ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Ο Πελετίδης αποφάσισε να βγάλει την Πάτρα από την ΕΕ!

Ο Πελετίδης αποφάσισε να βγάλει την Πάτρα σπό την Ε.Ε.!!! Σπασμωδικές κινήσεις, υπό τον πανικό της επικράτησης ΣΥΡΙΖΑ Για πρώτη φορά στα χρονικά αντιπολίτευση στον Δήμο της Πάτρας έχει πάθει τέτοια βουβαμάρα, σε σημείο τουλάχιστον ύποπτο
Δημαρχείο Πατρέων.

Της ΓΙΩΤΑΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
(από το πατραϊκό πόρταλ Thebest.gr)
 
Σε μια κρίση επαναστατικής γυμναστικής και προφανώς πικαρισμένος από την επιτυχία του ΣΥΡΙΖΑ που απειλεί με συρρίκνωση το ΚΚΕ, και σε μια προσπάθεια να περάσει πρώτος στο διαγώνισμα επαναστατικότητας, ο Δήμος της Πάτρας, ο Δήμος που τον ψήφισε το 63% των πολιτών κατέβασε την σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το μπαλκόνι του. Σαν να΄ταν το μπαλκόνι του σπιτιού του και όχι το μπαλκόνι του Δημαρχείου της πόλης.


Χωρίς να ρωτήσει τους Πατρινούς, χωρίς να σκεφτεί ότι δεν είναι παρά ένας απλός υπηρέτης τους, ένας ένοικος της Μαιζώνος για πέντε χρόνια, αποφάσισε ότι οι πολίτες της πόλης που συγκυριακά τον έφεραν στα πράγματα, δεν θέλουν να πορευτούν εντός της Ευρώπης, και είναι έτοιμοι να κρεμάσουν την σημαία με το σφυροδρέπανο στο μπαλκόνι του πρώτου κτιρίου.

Αυτή η έκφραση ιδιοκτησίας του Δήμου της Πάτρας, προκαλεί σωρεία ερωτηματικών, καθώς οι Πατρινοί δεν ψήφισαν τον Στάλιν αλλά τον Πελετίδη και ο Δήμος δεν είναι το ισόγειο του Περισσού αλλά το σπίτι των πολιτών. Όλων των πολιτών.

Το κατέβασμα της σημαίας, ανεξάρτητα αν συμΦωνεί ή διαφωνεί κανείς με το ότι παραμένουμε στην Ε.Ε. και η απίστευτη δήλωση Αντωνόπουλου ότι "η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ένα σύμβολο μισητό για το λαό γιατί η Ε.Ε. στρέφεται ενάντια στα συμφέροντα των λαών όλης της Ευρώπης και η συμμετοχή της χώρας μας σε αυτή αποτελεί την πηγή της κακοδαιμονίας που δέρνει τη χώρα και τον λαό" προκαλεί μεγάλη κουβέντα σχετικά με το πώς έχουν εκλάβει τον ρόλο τους εκεί στην Μαιζώνος και πώς έχουν εννοήσει την εντολή που τους έδωσε η πλειοψηφία των Πατρινών.

Ιδίως αν σκεφτούμε ότι όλο αυτό το χρονικό διάστημα των έξι μηνών το μόνο που έχουμε δει απο την δημοτική αρχή του ΚΚΕ είναι κάτι αστείες κινήσεις επαναστατικότητας, την ίδια ώρα που δεν έχει μπεί σε όλη την Πάτρα ούτε μια λάμπα, που οι δρόμοι είναι έτοιμοι για την επιστροφή στα κάρα και τα παρκαρίσματα στήνουν τριπλή σειρά.

Αν εχουν καταλάβει, για αυτά τους ψήφισαμε οι Πατρινοί και όχι για να βγάλουν την Πάτρα εκτός Ε.Ε. 

Αλλά η μεγαλύτερη έκπληξη έρχεται απο την αντιπολίτευση, η οποία τα παρακολουθεί όλα αυτά σαν να είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο.

Για πρώτη φορά στα χρονικά αντιπολίτευση στον Δήμο της Πάτρας έχει πάθει τέτοια βουβαμάρα, σε σημείο τουλάχιστον ύποπτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: