ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

ΝΑΤ: Συνεχίζουν την απεργία τους οι εργαζόμενοι


Συνεχίζουν την απεργία τους οι εργαζόμενοι στο ΝΑΤ


Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στον Ενιαίο Ασφαλιστικό Φορέα

Τη συνέχιση των κινητοποιήσεων και την κήρυξη νέας 48ωρης απεργίας την Παρασκευή 6/11 και τη Δευτέρα 9/11 αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ).


Οι εργαζόμενοι στο ΝΑΤ αντιδρούν στην ένταξή στον Ενιαίο Ασφαλιστικό Φορέα, ισχυριζόμενοι ότι στην ουσία καταργείται το ταμείο. Υποστηρίζουν πως η ναυτική εργασία έχει πολλές ιδιαιτερότητες, σε σχέση με τα επαγγέλματα της στεριάς, όπως ο τρόπος είσπραξης των εισφορών, ο υπολογισμός της υπηρεσίας κ.α., που απαιτούν ένα αυτοτελές ταμείο.
Την Παρασκευή οι εργαζόμενοι θα παραχωρήσουν συνέντευξη Τύπου στις 11.00 στα κεντρικά γραφεία του Ταμείου, ενώ τη Δευτέρα θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση για να αποφασίσουν για το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: