ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2025

Έρχεται ο Κυρανάκης, με το τρένο στην... κωλότσεπη!

Μην τυχόν και καταφέρει τους αγανακτισμένους Πατρινούς να διαολοστέλνουν λιγότερο την κυβέρνηση. Είθε να τα καταφέρει, διότι αλλιώς μαύρα κι άραχλα όλα θα πέσουν στην κεφαλή του. Και μετά αλίμονο από τον Κούλη, στον ερχόμενο ανασχηματισμό!
Η έλευση του κ. Κυρανάκη την ερχ. Τετάρτη 26 Οκτωβρίου αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού θα καλέσει τους φορείς της πόλης να συζητήσουν για την έλευση του τρένου στην Πάτρα που ''έχουμε κάνει μαύρα μάτια'' να το δούμε από το 2019 που το υποσχέθηκε, όταν ανέλαβε η σωτήριος κυβέρνηση Μητσοτάκη στην οποία συμμετέχει. Κι επειδή ο κύριος υπουργός ήταν σε απασχόληση στο... υπερπέραν του διαπλανητικού συστήματος και δεν γνώριζε τι γινόταν ούτε άκουσε τίποτε για το τρένο, όταν επί ΣΥΡΙΖΑ είχε συμφωνήσει η Τρενοσέ να το περάσει υπογείως από την Πάτρα μέχρι τον νέο λιμένα, είπε να κάνει καμιά περατζάδα κατά 'δω, μην τυχόν και καταφέρει τους αγανακτισμένους Πατρινούς να διαολοστέλνουν λιγότερο την κυβέρνηση. Είθε να τα καταφέρει, διότι αλλιώς μαύρα κι άραχλα όλα θα πέσουν στην κεφαλή του. Και μετά αλίμονο από τον Κούλη, στον ερχόμενο ανασχηματισμό! Βέβαια υπάρχει και η ασάφεια όπως λέει κι ο δήμαρχος Πελετίδης, που βάσταξε κάμποσους μήνες μέχρι να ξεκαθαρίσει κι ο ίδιος, εν όψει της ωρίμανσης του καπιταλιστικού προστσές και των συνθηκών του, εάν θα ενδείκνυται η διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής του τρένου μέσω Μπάλα, Βελβίτσι, Βαλμαντούρας και λοιπών ορεινών περιοχών για να μην ενοχληθούν οι Πατρινοί(!). Εξ ου και η δημόσια πρόσκληση που έχει απευθύνει ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης προς τον πρωθυπουργό, επιτέλους να τοποθετηθεί ξεκάθαρα κι αυτός για το έργο! Δεν έχει σημασία που από το 2019 που ανέλαβε ο Κυρ. Μητσοτάκης έδειξε τις προθέσεις του και σταμάτησε την υπογειοποίηση. Ο Πελετίδης θέλει να το ξεκαθαρίσει ο Μητσοτάκης. Είναι όπως λένε οι παίκτες στους κύβους: Κομμένη, ξαναρίχτα πάλι! Και που ξέρει κανείς τι έχει κατά νου ο πρωθυπουργός μας. Μπορεί και να το περάσει το τρένο υπέργεια. Να μπαίνουμε στο τρένο και να νομίζουμε ότι βρισκόμαστε σε αεροπλάνο! Μωρέ έχει κάτι ιδέες αυτός που... σπάνε καρύδι! (Σημ.: Γιαυτό βούλιαξε η χώρα!) Βέβαια υπάρχει και το άλλο θέμα που οι Βρυξέλλες ανακατεύθυναν τα χρήματα για την υπόγεια διέλευση στον ευρωπαϊκό κουμπαρά και από κει δικαιούνται λαμβάνειν χρήματα και άλλες χώρες που δεν τα... λιβανίζουν, αφού τα έχουν ανάγκη! Αλλά γι αυτό η ευθύνη είναι αποκλειστικά στην κυβέρνηση της ΝΔ, που ενδιαφέρεται ιδιαιτέρως υπέρ των διακομιστικών εταιρειών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, με τα γνωστά οχήματα τύπου ΤΙR. Μετά τη διπλή απόρριψη του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το οριστικό κλείσιμο του χρηματοδοτικού μηχανισμού CEF 2, η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας βρίσκεται εκτός ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Κι έτσι όπως ήθελε τα κατάφερε το Μητσοτακέικο για να βολέψει τους φίλους του! Συνέπεια αυτού είναι να μπαίνουν σοβαρά προσκόμματα στην επόμενη, στοιχειωδώς εθνικά σκεπτόμενη κυβέρνηση, για την ομαλή πορεία προς την υπογειοποίηση! Εξυπακούεται ότι θα υποχρεωθεί σε κονταρομαχίες με τους νεογιάπηδες κομισάριους της Ευρώπης. Και μπορεί να ελπίζει, καθώς δεν θα έχει δώσει αιτία να κατηγορηθεί πως διατηρεί στους κόλπους του κόμματός της ''φραπέδες'' και ''χασάπηδες'', που αρμέγουν χρήματα από τους... κουτόφραγκους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: