ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Τι τους τάισαν μωρέ στην ΚΕΔΕ και ψωφολόγησαν;


Στην Dolce vita (στο lux «Πόρτο Καρράς») στο συνέδριο ΚΕΔΕ που παρέπεμπε σε λάιτ διεκδικητικό συνέδριο δυστυχών δημάρχων, αυτή η φωτογραφία, να προσθέσουμε τώρα και την καταγγελία για στομαχικές διαταραχές που ένοιωσαν κάποιοι μετά την συμμετοχή τους στην vegiera, (μα τι το σκασμό σαβούρωσαν μωρέ;) που εδόθη προς τιμήν τους και τιμή του Επιτρόπου Δημ. Αβραμόπουλου. Κατά τ' άλλα πράγματι ήταν σαν να συμμετείχαν σε φόρουμ επιχειρηματιών, που χαλαρώνουν με μουσική υπόκρουση, μετά από μία κουραστική μέρα συζητήσεων λυγμών, οδυρμών και... καταποντισμών, μη δε, εξαιρουμένων και σοσιαλιστικών... κλαυθμών για την επερχόμενη συμφορά παγίωσης του ΣΥΡΙΖΑ στο πολιτικό σκηνικό, ο οποίος θέλει να τους δημεύσει την περιουσία τους! Αυτό που βλέπετε είναι το σκηνικό από το... προλεταριακό "Πόρτο Καρράς", που κάποιος "κόκκινος'' δήμαρχος από τους πέντε, (πες πόλη Πάτρα, όχι όνομα, μην πείτε Κώστα Πελετίδη, αχ γιατί το είπατε;) ανέλαβε την σοσιαλιστική διαπαιδαγώγηση των... καταφρονεμένων δημάρχων.  Αλίευσα την φωτογραφία αυτή από το κουτσομπολίστικο espressonews.gr κι άμα σε πιάνουν στο στόμα τους τέτοια ΜΜΕ, τότε "άστα να πάνε και μην τ' αγγιάζεις", όπως λέει κι ο σοφός λαός μας! 


Για «υπερβολές, αμετροέπεια και ανευθυνότητα» έκανε λόγο ο επικεφαλής της Παράταξης που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ, Δήμαρχος Αιγάλεω, Δημήτρης Μπίρμπας  


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, αιρετοί έφυγαν από το Συνέδριο με έντονες στομαχικές διαταραχές - συμπτώματα γαστρεντερίτιδας


Στομαχικές διαταραχές συνέδρων, «πραξικοπηματικές» ενέργειες εκ μέρους του Προεδρείου του Συνεδρίου κατά την διαδικασία έκδοσης του Ψηφίσματος, «εκδηλώσεις δίπλα στην πισίνα, με προβολή προσωπικών βίντεο», ήταν μερικά των όσων ακούστηκαν - μέρος του έντονου παρασκηνίου που ακολούθησε το ετήσιο τακτικό συνέδριο της ΚΕΔΕ στη Χαλκιδική - κατά τις δυόμισι περίπου πρώτες ώρες συνεδρίασης του σημερινού Δ.Σ. της Ένωσης.

Παρά το γεγονός ότι, αναγνωρίστηκε σχεδόν από το σύνολο των παρευρισκομένων στο Δ.Σ., η «πολύ καλή» διοργάνωση του Συνεδρίου, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έκαναν λόγο για «υπερβολές»...

Ειδικότερα, για «υπερβολές, αμετροέπεια και ανευθυνότητα» έκανε λόγο ο επικεφαλής της Παράταξης που πρόσκειται στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Δήμαρχος Αιγάλεω, Δημήτρης Μπίρμπας, ο οποίος συνεχίζοντας την σκληρή κριτική του για το Συνέδριο, μίλησε για «λάθος απόφαση», τονίζοντας, παράλληλα, πως το Συνέδριο «δίχασε εσωτερικά την Αυτοδιοίκηση» και την κατέστησε «αναξιόπιστη εξωτερικά», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.

Ο κ. Μπίρμπας καυτηρίασε, επίσης, την αναδιατύπωση του Ψηφίσματος. «Δημοσιογράφοι με ενημέρωσαν πως έλαβαν δύο και τρεις φορές διαφορετικό το Ψήφισμα», κατήγγειλε το μέλος του Δ.Σ. 

«Το Συνέδριο δεν ήταν επιτυχημένο», τόνισε το μέλος του Δ.Σ., Δήμαρχος Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη, Γιώργος Ιωακειμίδης, διαφωνώντας, κάθετα, με τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ, Γιώργο Πατούλη, ο οποίος λίγα λεπτά πριν και στο πλαίσιο της ομιλίας του, είχε κάνει λόγο για «επιτυχημένο και ιστορικό Συνέδριο».

«Δεν μπορεί να είναι επιτυχημένο ένα Συνέδριο, που συνεχώς μειώνονται τα μέλη του. Ξεκινήσαμε με λιγότερους από 300 και κλείσαμε με 400», συμπλήρωσε ο κ. Ιωακειμίδης.
Ο κ. Ιωακειμίδης κατήγγειλε, επίσης, πως ουδέποτε ενημερώθηκε η Παράταξή του, ότι η διαδικασία για την έκδοση του Ψηφίσματος θα ξεκινούσε νωρίτερα από την προβλεπομένη, βάσει του επίσημου προγράμματος του Συνεδρίου.

Έντονη κριτική για την παρουσία Αβραμόπουλου

Έντονη κριτική και για την παρουσία στο Συνέδριο, του Έλληνα Επιτρόπου στην Ε.Ε., Δημήτρη Αβραμόπουλου, και κυρίως για την διοργάνωση «ειδικής εκδήλωσης» προς τιμήν του, «δίπλα στην πισίνα» και με «βίντεο της προσωπικής του πολιτικής ζωής που προβλήθηκε με προτζέκτορες», όπως χαρακτηριστικά ακούστηκε στο Δ.Σ., με τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ, Γιώργο Πατούλη να απαντά, πως δεν υπήρξε καμία «πολιτική» σκοπιμότητα και να αντιτείνει, πως σε ακόλουθα Συνέδρια της Ένωσης θα προσκαλούνται ανάλογα με το θέμα αυτών και οι αρμόδιοι Ευρωπαίοι Επίτροποι.

Με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας έφυγαν Σύνεδροι!

Στην αποκάλυψη ότι, αιρετοί έφυγαν από το Συνέδριο με έντονες στομαχικές διαταραχές - συμπτώματα γαστρεντερίτιδας - "προχώρησε" το μέλος του Δ.Σ., Δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου, ο οποίος έκανε λόγο, επίσης, και για σημαντικές τεχνικές ελλείψεις (ανίσχυρο Wi-Fi, περιορισμούς στο live streaming κ.ά), καθώς και μη ωφέλεια από την υπηρεσία της δορυφορικής κάλυψης του Συνεδρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: