ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Ανεξάρτητος και ο Γρ. Ψαραινός, δίπλα στο Γ. Αμυρά

Με αυτήν την φωτογραφία (δεξιά) ως στολίδι της σελίδας του στον προσωπικό λογαριασμό του στο fb, ο Γρηγόρης Ψαριανός, ακολούθησε στα βήματα του, μόλις σήμερα το πρωί, ανεξαρτητοποιθέντος Αμυρά, ενώ οι φήμες οργιάζουν για  συνεταιρισαμό τους με την ΝΔ του Κυρ. Μητσοτάκη.

Με την ανάρτησή του ο Γρηγόρης Ψαριανός ανακοίνωσε το θρυλούμενο από ημερών μετέωρο βήμα του,  προς την ανεξαρτητοποίησή του από το Ποτάμι, η οποία ελπίζει να του ανοίξει τον δρόμο για να συμμετάσχει στον αντιΣΥΡΙΖΑ καλόν αγώνα του Κούλη!
Ο Γρηγόρης Ψαριανός κάνει λόγο για λάθη, «ατυχείς επιλογές του κόμματος που μηδένισε το σχεδόν 7% των ψηφοφόρων μας» ξεχνώντας πως τον Σεπτέμβρη του 2015 είχαν ξεκινήσει με 17 βουλευτές. Και σήμερα έμεινε ο Στ. Θεοδωράκης με τους δύο βουλευτές του. Τους Γ. Μαυρωτά, Σπ. Λυκούδη.

Στην ανάρτησή του αναφέρει: 


«Λοιπόν Φίλοι μου, σας ευχαριστούμε όλους και προσωπικώς έναν-ένα για την στήριξη και την συμπόρευσή σας με ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ, το οποίο από σήμερα δεν συμπεριλαμβάνεται στα κοινοβουλευτικά κόμματα.Δυστυχώς, με αλλεπάλληλα δικά μας λάθη, ατυχείς επιλογές και κακούς χειρισμούς καταφέραμε να μηδενίσουμε σχεδόν το 7% των ψηφοφόρων που αρχικώς πίστεψαν και έλπιζαν σε μάς. Μακάρι για όλους τα πράγματα να γίνουν καλύτερα Η χώρα μας περνάει την δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη περίοδο εδώ και πολλές δεκαετίες και οι τύχες της βρίσκονται στα χέρια της χειρότερης κυβέρνησης από τα χρόνια της χουντας. Εύχομαι σε όλους μας καλή συνέχεια και καλύτερες επιλογές εις το εξής.

Γρ.Ψαριανός, βουλευτής β' Αθήνας με Το Ποταμι Ανεξάρτητος από σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: