ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Σπαθίζει στον αέρα ως δον Κιχώτης, ο Σταυ. Θεοδωράκης

Σπαθίζει στον αέρα σαν τον δον Κιχώτη, ο Σταύρος Θεοδωράκης, επιτιθέμενος σε σκιές δεξιά και αριστερά. Κοινώς σκιαμαχεί με αντιπάλους που εγκατέλειψαν το Ποτάμι, το οποίο δεν κατόρθωσε να συγκροτήσει ενιαιοποιημένο οργανισμό και βρίσκεται σήμερα να αλληλοκονταροχτυπιέται από τις αντιτιθέμενες απόψεις, με αποτέλεσμα να τραβήξουν τα άκρα. 


Η σύσταση του κόμματος από την φύση του, που αποτελεί κατασκεύασμα των μίντια σε μία εποχή που γινόταν αισθητή η αποδοχή του λόγου του ΣΥΡΙΖΑ από την κοινωνία, μπορεί να επέδρασε μεταξύ 2012 και 15, δεν κατόρθωσε όμως να αναστείλει την κάθετη πορεία του κόμματος της Αριστεράς.

Από τις 17 έδρες του Ιανουαρίου 2015, έπεσε στις 11 έδρες του Σεπτεμβρίου 2015 και από την στιγμή που έγινε κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, τέθηκαν τα πρώτα διλήμματα. 

Οι συμμαχίες του Ποταμιού, προς τα που θα γίνουν; Προς τα Δεξιά που μόλις χθες κατέκρινε ως υπεύθυνη για το κατάντι της χώρας και την είσοδό της στα μνημόνια; Ή με την Αριστερά, που τολμά να δίνει λύσεις σε χρόνια ζητήματα - γάγγραινες  της κοινωνίας; 

Σπαθίζει κατά Δανέλλη και Αμυρά, αλλά δημόσια αυτοκριτική για την έλλειψη ηγετικού προφίλ εκ μέρους του, κουβέντα δεν λέει κι ας μένει με τέσσερις βουλευτές το κόμμα και χωρίς κοινοβουλευτική εκπροσώπηση   

Ο Γ. Αμυράς, διεκδικεί έτσι να γραφεί στο «δεξιό» πάνθεον, ως ο βουλευτής που διέλυσε την Κοινοβουλευτική Ομάδα του Ποτάμιου, λέει.


«Ο κ. Αμυράς μόλις το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης «ορκιζόταν» στα κορυφαία στελέχη του Κινήματος ότι δεν φεύγει από το Ποτάμι. «Εγώ δεν είμαι Δανέλλης», έλεγε και ξανάλεγε στα στελέχη του Πολιτικού Συμβουλίου που ανησυχούσαν για τη στάση του». Αυτό σχολιάζει δηκτικά η ανακοίνωση του Ποταμιού για την ανεξαρτητοποίηση του Γ. Αμυρά.


Ολόκληρη η ανακοίνωση από το Ποτάμι, είναι η παρακάτω:


«Ο Γιώργος Αμυράς  λίγο πριν ξεκινήσει στη Βουλή η συζήτηση για τη συμφωνία των Πρεσπών αποφάσισε να εγκαταλείψει το Ποτάμι.

Διεκδικεί έτσι να γραφεί στο «δεξιό» πάνθεον, ως ο βουλευτής που διέλυσε την Κοινοβουλευτική Ομάδα του Ποτάμιου. Όπως αντιστοίχως γράφτηκε στο «αριστερό» πάνθεον ο κ.Δανέλλης, ως ο βουλευτής που εγκατέλειψε το Ποτάμι για να σώσει την κυβέρνηση Τσίπρα.


Δανέλλης και Αμυράς είχαν επανειλημμένα δεσμευτεί ότι αν διαφωνήσουν με το Ποτάμι θα παραδώσουν την έδρα τους.

Ειδικά ο κ. Αμυράς μόλις το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης «ορκιζόταν» στα κορυφαία στελέχη του Κινήματος ότι δεν φεύγει από το Ποτάμι. «Εγώ δεν είμαι Δανέλλης», έλεγε και ξανάλεγε στα στελέχη του Πολιτικού Συμβουλίου που ανησυχούσαν για τη στάση του.


Η απόφαση του αυτή στερεί τη δυνατότητα στο Κίνημα μας να συγκροτεί Κοινοβουλευτική ομάδα στη Βουλή. Δεν μειώνει όμως τη δύναμη των απόψεων μας, δεν μειώνει τη δύναμη μας στην κοινωνία. Ίσως, αντιθέτως, δίνει την αφορμή σε κάποιους πολίτες να σκεφθούν και να αποφασίσουν. Σε μια εποχή καταστροφής θα γίνουμε όλοι καταστροφείς ή θα παραμείνουμε άνθρωποι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: