«Ουδείς θέλει οποιονδήποτε περιορισμό στη διαδικασία κύρωσης της
Συμφωνίας των Πρεσπών και συζήτησής της» δήλωσε, μετά το πέρας της
Διάσκεψης των Προέδρων, ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης.
Όπως ανέφερε ο ίδιος, «η Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής αποφάσισε ότι θα υπάρξουν δύο ημέρες συζήτησης στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής, θα ακολουθήσει υποβολή έκθεσης της Επιτροπής και την Τετάρτη και Πέμπτη θα γίνει η συζήτηση στην Ολομέλεια, η οποία θα ξεκινάει στις 10 το πρωί και θα προχωρά όσο χρειαστεί. Θα είναι μια διαδικασία τεσσάρων ημερών και με τρόπο που θα δώσει την ευχέρεια να μιλήσουν όσοι βουλευτές εγγραφούν στον κατάλογο των ομιλητών».
Όπως ανέφερε ο ίδιος, «η Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής αποφάσισε ότι θα υπάρξουν δύο ημέρες συζήτησης στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής, θα ακολουθήσει υποβολή έκθεσης της Επιτροπής και την Τετάρτη και Πέμπτη θα γίνει η συζήτηση στην Ολομέλεια, η οποία θα ξεκινάει στις 10 το πρωί και θα προχωρά όσο χρειαστεί. Θα είναι μια διαδικασία τεσσάρων ημερών και με τρόπο που θα δώσει την ευχέρεια να μιλήσουν όσοι βουλευτές εγγραφούν στον κατάλογο των ομιλητών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου