ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Ποτέ την Κυριακή λένε αύριο οι Εμποροϋπάλληλοι



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 20, Τ.Κ. 26221 ΠΑΤΡΑ, τηλ. 2610-275713, e-mail: seypatras@gmail.com
ΠΑΤΡΑ 11-12-2015
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΑ
ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ
13 Δεκέμβρη – Ημέρα Κυριακή

Όσο αυτοί επιμένουν στα ανοιχτά καταστήματα τις Κυριακές,
άλλο τόσο και οι εργαζόμενοι επιμένουμε στο        
   «ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ»

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι.
Οι εργαζόμενοι στο εμπόριο την Κυριακή 13 Δεκέμβρη απεργούμε και διεκδικούμε την καθιέρωση της Κυριακής – Αργίας από την παρούσα κυβέρνηση με νομοθετική πράξη.

Η συγκεκριμένη Κυριακή είναι μία (1) από τις οκτώ (8) Κυριακές που θεσμοθετήθηκαν με μνημονιακούς νόμους, κατά τις οποίες επιτρέπετε η χωρίς όρια ελεύθερη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.

Ειδικά τον μήνα Δεκέμβριο, δηλαδή την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, το μνημονιακό νομοθετικό πλαίσιο – το οποίο και η σημερινή Κυβέρνηση, παρά τις δεσμεύσεις της, αφήνει εντελώς άθικτο – θα εξοντώσει τους εμποροϋπαλλήλους, αφού τους αναγκάζει να εργαστούν ¨σερί¨, χωρία καμία ανάπαυση, για πάνω από ένα μήνα και μάλιστα στη πλειοψηφία τους απλήρωτοι για την Κυριακάτικη εργασία.

Με χιλιάδες λουκέτα στις εμπορικές επιχειρήσεις, με την ανεργία στον κλάδο μας να φτάνει το 37% - 40%, δεν δίνει λύσεις το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αντιθέτως ανακατανέμει την πίτα του λιγοστού τζίρου από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στις πολυεθνικές και φτωχοποιεί τους εργαζόμενους και τους αυτοαπασχολούμενους. Διαλύει τις εργασιακές μας σχέσεις και μας κάνει εργαζόμενους – λάστιχο, χωρίς κανένα δικαίωμα ανάπαυσης και κοινωνικής ζωής.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους μας, τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τους συνταξιούχους και τους καταναλωτές να συμπαρασταθούν στο δίκαιο αγώνα μας και να μην ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ την Κυριακή σε αγορές.

Ζητάμε την συμπαράσταση όλων των εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα για να καταργήσουμε στη πράξη τον αντεργατικό Νόμο 4177/13 για την λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.


ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ
ΟΥΤΕ 8 ΟΥΤΕ 52 ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ
Όλοι και όλες στη συγκέντρωση των εμποροϋπαλλήλων στη Μαιζώνος και Αγίου Νικολάου στις 10.30 π.μ.
Από τη Διοίκηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: