Την εικόνα της Αγίας "Υπομονής"... πρόσφερε στον Πρόεδρο της Ένωσης
Κεντρώων, Βασίλη Λεβέντη, «για να τον προστατεύει και να τον βοηθήσει
στο έργο του», ο βουλευτής της Ν.Δ., Γεράσιμος Γιακουμάτος.
«Μ' αυτή την εικόνα ήθελα να του δείξω ότι ο 20ετής και πλέον αγώνας του δικαιώθηκε χάρη στην υπομονή του. Ο επιμένων νικά», έγραψε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Γ. Γιακουμάτος, σχολιάζοντας την ομολογουμένως πρωτότυπη ενέργειά του.
Τώρα ο πρόεδρος του Κόμματος των Κεντρώων θα πρέπει να του ανταποδόσει το δώρο, χαρίζοντάς του την εικόνα της Αγίας Φωτεινής;
«Μ' αυτή την εικόνα ήθελα να του δείξω ότι ο 20ετής και πλέον αγώνας του δικαιώθηκε χάρη στην υπομονή του. Ο επιμένων νικά», έγραψε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Γ. Γιακουμάτος, σχολιάζοντας την ομολογουμένως πρωτότυπη ενέργειά του.
Τώρα ο πρόεδρος του Κόμματος των Κεντρώων θα πρέπει να του ανταποδόσει το δώρο, χαρίζοντάς του την εικόνα της Αγίας Φωτεινής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου