«Εζήλωσεν δόξαν» Μανώλη Γλέζου ο Δήμαρχος Πατρέων Κ.
Πελετίδης, μόνον που αυτή επαναλαμβανόμενη καθίσταται ιμιτασιόν
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ.ΜΟΣΧΟΥ
"Εζήλωσεν δόξαν λαμπράν" ο Δήμαρχος Πατρέων και για να απαντήσει στις επικρίσεις που δέχθηκε από προχθες βράδυ για την απουσία του από την ογκώδη συγκέντρωση των Πατρινών οι οποίοι έδειξαν την απόφασή τους να μην υποκύψουν στους εκβιασμούς των νεοφιλελευθέρων της Ερώπης, προχώρησε σε απρέπεια, (μεδηλώσεις του εκπροσώπου του) την οποία είχε καταδικάσει η Αλέκα Παπαρήγα, τον Δεκέμβρη του 2008, κατά την εξέγερση των νέων με την δολοφονία του Γρηγορόπουλου.
Κατηγόρησε μάλιστα τότε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι υποκινεί την εξέγερση, κατά την οποία δεν έλλειψαν έκτροπα, με την συμβολή των προβοκατόρων καθώς εκ των υστέρων εφάνη, όπως επιθέσεις σε αστυνομικά τμήματα, καύση συμβόλων κ.α.
Τώρα η σειρά του συμβόλου των ευρωπαϊκών λαών, που την ρύπανε η δήλωση του κ. εκπροσώπου. Και τούτο για να δείξει την επαναστατικότητα του απουσιάζοντος, από την προχθεσινή παλλαϊκή συγκέντρωση στην Πάτρα ΚΚΕ, ο δήμαρχος Πατρέων. Το αποτέλεσμα ήταν αυτή η ανοίκεια πράξη να φαντάζει ως καρικατούρα μιάς γεννέας άλλης πράξης πριν 74 χρόνια στην Ακρόπολη. Που έλαβε χώρα από δύο γενέα παληκάρια, τον αείμνηστο Πατρινό Λάκη Σάντα και τον αγωνιστή εν ζωή γεροπλάτανο της Αντίστασης Μανώλη Γλέζο, που σήμερα παραμένει στο Ευρωκοινοβούλιο, παρά τα χρόνια της ηλικίας του, για να παλέψει για τα δίκαια της Ελληνικής Αντίστασης και της χώρας.
"Οι φωνές των νεκρών συντρόφων μου, δεν μου επιτρέπουν να ησυχάσω" έχει πει απαντώντας για την μαχητικότητά του.
Από διμήνου η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν κυματίζει πλέον στο Δημαρχείο της Πάτρας και αντικαταστάθηκε από μια δεύτερη του Δήμου. Πλέον στο Δημαρχειακό Μέγαρο υπάρχουν τρεις σημαίες. Η Ελληνική στο μέσον και άλλες δύο του Δήμου δεξιά και αριστερά.
Η σημαία υπεστάλη από τη νέα δημοτική αρχή. Όπως δηλώνει στο thebest.gr o εκπρόσωπος τύπου της Δημοτικής Αρχής Ανδρέας Αντωνόπουλος:
"Η σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ένα σύμβολο μισητό για το λαό γιατί η Ε.Ε. στρέφεται ενάντια στα συμφέροντα των λαών όλης της Ευρώπης και η συμμετοχή της χώρας μας σε αυτή, αποτελεί την πηγή της κακοδαιμονίας που δέρνει τη χώρα και τον λαό. Οι πολιτικές της προσαρμόζουν την οικονομία στις ανάγκες της ελεύθερης αγοράς, δημιουργώντας μαζική εξαθλίωση και ανεργία".
Κια το ερώτημα:
Αφού είναι έτσι τα πράγματα κύριε εκπρόσωπε του Πελετίδη, μιας και απαξιοί να δώσει διευκρινίσεις ο Δήμαρχος, απάντησε, γιατί οι εκπρόσωποι του ΚΚΕ παραμένουν στο Ευρωκοινοβούλιο;
1 σχόλιο:
Σταλινικές γελοιότητες.
Οι επαναστάτες της πορδής κατεβάζουν την σημαία της τρισκατάρατης Ε.Ε απο την μιά,αλλά απο την άλλη ροκανίζουν τα ΕΣΠΑ και τα κονδύλια της,πουλώντας φιλολαική μούρη.
Κάνουν όπως έκαναν πάντα.Μνημόσυνα με ξένα κόλλυβα.
Δημοσίευση σχολίου