ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Μακριά από τον πισινό μας, λένε 4 δήμαρχοι της Αττικής

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 4 Δημάρχων: Δεν θα επιτρέψουμε να γίνει Ειδομένη το Ελληνικό!
 Αντιδρούν στην φιλοξενία μεταναστών, επιστρεφομένων από την Ειδομένη
 
Με δυναμική άνηση κια με το δογμα "μακριά από τον πισινό μας", απαντούν οι Δήμαρχοι Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού - Αργυρούπολης και Π. Φαλήρου, Ανδρέας Κονδύλης, Γιώργος Παπανικολάου, Γιάννης Κωνσταντάτος και Διονύσης Χατζηδάκης, αντίστοιχα, στα διαφαινόμενα σχέδια της Κυβέρνησης για δημιουργία προσφυγικού καταυλισμού μέσα στο χώρο του πρώην αεροδρομίου, στο Ελληνικό.

Ακολουθεί αναλυτικά η επιστολή των 4 Δημάρχων προς τον αν. Υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννη Μουζάλα, στην οποία, με ξεκάθαρο τρόπο, προειδοποιούν και κάνουν σαφές: "Δεν θα επιτρέψουμε να γίνει Ειδομένη το Ελληνικό!". Που στα απλά ελληνικά σημαίνει: Μακριά από τον πισινό μας κι όπου αλλού να μπει!

Διαβάστε, αν δεν έχετε αλλεργία σε τέτοιες συμπεριφορές, την  επιστολή των τεσσάρων:


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ

10 Δεκεμβρίου 2015
«Αξιότιμε Υπουργέ κ. Μουζάλα,

Με ιδιαίτερο προβληματισμό και ανησυχία παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες την ολοένα αυξανόμενη μεταφορά παράνομων μεταναστών στη Νότια Αθήνα, στα γήπεδα Χόκεϊ του Ελληνικού και Ταε Κβο Ντο του Π. Φαλήρου.

Η ανθρωπιστική διάσταση του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος είναι εξαιρετικά σημαντική και κανείς δεν μπορεί να την παραβλέψει. Η Πολιτεία, ωστόσο, αντιμετωπίζει ένα μείζονος σημασίας θέμα όπως αυτό, χωρίς έστω τη στοιχειώδη προετοιμασία και οργάνωση και αφήνοντας στο σκοτάδι τις τοπικές κοινωνίες και την τοπική αυτοδιοίκηση.

Αυτό που ξεκίνησε πριν από 3 μήνες με την προσωρινή φιλοξενία προσφύγων από εμπόλεμες περιοχές, έχει τώρα μετατραπεί σε μόνιμη δομή ανοιχτής φιλοξενίας, όχι για πρόσφυγες πολέμου αλλά για παράνομους μετανάστες.

Τον περασμένο Σεπτέμβρη μας είχατε δεσμευτεί προσωπικά ότι τέλη Οκτωβρίου θα είχε κλείσει η προσωρινή δομή στο Ελληνικό, δέσμευση που δυστυχώς δεν τηρήσατε. Αντί γι΄αυτό, μαθαίνουμε ότι υπάρχει σχέδιο εγκατάστασης χιλιάδων μεταναστών στο πρώην Αεροδρόμιο σε ερειπωμένα κτίρια και αντίσκηνα.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά αντίθετοι. Δεν θα επιτρέψουμε να μετατραπεί ο χώρος του πρώην αεροδρομίου σε «αποθήκη ψυχών» αφού δεν πληροί καμία απολύτως προϋπόθεση φιλοξενίας. Δεν θα επιτρέψουμε το πρώην αεροδρόμιο να μετατραπεί σε χώρο διαμονής οικονομικών μεταναστών – και όχι Σύρων προσφύγων – στους οποίους δεν επετράπη η είσοδος στα Σκόπια και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Για όλα τα παραπάνω, καλούμε τις τοπικές μας κοινωνίες σε επαγρύπνηση.

Σας ζητάμε, κύριε Υπουργέ, να απαντήσετε επισήμως, άμεσα και εμπεριστατωμένα, στα ακόλουθα κρίσιμα ερωτήματα:

1. Ποιος εγγυάται την ασφάλεια της ευρύτερης περιοχής; Είναι επισήμως γνωστό πλέον ότι ανάμεσα στις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές που διέρχονται ή καταλήγουν στη χώρα μας βρίσκονται και εξτρεμιστικά στοιχεία.
2. Πως θα διασφαλίσετε τη δημόσια υγιεινή, όταν ξαφνικά χιλιάδες άνθρωποι μεταφέρονται σε ένα χώρο που δεν πληροί σχεδόν καμία προδιαγραφή για το σκοπό αυτό;
3. Ως τι θα λειτουργήσουν προσωρινά οι εγκαταστάσεις του πρώην Αεροδρομίου; Κέντρο υποδοχής; Κέντρο φιλοξενίας; Κέντρο διαμετακίνησης; Και το κυριότερο: Θα είναι μια ανοιχτή ή κλειστή εγκατάσταση;
4. Για πόσο διάστημα σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το Ελληνικό για το σκοπό αυτό;
5. Ποιος θα αναλάβει τη σίτιση και το κόστος φιλοξενίας των ανθρώπων αυτών;
6. Ποιος και με ποιο τρόπο θα κάνει την καταγραφή των αλλοδαπών;
7. Πως και πότε θα πραγματοποιηθεί ο διαχωρισμός των προσφύγων από τους μετανάστες;

Κύριε Υπουργέ,

Είναι ώρα ευθύνης για όλους. Όλοι οφείλουμε να αντιληφθούμε ότι ήδη η Νότια Αθήνα και οι δήμοι μας 3 μήνες τώρα έπραξαν το καθήκον τους ανθρωπιστικά όπως όφειλαν.

Η κυβέρνηση πρέπει να δείξει την απαιτούμενη σοβαρότητα και υπευθυνότητα για ένα ζήτημα τέτοιων διαστάσεων. Εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας για τις εξελίξεις και τον βαθύ προβληματισμό μας. Αναμένουμε άμεση συνάντηση μαζί σας και αναλυτική επίσημη ενημέρωση.

ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ

ΑΛΙΜΟΥ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ

ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ

ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: