ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Κυριακή 15 Ιουνίου 2025
Αυστηρές ποινές, βαριά πρόστιμα με τον νέο ΚΟΚ
Δίδεται βάρος σε εννέα περιπτώσεις οδηγικών παραβάσεων, αλλά δεν προβλέπεται όριο ταχύτητας 30χιλμ/ώρα που είχε διακηρυχθεί προ ημερών από το υπουργείο, υπό τον φόβο εκλογικού κόστους.- Διπλασιάζονται οι ποινές για δικυκλιστές!
Η αυστηροποίηση των ποινών για τροχαία παραπτώματα, είναι η φιλοσοφία του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ώστε να υπολογίζουν σε αυτές οι κακοί οδηγοί και να μην τις επαναλάβουν.
Όμως από μόνη της η αυστηροποίηση των ποινών δεν λύνει το πρόβλημα, ενώ ιδιαίτερα για τους νέους οδηγούς δεν προβλέπονται ποινές που θα τους δώσουν την αίσθηση ότι με την απόκτηση διπλώματος εισάγονται στον νέο οδηγικό περίγυρο με τις δικές τους αναφορές και τους αναγκαίους περιορισμούς, νέους για κάθε νέο οδηγό. Ένα μέτρο που λείπει θα ήταν η αφαίρεση διπλώματος επί ένα ή δύο χρόνια, για την πρώτη παράβαση του ΚΟΚ, ώστε να εμπεδώσουν την νέα κατάσταση. Και να εννοήσουν ότι η κατοχή διπλώματος οδήγησης είναι μία πολύ σοβαρή υπόθεση. Επίσης, παρά την διακήρυξη του μέτρου σε επίπεδο, παραμένει σε εκκρεμότητα η χαμήλωση της κυκλοφοριακής ταχύτητας στα 30 χιλιομ. ανά ώρα εντός της πόλης, από 40 που είναι σήμερα, ώστε να προλαμβάνονται ατυχήματα που συμβαίνουν με σφοδρότητα. Αυτό δεν το είδαμε να περιλαμβάνεται στα νέα μέτρα, ίσως διότι το υπουργείο δεν θέλει να στεναχωρήσει ψηφοφόρους-πελάτες. Κι ακόμη υπάρχει πλήρης αδιαφορία για τον σεβασμό στο όριο ταχύτητας, ειδικά για την Πάτρα στην μικρή περιμετρικής της, που αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα αγνόησης του ορίου ταχύτητας, ακόμη και από επαγγελματίες οδηγούς ταξί. Τα 50χ/ω που γράφουν όλες ανεξαιρέτως οι πινακίδες της μικρής περιμετρικής, αποτελούν άγραφο χαρτί για τους... καουμπόιδες των δρόμων!
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, που μέσα στο 2024 αποτέλεσε την τρίτη αιτία ατυχημάτων, η επήρεια αλκοόλ κατά την οδήγηση, που έγινε αιτία σοβαρών ατυχημάτων, κυρίως τις βραδινές ώρες και η ατιμωρησία για την πράξη αυτή καλλιεργεί εγκληματικές συνήθειες σε όλες τις κοινωνικές ομάδες, η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, που δυστυχώς συναντάται και από οδηγούς μεγάλης ηλικίας που θα έπρεπε να είναι οι πιο συνετοί οδηγοί λόγω εμπειρίας, οι «κόντρες» οδηγών που αφαιρούν ζωές και απειλούν την εύρυθμη κυκλοφορία, εντελώς ανόητα, μόνον και μόνον για προσωπική επίδειξη δύναμης ισχύος του οχήματός τους, αλλά και οι παραβιάσεις σηματοδότη και stop που μετατρέπουν σε... ζούγκλα την οδική κυκλοφορία.
Τέλος αλλάζουν τα δεδομένα και για τους δικυκλιστές και την χρήση κράνους. Δυστυχώς 4 στους 10 νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα προέρχονται, κατά το 2023, από επιβαίνοντες σε δίκυκλο, ενώ τα ποσοστά χρήσης κράνους σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη είναι χαμηλά, ειδικά για τους συνεπιβάτες. Σήμερα η ποινή είναι αφαίρεση αδείας οδήγησης και πινακίδων για 60 ημέρες, ενώ οι συνεπιβάτες κινδυνεύουν με πρόστιμο 50 ευρώ. Πλέον η μη χρήση κράνους επισύρει πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση αδείας για 30 ημέρες. Σε περίπτωση υποτροπής ο παραβάτης τώρα θα πληρώνει πρόστιμο 1.000 και αφαίρεση αδείας για έξι μήνες, ενώ σε δεύτερη υποτροπή αυτές οι ποινές θα διπλασιάζουν πρόστιμο!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου