Η μητέρα: «Δεν
θα φύγω από αυτή τη ζωή, αν δεν τον κρεμάσω, το απόβρασμα της
κοινωνίας»
Επεισοδιακή ήταν η σημερινή διαδικασία στη δίκη της Χρυσής Αυγής, καθώς η μητέρα του Παύλου Φύσσα, επιτέθηκε φραστικά στον Γιώργο Ρουπακιά, που κατηγορείται για τη δολοφονία του παιδιού της.
«Δεν θα φύγω από αυτή τη ζωή, αν δεν τον κρεμάσω, το απόβρασμα της κοινωνίας» αναφώνησε μέσα στο δικαστήριο η Μάγδα Φύσσα, τη στιγμή που η δίκη είχε διακοπεί, πλησιάζοντας τον κατηγορούμενο και πετώντας του ένα μπουκάλι νερό.
Ο Γιώργος Ρουπακιάς δεν αντέδρασε σε αντίθεση με έναν από τους συνηγόρους των κατηγορουμένων, που φώναξε σε παριστάμενους αστυνομικούς: «Επιτέλους θα την μαζέψετε;».
Νωρίτερα, οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής σχολίασαν την κατάθεση του αστυνομικού Δημήτρη Κουρέτζη, ο οποίος συνέλαβε τον Γιώργο Ρουπακιά. «Ο Γιώργος Ρουπακιάς ήταν το όργανο ενός εγκληματικού σχεδίου που είχε εξυφάνει η Χρυσή Αυγή» είπαν χαρακτηριστικά οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής υπογραμμίζοντας:
«Η επίθεση έγινε στο πλαίσιο της οργανωμένης δράσης της εγκληματικής οργάνωσης. Η επίθεση από το στέλεχος της αλλά και η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης της ενέργειας από τον αρχηγό της Νίκο Μιχαλολιάκο αποδεικνύουν την εγκληματική δράση της οργάνωσης».
Ο συνήγορος του Νίκου Μιχαλολιάκου, Τάκης Μιχαλόλιας, απάντησε ότι, θα προσκομίσουν στο δικαστήριο την επίμαχη συνέντευξη, προκειμένου να αποδείξουν ότι έχουν παραποιηθεί τα λεγόμενα του.
Πηγή: skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου