8 χιλιομέτρων, με εννέα κόμβους, άνω και κάτω διαβάσεις, σύγχρονες λωρίδες, λωρίδα έκτακτης ανάγκης, στηθαίο ασφαλείας, χώρους στάθμευσης και τεχνικά έργα που διασφαλίζουν άνετη και ασφαλή κυκλοφορία. Ο προϋπολογισμός έφτασε τα 385 εκατ. ευρώ, με σημαντική συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου