ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Παραιτείται ο Πατρινός Γ. Μάρκου από το Δ.Σ. του ΟΛΠΑ

Φωτογρ. Αρχείου.

Αποχωρεί για λόγους προσωπικών αρχών αλλά και σεβασμού στη θητεία του ως αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας


Σε  ανακοίνωσή του προς τα ΜΜΕ για το θέμα των συλλήψεων στο Λιμάνι Πάτρας ο Γ. Μάρκου επισημαίνει: "Πριν από αρκετούς μήνες μου ζητήθηκε να συμμετάσχω στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π.Α. εν όψει της επικείμενης νομοθετικής ανασυγκρότησης του. Δέχθηκα με δεδομένη την σχετική εμπειρία μου, αφού είχα διατελέσει ήδη για αρκετά χρόνια μέλος του Δ.Σ.
Μόλις όμως χθες πληροφορήθηκα ότι στο καινούργιο ολιγομελές Διοικητικό Συμβούλιο  στο οποίο θεσμικά δεν υπάρχει πρόβλεψη για εκπροσώπηση των δήμων το μοναδικό καινούργιο μέλος του είμαι εγώ και το μοναδικό παλιό μέλος που αποχωρεί είναι εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πατρέων (σ.σ.: εννοεί τον Ν. Τζανάκο). Με τον τρόπο αυτό ακυρώνεται η συμμετοχή του Δήμου στο κορυφαίο όργανο Διοίκησης του λιμανιού της πόλης.
Για λόγους προσωπικών αρχών αλλά και σεβασμού στη θητεία μου ως αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας, δεν είναι δυνατόν να εμφανίζομαι ότι είμαι συμμέτοχος σε μια τέτοια εξέλιξη.
Προτίθεμαι να υποβάλω άμεσα την παραίτησή μου προς τα αρμόδια όργανα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: