ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Ηλεκτρονικά ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών

Το επόμενο διάστημα θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες της Πάτρας εφαρμογή, μέσω της οποίας θα κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας, ανακοίνωσε ο Απ. Κατσιφάρας, στην ημερίδα για την Διοικητική Μεταρύθμιση.


Στόχος  ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Στην ημερίδα με θέμα «Αναδιοργάνωση και Διοικητική Μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ Βαθμού», που διοργάνωσε στην Πάτρα η Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), συμμετείχε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Κατά τον χαιρετισμό του στην έναρξη ημερίδα ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας ανέφερε ότι «Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος η έννοια της «Ψηφιακής Αυτοδιοίκησης» είναι μια διαρκής, καθημερινή διαδικασία. Είναι προτεραιότητα που επιβάλλεται απ’ την ανάγκη να είμαστε χρήσιμοι, αποτελεσματικοί, να σεβόμαστε τον πολίτη και τους φορείς και, επιπλέον, να αξιοποιούμε το προσωπικό μας, τις δεξιότητες και τις δυνατότητες του».
Ο κ. Κατσιφάρας επίσης αναφέρθηκε στον εκσυγχρονισμό των κεντρικών  πληροφοριακών συστημάτων και στο στόχο, σύντομα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να μεταβεί σε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε ότι το επόμενο διάστημα θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες της Πάτρας εφαρμογή, μέσω της οποίας θα κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός στις Υπηρεσίες, η σπατάλη χρόνου και η άσκοπη ταλαιπωρία. 
Στη διάρκεια των εργασιών, ως καλή πρακτική αναδιοργάνωσης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας παρουσιάστηκαν διεξοδικά τα σημαντικά βήματα που έχουν ήδη ακολουθηθεί  στην ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων.
Σε παρέμβασή της η Εκτελεστική Γραμματέας της ΠΔΕ Διονυσία Μαράτου επεσήμανε ότι «η ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων υπηρετεί, επιπλέον, την ανάγκη της προστασίας των δημοσίων λειτουργών και της αποφυγής λαθών».
Η Αθανασία Καλαντζή, στέλεχος της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΠΔΕ  αναφέρθηκε στην αναβάθμιση των κεντρικών πληροφοριακών συστημάτων, αλλά  και στην πιλοτική λειτουργία πλατφόρμας ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων, διαδικασιών και ψηφιακών υπογραφών.
Η πλατφόρμα βρίσκεται ήδη σε εφαρμογή στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ενώ έχει ολοκληρωθεί η εγκατάστασή της στις κεντρικές υποδομές της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας όπου έχουν πραγματοποιηθεί οι απαραίτητες δοκιμές και είναι έτοιμη να τεθεί σε εφαρμογή σε όλη την  Περιφέρεια.
Με τη λειτουργία της πλατφόρμας η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας επιδιώκει  να μεταβεί σε ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον λειτουργίας, εξαλείφοντας την ανάγκη για χρήση χαρτιού και μελανιού (paperless και inkless), διευκολύνοντας ταυτόχρονα την παραγωγικότητα του προσωπικού της και αναβαθμίζοντας  τη σχέση της με τους πολίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: