Με αυτήν την φωτογραφία (δεξιά) ως στολίδι της σελίδας του στον προσωπικό λογαριασμό του στο fb, ο Γρηγόρης Ψαριανός, ακολούθησε στα βήματα του, μόλις σήμερα το πρωί, ανεξαρτητοποιθέντος Αμυρά, ενώ οι φήμες οργιάζουν για συνεταιρισαμό τους με την ΝΔ του Κυρ. Μητσοτάκη.
Με την ανάρτησή του ο Γρηγόρης Ψαριανός ανακοίνωσε το θρυλούμενο από ημερών μετέωρο βήμα του, προς την ανεξαρτητοποίησή του από το Ποτάμι, η οποία ελπίζει να του ανοίξει τον δρόμο για να συμμετάσχει στον αντιΣΥΡΙΖΑ καλόν αγώνα του Κούλη!
Στην ανάρτησή του αναφέρει:
«Λοιπόν Φίλοι μου, σας ευχαριστούμε όλους και προσωπικώς έναν-ένα για την στήριξη και την συμπόρευσή σας με ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ, το οποίο από σήμερα δεν συμπεριλαμβάνεται στα κοινοβουλευτικά κόμματα.Δυστυχώς, με αλλεπάλληλα δικά μας λάθη, ατυχείς επιλογές και κακούς χειρισμούς καταφέραμε να μηδενίσουμε σχεδόν το 7% των ψηφοφόρων που αρχικώς πίστεψαν και έλπιζαν σε μάς. Μακάρι για όλους τα πράγματα να γίνουν καλύτερα Η χώρα μας περνάει την δυσκολότερη και πιο επικίνδυνη περίοδο εδώ και πολλές δεκαετίες και οι τύχες της βρίσκονται στα χέρια της χειρότερης κυβέρνησης από τα χρόνια της χουντας. Εύχομαι σε όλους μας καλή συνέχεια και καλύτερες επιλογές εις το εξής.
Γρ.Ψαριανός, βουλευτής β' Αθήνας με Το Ποταμι Ανεξάρτητος από σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου