ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Στους δρόμους της Ελλάδας οι Μεταλλεργάτες Ιταλίας

Η FIOM, το μεγαλύτερο ιταλικό συνδικάτο Εργατών Μετάλλου, κάλεσε τους εργαζόμενους να συμμετέχουν μαζικά στις 14 Φεβρουαρίου στη Ρώμη στη συγκέντρωση αλληλεγγύης στήριξης της ελληνικής κυβέρνησης και να διαδηλώσουν την αντίθεσή τους εναντίον της λιτότητας.

«Φθάνει με τις πολιτικές της λιτότητας. Συμμετέχουν στη συγκέντρωση το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου», υπογράμμισε πριν από λίγο με ανακοίνωσή της γενικής γραμματείας της η FIOM του Μαουρίτσιο Λαντίνι.

«Με την εκλογή του Αλέξη Τσίπρα άνοιξε για την Ελλάδα η πιθανότητα να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής του κόσμου και για την υπόλοιπη Ευρώπη να κοιτάξει για νέες συνταγές για να αντιμετωπίσει την κρίση. Αναγκαία συνθήκη για αυτό είναι να ξεπεράσουμε την πολιτική του επέβαλε στην Ελλάδα η Τρόικα, τη σκληρότητα των δεσμεύσεων που καθορίστηκαν από κοινοτικές συμφωνίες που θα πρέπει να ξαναγραφτούν όλες, να πλήξουμε τις πρακτικές αυτών που για να σώσουν μια τράπεζα είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν έναν ολόκληρο λαό. Όλα αυτά είναι καθοριστικά για το μέλλον των χωρών και για την ευρωπαϊκή δημοκρατία», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της FIOM.

Δεν υπάρχουν σχόλια: