Οι διμερείς σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων του πρέσβη των ΗΠΑ στην χώρα μας Ντέηβιντ Ντ. Πιρς με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και άλλους αξιωματούχους της κυβέρνησης σε σειρά συναντήσεων.

Το Μαξίμου, αναφέρει ότι η συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον Αμερικανό πρέσβη Ντέβιντ Πιρς πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα.


Στην ανακοίνωση της αμερικανικής πρεσβείας επισημαίνονται  οι θυσίες που έχουν γίνει από τον Ελληνικό λαό, καθώς και ότι η θέση των ΗΠΑ ότι η Ελλάδα θα πρέπει να συνεχίσει τις διοικητικές και διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και να ασκεί συνετή δημοσιονομική πολιτική, προκειμένου να επανέλθει στην ευημερία.

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό η Ελληνική Κυβέρνηση να συνεργασθεί με τους Ευρωπαίους εταίρους της καθώς και με το ΔΝΤ» τόνισε ο Πρέσβης Ντ. Πιρς.

Και με τον Βέλγο ομόλογό του

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας είχε  τηλεφωνική επικοινωνία με τον Βέλγο ομόλογό του, Σαρλ Μισέλ.

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, ο Βέλγος Πρωθυπουργός συνεχάρη τον Αλέξη Τσίπρα για τη συμβολή του στο δημιουργικό διάλογο σε ολόκληρη την Ευρώπη, ενώ επίσης χαιρέτισε την πρόθεσή του για την κατάρτιση ενός δίκαιου φορολογικού συστήματος και την πάταξη της φοροδιαφυγής.