Η αδιαφορία για το Καρναβάλι «μούσκεψε» την την δημοτική Αρχή Πατρέων!
Με δήλωση του Νίκου Χρυσοβιτσάνου, (Νίκος Χρυσοβιτσάνος, ίσον Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης «Καρναβάλι Πάτρας») η δημοτική αρχή Πατρέων δικαιολογεί πως «μούσκεψε» με την αποτυχία της την έναρξη του π. Σαββάτου:
Για την τελετή έναρξης του Πατρινού Καρναβαλιού που κράτησε μόλις οκτώμισι λεπτά και ξοδεύτηκαν 60 χιλ. ευρώ, ο Ν. Χρυσοβιτσάνος απολογείται:
«Ο Δήμος Πατρέων και η Κοινωφελής Επιχείρηση «Καρναβάλι Πάτρας» εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους προς τα πληρώματα του Πατρινού Καρναβαλιού και τα μέλη του Χορευτικού Τμήματος του Δήμου Πατρέων που με την παρουσία τους και υπό βροχή, δώσανε το στίγμα για την έναρξη του πατρινού καρναβαλιού.
Επίσης ευχαριστεί θερμά όλους τους συντελεστές, που δουλέψανε σκληρά για να παρουσιαστεί μια εκδήλωση ξεχωριστή, που στόχο είχε να τιμήσει τους δημιουργούς που Πατρινού Καρναβαλιού.
Με βάση τον σχεδιασμό της εκδήλωσης κρίθηκε ότι η παρουσία των στεγάστρων θα την περιόριζε, σε θέαμα και ουσία. Κατανοούμε ότι ο Πατραϊκός Λαός, στερήθηκε μια ιδιαίτερη εκδήλωση, που είχε ετοιμαστεί με τόσο μεράκι και κόπο, που στόχο είχε να αναδείξει τους δημιουργούς του καρναβαλιού.
Δεσμευόμαστε, όλη αυτή η δουλειά που έγινε από τα καρναβαλικά πληρώματα να μην πάει χαμένη. Ήδη έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις να παρουσιαστεί στον Πατρινό λαό σε άλλη εκδήλωση.
Όσο και να προσπαθούν, οι άσπονδοι «φίλοι μας» να πείσουν ότι δεν το έχουμε με το καρναβάλι, γνωρίζει ο πατραϊκός ότι παραλάβαμε χρέη 4 000 000€. Αυτοί που το «έχουν» με το καρναβάλι το φέσωσαν όλα τα προηγούμενα χρόνια με τις επιλογές τους. Τέσσερα χρόνια τώρα και καρναβάλι κάνουμε και την Κοινωφελή επιχείρηση ξεχρεώνουμε, κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικές συνθήκες
Μπροστά μας έχουμε δύο μήνες καρναβάλι. Η κοινωφελής επιχείρηση, ο Δήμος Πατρέων σε συνεργασία με τα καρναβαλικά πληρώματα, τους πολιτιστικούς συλλόγους και άλλους φορείς, έχει ετοιμάσει ένα πρόγραμμα το οποίο είναι αντάξιο του Πατρινού Καρναβαλιού».
Γιώργος Ρώρος:
Απαξιωτική αντιμετώπιση του Πατρινού Καρναβαλιού
Ο
επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ, Γιώργος Ρώρος, απαντώντας έκανε την
παρακάτω δήλωση:
«Μας
προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση η απολογία της δημοτικής αρχής δια στόματος του
Νίκου Χρυσοβιτσάνου σχετικά με το «φιάσκο» της τελετής έναρξης του Καρναβαλιού.
Ούτε
μία κουβέντα για τα καταγγελλόμενα όσον αφορά στον τρόπο διοργάνωσης της
τελετής έναρξης. Ούτε μία λέξη για την επαναλαμβανόμενη τακτική των απευθείας
αναθέσεων σε συγκεκριμένες εταιρείες.
Ούτε
ίχνος αυτοκριτικής για την απαξιωτική αντιμετώπιση του Πατρινού Καρναβαλιού.
Δυσκολευόμαστε
να πιστέψουμε ότι η δημοτική αρχή αγνοεί χιλιάδες πατρινούς και επισκέπτες που
δίνουν πνοή και ζωντάνια στο μεγαλύτερο θεσμό της Πάτρας αλλά και εκατοντάδες
επιχειρήσεις που στηρίζουν την επιβίωσή τους στην καρναβαλική περίοδο.
Αδυνατούμε
να κατανοήσουμε τη στάση της απέναντι στους χιλιάδες καρναβαλιστές και ειδικά
απέναντι στη νεολαία αυτής της πόλης.
Ξέραμε
ότι δεν πιστεύει σε αυτόν τον θεσμό.
Ας
αφήσει, τουλάχιστον, αυτούς που πιστεύουν στις πολυδιάστατες εκφράσεις και δυνατότητες αυτού του θεσμού να τον ισχυροποιήσουν και να
τον αναπτύξουν όπως πρέπει».
Πάτρα,
21/01/2019
Ως ενημέρωσε ο πρόεδρος του καρναβαλικού οργανισμού πώς το ΚΚΕ έκρινε ότι η παρουσία στεγάστρων στην έναρξη θα την περιόριζε σε θέαμα και ουσία. Οπότε ορθώς (σύμφωνα με τα λεγόμενά του Δήμου) αποφάσισε, από το να την περιορίσει να την ακυρώσει. Δεν μας είπε όμως η δημοτική αρχή της μιζέριας και της στασιμότητας, ότι η έναρξη που δεν έγινε ποτέ κόστισε 60.000€.
Έχω ζητήσει σαν εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον καρναβαλικό οργανισμό να μου δώσουν τα συμβόλαια που υπογράφηκαν για την εκδήλωση της έναρξης, για να διαπιστώσουμε αν υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες σε περίπτωση μη πραγματοποίησης της εκδήλωσης ή απλά ο Πελετίδης και το ΚΚΕ πέταξαν 60.000€ την εποχή της κρίσης. Ελπίζω να δοθούν απαντήσεις...
Με αφορμή τα όσα συνέβησαν κατά την διάρκεια τελετής έναρξης του Πατρινού Καρναβαλιού το βράδυ του Σαββάτου, ο ανεξάρτητος Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων και υπέβαλε έξι ερωτήματα, προς την δημοτική Αρχή:
«Αφήσαμε να παρέλθουν πολλές ώρες μετά το φιάσκο του Σαββατόβραδου. Να
συνέλθουν οι αρνητικοί πρωταγωνιστές της οικτρής αποτυχίας από τη
δυσφήμιση και το κακό που προξένησαν στην πόλη. Από την πλήρη
ανικανότητά τους να εγγυηθούν την απρόσκοπτη έναρξη του Καρναβαλιού.
Είπα και χθες ότι «πνίγηκαν» σε μια κουταλιά βρόχινου νερού…
Οι ώρες παρήλθαν, αλλά οι θλιβεροί πρωταγωνιστές ακόμη κρύβονται. Ουδείς έχει την ευθιξία και το θάρρος ν’ αναλάβει την ευθύνη της παταγώδους αποτυχίας. Ούτε το «ρομπότ» του ΚΚΕ σκέφθηκε την παραίτηση, ούτε ο καθ’ ύλη αρμόδιος αντιδήμαρχος Πολιτισμού ονόματι Χρυσοβιτσάνος αν δεν κάνω λάθος, σκέφτηκε ότι η οδός της παραίτησης είναι πράξη επίγνωσης των εγκληματικών οργανωτικών αμελειών της τελετής έναρξης του Καρναβαλιού.
Δευτέρα σήμερα και κάνουν τους «ψόφιους κοριούς», έχοντας και εκκρεμότητες ν’ αντιμετωπίσουν σε σχέση με τον τρόπο που διοργανώθηκε η αποτυχημένη εκδήλωση του Σαββάτου.
Τα ερωτήματα της πρώην Αντιδημάρχου Πολιτισμού Βικτώριας Αγγελοπούλου είναι και δικά μου ερωτήματα:
Αληθεύει ότι ο διαγωνισμός για την ηχητική κάλυψη και τα φώτα της τελετής έναρξης έγινε με διάτρητο, φωτογραφικό τρόπο;
Αληθεύει ότι εδώ και μερικά χρόνια ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου αναθέτει χωρίς σύννομες διαδικασίες όλες σχεδόν τις εκδηλώσεις του σε μια εταιρεία;
Αληθεύει ότι οι κατασκευές πάνω στη σκηνή και ο όλος ο εξοπλισμός ανατέθηκαν στον ίδιο εργολάβο που ανέλαβε την ηχητική και φωτιστική κάλυψη;
Αληθεύει ότι ο ίδιος ο εργολάβος ήταν και παραγωγός της τελευταίας έναρξης;
Αληθεύει ότι ο ίδιος εργολάβος ήταν και παραγωγός της τελετής έναρξης;
Αληθεύει ότι ΕΝΑΣ τα «παντελόνιασε» κι έφυγε; Για το φιάσκο του Σαββάτου ο Πατραϊκός λαός απαιτεί απαντήσεις και παραιτήσεις. Απαλλαγμένοι από καθήκοντα που αδυνατούν να διεκπεραιώσουν, θα ναι πιο χρήσιμοι στο ΚΚΕ. Στον μόνο φυσικό χώρο τους, εκεί που «διαπρέπει» η προπαγάνδα και κυριαρχεί ο σκοταδισμός»!
Οι ώρες παρήλθαν, αλλά οι θλιβεροί πρωταγωνιστές ακόμη κρύβονται. Ουδείς έχει την ευθιξία και το θάρρος ν’ αναλάβει την ευθύνη της παταγώδους αποτυχίας. Ούτε το «ρομπότ» του ΚΚΕ σκέφθηκε την παραίτηση, ούτε ο καθ’ ύλη αρμόδιος αντιδήμαρχος Πολιτισμού ονόματι Χρυσοβιτσάνος αν δεν κάνω λάθος, σκέφτηκε ότι η οδός της παραίτησης είναι πράξη επίγνωσης των εγκληματικών οργανωτικών αμελειών της τελετής έναρξης του Καρναβαλιού.
Δευτέρα σήμερα και κάνουν τους «ψόφιους κοριούς», έχοντας και εκκρεμότητες ν’ αντιμετωπίσουν σε σχέση με τον τρόπο που διοργανώθηκε η αποτυχημένη εκδήλωση του Σαββάτου.
Τα ερωτήματα της πρώην Αντιδημάρχου Πολιτισμού Βικτώριας Αγγελοπούλου είναι και δικά μου ερωτήματα:
Αληθεύει ότι ο διαγωνισμός για την ηχητική κάλυψη και τα φώτα της τελετής έναρξης έγινε με διάτρητο, φωτογραφικό τρόπο;
Αληθεύει ότι εδώ και μερικά χρόνια ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου αναθέτει χωρίς σύννομες διαδικασίες όλες σχεδόν τις εκδηλώσεις του σε μια εταιρεία;
Αληθεύει ότι οι κατασκευές πάνω στη σκηνή και ο όλος ο εξοπλισμός ανατέθηκαν στον ίδιο εργολάβο που ανέλαβε την ηχητική και φωτιστική κάλυψη;
Αληθεύει ότι ο ίδιος ο εργολάβος ήταν και παραγωγός της τελευταίας έναρξης;
Αληθεύει ότι ο ίδιος εργολάβος ήταν και παραγωγός της τελετής έναρξης;
Αληθεύει ότι ΕΝΑΣ τα «παντελόνιασε» κι έφυγε; Για το φιάσκο του Σαββάτου ο Πατραϊκός λαός απαιτεί απαντήσεις και παραιτήσεις. Απαλλαγμένοι από καθήκοντα που αδυνατούν να διεκπεραιώσουν, θα ναι πιο χρήσιμοι στο ΚΚΕ. Στον μόνο φυσικό χώρο τους, εκεί που «διαπρέπει» η προπαγάνδα και κυριαρχεί ο σκοταδισμός»!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου