ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Νέα ΠΑΕ Παναχαϊκή προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού πρέπει να ενεργοποιηθεί άμεσα και να ασκήσει τον θεσμικό της ρόλο, ελέγχοντας ουσιαστικά τη δυνατότητα λειτουργίας της σημερινής ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ 2005, αναφέρεται στην ανακοίνωση της Επιτροπής του κόμματος.



Με πρωτοβουλία και κορμό την Ερασιτεχνική ομάδα -  Ανακοίνωση της Αθλητικής Επιτροπής της Ν.Ε. Αχαΐας του κόμματος

Την δημιουργία νέας ΠΑΕ Παναχαϊκής προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αθλητικής Επιτροπής της Ν.Ε. Αχαΐας του κόμματος, που συνήλθε προς τούτο με όλα τα μέλη, τα οποία ασχολούνται με τον Αθλητισμό στην περιοχή. Αυτός ο νέος φοράς προτείνεται να ξεκινήσει με πρωτοβουλία και κορμό την Ερασιτεχνική Παναχαϊκή.

Αναλυτικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρεται:


«Παρακολουθούμε με έκδηλο ενδιαφέρον όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα με την ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ 2005. Η Πατραϊκή ποδοσφαιρική ομάδα, δημιούργημα κι αυτή του ν. 879/79 που αντιμετώπισε με στρεβλό τρόπο το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, φαίνεται να αλλάζει έδρα. 

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι κάθε ποδοσφαιρική Α.Ε. λειτουργεί με όρους επαγγελματικούς, δεν μπορεί να αγνοείται από κανέναν, πόσο μάλλον από την διοίκησή της και τον λεγόμενο μεγαλομέτοχο, η ιστορικότητα αυτής της ομάδας και η σύνδεση και σχέση της με την ''μητρική'' ερασιτεχνική Π.Γ.Ε., καθώς και την πόλη της Πάτρας. Θεωρούμε απαράδεκτη την ενέργεια να μεταφερθεί η έδρα της ιστορικής ομάδας στην Κόρινθο, στο πλαίσιο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της διοίκησης Κούγια. 

Φρονούμε ότι το διαχρονικό πρόβλημα της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ 2005 θα λυθεί μόνο αν δημιουργηθεί νέα ΠΑΕ με πρωτοβουλία και κορμό την Ερασιτεχνική Παναχαϊκή. 

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού πρέπει να ενεργοποιηθεί άμεσα και να ασκήσει τον θεσμικό της ρόλο, ελέγχοντας ουσιαστικά τη δυνατότητα λειτουργίας της σημερινής ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ 2005»

Δεν υπάρχουν σχόλια: