Προχωρεί
σε συλλογή τροφίμων και στηρίζει την πρωτοβουλία
των μονάδων του ΓΕΣ στον νομό Αχαΐας
Με ενεργό αλτρουϊσμό συμμετέχει ο Σύλλογος
Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ/ Ν. Αχαΐας στη συλλογή τροφίμων μακράς διαρκείας, στο
πλαίσιο της στήριξης της πρωτοβουλίας των μονάδων του ΓΕΣ στον νομό και καλεί
τα μέλη του να προσφέρουν για να ανακουφιστούν τα παιδιά και οι αδύναμοι.
Στην ανακοίνωση-κάλεσμα που εξέδωσε,
αναφέρονται τα παρακάτω:
«Ο Σύλλογός μας, θέλοντας να σταθεί
αρωγός στις ανάγκες των οικογενειών συμπολιτών μας που πλήττονται άγρια από την
ανεργία, την οικονομική και κοινωνική κρίση της χώρας μας, συγκεντρώνει τρόφιμα
μακράς διάρκειας, ώστε τις άγιες μέρες που έρχονται - με τη γέννηση του Θεανθρώπου
και το Νέο Έτος – τα παιδιά και οι αδύναμοι να μπορέσουν να ανακουφιστούν λίγο και
ίσως να χαμογελάσουν.
Έτσι, ο Σύλλογός μας συμμετέχει
ενεργά και υποστηρίζει την προσπάθεια των μονάδων του ΓΕΣ στο Ν. Αχαΐας, στα
πλαίσια της κοινωνικής προσφοράς του Υπουργείου Άμυνας, για συγκέντρωση
τροφίμων για τα συσσίτια του Δήμου και της Εκκλησίας και καλεί όλα τα μέλη να
προσφέρουν ότι είδος τροφίμων μακράς διάρκειας μπορούν (όσπρια, ζυμαρικά, γάλα
εβαπορέ, ζάχαρη κ.λπ.) μέχρι την 21 Δεκεμβρίου 2015».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου