ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ)

ΕΚΛΟΓΕΣ  ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ 2 Νοέμβρη 2016


Πέρασαν δύο χρόνια από τις προηγούμενες εκλογές για Υπηρεσιακά Συμβούλια (Νοέμβρης 2014). Δύο χρόνια πρωτόγνωρων πολιτικών εξελίξεων και ανατροπών που συγκλόνισαν την ελληνική κοινωνία, φέρνοντας την ελπίδα για το σταμάτημα των μνημονιακών πολιτικών που έχουν συσσωρεύσει τρομακτικές συνέπειες για ολόκληρη την κοινωνία και το δημόσιο σχολείο.

Μετά τις εκλογές του Γενάρη του ΄15, ως αποτέλεσμα των αγώνων του κλάδου που είχαν προηγηθεί, υπήρξαν θετικές εξελίξεις σε μεγάλα προβλήματα του κλάδου και του δημόσιου σχολείου. Η επαναπρόσληψη των διαθέσιμων, το πάγωμα της αξιολόγησης, η κατάργηση της Τράπεζας θεμάτων, οι αλλαγές στο εξεταστικό, η κατάργηση της αυτοδίκαιης αργίας, η επαναφορά αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια και η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης, έδωσαν αέρα ανάτασης και αισιοδοξίας στους εκπαιδευτικούς.
Το καλοκαίρι όμως του 2015, διαμορφώθηκαν οι γνωστές σε όλους πολιτικές συνθήκες, κάτω από τις οποίες η κυβέρνηση υπέγραψε, με τους γνωστούς εκβιασμούς των εκπροσώπων της ΕΕ και του ΔΝΤ, το 3ο μνημόνιο, συνεχίζοντας έτσι την πολιτική λιτότητας και περικοπών που ξεκίνησε με το 1ο και βάθυνε με το 2ο μνημόνιο, προσφεύγοντας κατόπιν σε νέες βουλευτικές εκλογές. Από τότε και μέχρι σήμερα, οι εργαζόμενοι παρακολουθούν αμήχανοι τις εξελίξεις, μετατρέποντας προς το παρόν την οργή και την απογοήτευσή τους σε αναμονή και παθητικότητα.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, το μεγάλο στοίχημα για το συνδικαλιστικό κίνημα, και όχι μόνο, είναι να συμβάλλει στη δημιουργία προϋποθέσεων ώστε οι εργαζόμενοι να συσπειρωθούν και να ενεργοποιηθούν στα σωματεία, παρεμβαίνοντας δυναμικά για να διεκδικήσουν λύσεις στα προβλήματα, αναπτύσσοντας αγώνες που μπορούν να βάλλουν φρένο στην εφαρμογή αντιλαϊκών μέτρων, δημιουργώντας ρωγμές στις μνημονιακές πολιτικές και χτίζοντας καθημερινά τις συνθήκες εκείνες, που θα οδηγήσουν στη συνολική ανατροπή τους. Μόνο συνδικάτα με κινηματική υπεράσπιση αξιών και δικαιωμάτων, μέσα από νίκες και ήττες, μπορούν να αποκτήσουν την αναγκαία αξιοπιστία και να αποτελέσουν σημαντικό κοινωνικοπολιτικό παράγοντα αλλαγών.
Οι εφαρμοζόμενες πολιτικές περιορισμού των κοινωνικών δαπανών, εκτός των άλλων, έχουν επηρεάσει αρνητικά και την εκπαίδευση. Οι δαπάνες παραμένουν καθηλωμένες, και οι προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών είναι μηδενικές, παρά τα μεγάλα κενά που έχουν δημιουργηθεί από τις συνταξιοδοτήσεις. Το σταμάτημα του κατήφορου στις δαπάνες για την Παιδεία στο 2,8% του προϋπολογισμού για φέτος – ενώ στόχος του μεσοπρόθεσμου ήταν να φτάσει στο 1,9%- δεν αρκεί και απέχει πολύ από το διακηρυγμένο στόχο της ΟΛΜΕ του 5%. Στα πλαίσια αυτά, και τα τελευταία μέτρα που ανακοινώθηκαν εξυπηρετούν τη λογική της εξοικονόμησης προσωπικού και ταυτόχρονα οδηγούν σε περισσότερα τεχνητά πλεονάσματα, λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών, επιβάρυνση και ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, μετακινήσεις σε περισσότερα σχολεία, κλπ. Οι αυθαίρετες αλλαγές στα ωρολόγια και στις αναθέσεις αυξάνουν την ανασφάλεια όσων κάθε φορά θίγονται, ενώ η συνεχιζόμενη μισθολογική καθήλωση ιδιαίτερα των νεότερων συναδέλφων, δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο το εργασιακό τοπίο.
Παράλληλα με τα παραπάνω, εφαρμόζονται ή εξαγγέλλονται και αλλαγές που, παρά την αποσπασματικότητά τους, ακουμπούν σε διεκδικήσεις του εκπ/κού κινήματος περιέχοντας θετικά στοιχεία, όπως συμμετοχή των συλλόγων διδασκόντων στην επιλογή του δ/ντή σχολικής μονάδας, κατάργηση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου, μείωση εξετάσεων με αύξηση του διδακτικού έτους, μείωση ύλης και αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, αλλαγές στη δομή των ΕΠΑΛ (τομείς στη Β τάξη, ειδικότητες στη Γ τάξη), κατάργηση ΣΕΚ, ενισχυτική διδασκαλία, πιστοποίηση από το σχολείο ξένης γλώσσας, βιβλιοθήκες, κ.ά. Για να είναι όμως αποτελεσματική και για να βοηθήσει ουσιαστικά εκπαιδευτικούς και μαθητές, η εφαρμογή αυτών των εξαγγελιών απαιτεί αύξηση δαπανών για την Παιδεία, μείωση του ανώτατου αριθμού μαθητών στα τμήματα, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, σεβασμό στα κατακτημένα εργασιακά τους δικαιώματα, επαναφορά της μείωσης διδακτικού ωραρίου, και βέβαια, όχι εκπαιδευτικούς λάστιχο, μετακινούμενους σε περισσότερα από δύο σχολεία. Επιπλέον είναι αναγκαίο να προηγείται ουσιαστικός διάλογος με την ΟΛΜΕ για τις όποιες αλλαγές, ώστε αυτές να αποτελέσουν υπόθεση των ίδιων των εκπαιδευτικών και των αγώνων τους για περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνσή τους.
Σε αυτές τις συνθήκες είναι προφανές ότι οι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι τυπική γραφειοκρατική διαδικασία δημοσιοϋπαλληλικής διεκπεραίωσης. Για τις ΣΥΝΕΚ, όπως άλλωστε έχει αποδείξει η δράση των αιρετών μας εκπροσώπων, το ζητούμενο είναι η δημιουργία των προϋποθέσεων για την αγωνιστική διεκδίκηση και βελτίωση των εργασιακών σχέσεων μονίμων και αναπληρωτών, με τη διασφάλιση της διαφάνειας στις υπηρεσιακές μεταβολές, αλλά και με τη συνεχή ενημέρωση των εκπαιδευτικών, των συλλόγων διδασκόντων και των ΔΣ της ΕΛΜΕ, ώστε από κοινού
Στις 2 Νοέμβρη 2016 στηρίζουμε -
με τους αιρετούς να οργανώνουν δυναμικές παρεμβάσεις του κλάδου απέναντι σε αυθαιρεσίες της διοίκησης και σε οποιαδήποτε μέτρα υποβαθμίζουν το ρόλο και τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί με αιρετούς ανεξέλεγκτους, προσανατολισμένους στο πελατειακό σύστημα ή παράγοντες αδιαφανών μηχανισμών, αλλά ούτε και με αιρετούς που δεν πιστεύουν στην αναγκαιότητα και την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεών τους μαζί με τις ΕΛΜΕ μέσα στα ΥΣ για την υπεράσπιση των συμφερόντων του κλάδου.
Οι αγώνες για τα μεγάλα ζητήματα της Παιδείας: ισχυρό - ποιοτικό δημόσιο σχολείο, επαρκής χρηματοδότηση, μαζικοί διορισμοί, 12χρονη υποχρεωτική εκπ/ση, είναι μπροστά μας, όπως είναι και οι διεκδικήσεις για τα επιμέρους αλλά σοβαρά προβλήματα της καθημερινότητάς μας στα σχολεία.
Διεκδικούμε και παλεύουμε για:
4 Θεσμοθέτηση ενός νέου πλαισίου για τη συγκρότηση και τη λειτουργία Υπηρεσιακών Συμβουλίων πραγματικά ανεξάρτητων και μη ελεγχόμενων από την εκάστοτε εξουσία, με την εκλογή και τρίτου αιρετού. Ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατική τους λειτουργία.
4 Οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών στα Υ.Σ. να αποτελούν υπόθεση αποκλειστικά του συνδικαλιστικού κινήματος και όχι της διοίκησης.
4 Μεταθέσεις και αποσπάσεις με διαφάνεια, αντικειμενικά κριτήρια, σεβασμό στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και στα δικαίωματά τους. Άμεση επανεξέταση και διεύρυνση των κριτηρίων ένταξης των εκπαιδευτικών σε ειδικές κατηγορίες (ασθένειες).
4 Επαναφορά στο ΚΥΣΔΕ της αρμοδιότητας των αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς, με αντικειμενικά κριτήρια και αδιάβλητες διαδικασίες.
4 Απόδοση οργανικής θέσης σε συνδυασμό δύο σχολικών μονάδων, με 10 τουλάχιστον ώρες.
4 Συμπλήρωση ωραρίου το πολύ σε δύο σχολικές μονάδες. Κάλυψη ωραρίου σε υποστηρικτικές δομές. ΚΑΝΕΝΑΣ καθηγητής εκτός ΠΥΣΔΕ.
4 Άρση των τεχνητών πλεονασμάτων με επαναφορά του ωραρίου στα επίπεδα του 2013. Επαναφορά της μείωσης διδακτικών ωρών για τους υπεύθυνους εργαστηρίων.
4 Υπολογισμό των πραγματικών κενών με βάση τις θέσεις του κλάδου και κάλυψή τους με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών. Κάλυψη όλων των κενών που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με αναπληρωτές.
4 Πλήρη εργασιακά δικαιώματα και 12μηνη σύμβαση για τους αναπληρωτές.
4 Μείωση μαθητών ανά τμήμα (20 σε Γυμνάσια, ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, 15 στις Ο.Π., 10 ανά καθηγητή στα εργαστήρια).
4 Στήριξη ολιγομελών τμημάτων Ομάδων Προσανατολισμού ΓΕΛ και Τομέων και Ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές, διασφάλιση λειτουργίας όλων των ΕΠΑΛ.
4 Ο Σύλλογος διδασκόντων να έχει τη συλλογική ευθύνη για τη διοίκηση και την παιδαγωγική διαδικασία στο σχολείο. Κατάργηση καθηκοντολόγιου.
Δεσμευόμαστε για:
4 Πλήρη διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αμεροληψία στη δράση των αιρετών εκπροσώπων μας - Καμία σχέση με τους μηχανισμούς εξουσίας.
4 Δεν συνδιαχειριζόμαστε με τη διοίκηση. Ελέγχουμε, αποκαλύπτουμε και καταγγέλλουμε κάθε παρατυπία, αδιαφάνεια και αυθαιρεσία.
4 Συμπορευόμαστε με τα συνδικάτα μας, ενημερώνουμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ και προωθούμε τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
4 Λογοδοτούμε στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και στις Γ.Σ. των Προέδρων. Επιδιώκουμε το δημοκρατικό έλεγχο και θεωρούμε ανακλητή τη θέση των αιρετών μας.
Για μας, η προάσπιση των εργασιακών συμφερόντων των συναδέλφων/ισσών με δικαιοσύνη, αμεροληψία και διαφάνεια, δεν είναι χάρη ή «ευνοϊκή» εξυπηρέτηση, αλλά απαράγραπτο ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.
Με μαζικούς, συλλογικούς αγώνες προασπίζουμε και διευρύνουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα και το δημόσιο σχολείο ενάντια στα μνημόνια και τις πολιτικές λιτότητας.
- ψηφίζουμε ΣΥΝΕΚ και Συνεργαζόμενα Σχήματα
Αγοραστού Βασιλική ΠΕ09 Ξάνθη
Αθανασιάδης Γεώργιος ΠΕ17 Πειραιάς
Αλεβιζοπούλου Ευδοκία ΠΕ02 Λασίθι
Αλεξάτος Χαράλαμπος (Μπάμπης) ΠΕ04 Α΄ Αθήνας
Αλεξίου Ιωάννης ΠΕ03 Εύβοια
Αμπατζή Γεωργία ΠΕ19 Καρδίτσα
Αναγνώστη Βικτωρία (Βίκυ) ΠΕ04 Δ΄ Αθήνας
Αναγνωστόπουλος Αλέξανδρος ΠΕ02 Αν. Θεσ/κη
Ανδριώτης Νικόλαος ΠΕ02 Α΄ Αθήνας
Αρτινόπουλος Γεώργιος ΠΕ19 Φωκίδα
Ασφής Απόστολος ΠΕ04 Δυτ. Αττική
Βασιλακόπουλος Φώτιος ΠΕ03 Χανιά
Βασιλειάδης Γεώργιος ΠΕ03 Δυτ. Θεσ/κη
Βασιλείου Παναγιώτα (Γιούλη) ΠΕ11 Δυτ. Αττική
Βελημβασάκη Μαρία ΠΕ17 Ηράκλειο
Βίτσας Θεόδωρος ΠΕ03 Μεσσηνία
Βλάχος Ιωάννης ΠΕ04 Αχαΐα
Βυθούλκας Ματθαίος (Μάνθος) ΠΕ03 Α΄ Αθήνας
Γερασιμόπουλος Παύλος ΠΕ20 Κεφαλονιά
Γεωργαντά Ελισάβετ (Ελίζα) ΠΕ03 Βοιωτία
Γεωργουλόπουλος Κων/νος ΠΕ19 Β΄Αθήνας
Γεωργούτσος Παναγιώτης ΠΕ03 Δ΄Αθήνας
Γιαννοπούλου Αναστασία ΠΕ18 Α΄Αθήνας Γιαννούλης Γεράσιμος ΠΕ04 Κέρκυρα
Γιαννούλης Στέφανος ΠΕ03 Σάμος
Γιαπιτζάκης Ιωάννης ΠΕ03 Αν. Αττική
Γκατζιούρας Δημήτριος ΠΕ03 Γρεβενά
Γκουντρουμπής Αθανάσιος (Σάκης) ΠΕ08 Λάρισα
Γρεβελής Θεόδωρος ΠΕ17 Καστοριά
ΔάβοςΓεώργιος ΠΕ19 Α΄ Αθήνας
Δεμερτζή Ελπινίκη (Πένη) ΠΕ04 Σάμος
Δέτσικα Μαρία ΠΕ02 Άρτα
Δημησκής Δημήτριος ΠΕ09 Ημαθία
Δημόκας Αναστάσιος ΠΕ03 Λάρισα
Δήμος Ιωάννης ΠΕ19 Φθιώτιδα
Ζαγκλέ Άννα ΠΕ01 Γρεβενά
Ζούτσος Νικόλαος ΠΕ02 Γ΄ Αθήνας
Ζωγραφάκη Ελένη ΠΕ02 Γ΄ Αθήνας
Ηλία Αγγελική ΠΕ04 Α΄ Αθήνας
Ηλιόπουλος Σαράντης ΠΕ02 Δυτ. Θεσ/κη
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης ΠΕ04 Δωδ/νησα
Θεοδώρου Ηλίας ΠΕ17 Β΄Αθήνας
Θεοφάνους Ιωάννης ΠΕ17 Πρέβεζα
Ιωαννίδης Αστέριος ΠΕ11 Ξάνθη
Ιωαννίδου Σμαραγδή ΠΕ13 Αν. Θεσ/νη
Καβαλλάρης Ιωάννης ΠΕ04 Αιτ/νία
Καλαντζής Χρήστος ΠΕ09 Αργολίδα
Καραγεωργίου Αθανάσιος ΠΕ02 Έβρος
Καραΐσκος Αθανάσιος ΠΕ09 Ζάκυνθος
Καραΐσκος Νικόλαος ΠΕ09 Λάρισα
Καραπάνος Ευάγγελος ΠΕ04 Θεσπρωτία
Καρτελιάς Γεώργιος ΠΕ03 Γ΄Αθήνας
Κατσούλας Παναγιώτης ΠΕ19 Κορινθία
Κατσούλης Νικόλαος ΠΕ04 Πειραιάς
Κατσούρας Σταύρος ΠΕ10 Μαγνησία
Κατσωνόπουλος Θεόδωρος ΠΕ11 Γ΄Αθήνας
Καυκά Μαρία ΠΕ04 Έβρος
Κεφαλάς Γεώργιος ΠΕ03 Πειραιάς
Κεχαγιά Μαγδαληνή (Λίνα) ΠΕ02 Δ΄Αθήνας
Κίντας Παναγιώτης(Πάνος) ΠΕ03 Αιτ/νία
Κιουρή Χαρίκλεια ΠΕ04 Μεσσηνία
Κοκκινίδης Ευστάθιος ΠΕ03 Κοζάνη
Κόκλας Χαράλαμπος (Μπάμπης) ΠΕ11 Α ΄Αθήνας
Κολετζάκης Νεκτάριος ΠΕ17 Α΄Αθήνας
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΔΕ
Κονδύλη Αλεξάνδρα ΠΕ02 Αν. Αττική
Κορδής Νεκτάριος ΠΕ02 Γ΄Αθήνας
Κοσκοσά Παρασκευή (Βιβή) ΠΕ02 Φλώρινα
Κόττας Θεόδωρος ΠΕ03 Ηράκλειο
Κούβαρη Ευαγγελία (Λίτσα) ΠΕ02 Β΄Αθήνας
Κουμουνδούρος Παναγιώτης ΠΕ17 Λακωνία
Κουτσοβασίλης Αναστάσιος ΠΕ20 Κορινθία
Κουτσοδόντης Αναστάσιος(Τάσος) ΠΕ03 Χίος
Κουτσοθεοδωρής Λάμπρος ΠΕ04 Γ΄Αθήνας
Κουφός Δημήτριος ΠΕ03 Λέσβος
Κρητικός Ιωάννης ΠΕ03 Κέρκυρα
Κυριακού Σταυρούλα ΠΕ10 Σάμος
Κωνσταντάτος Σπυρίδων ΠΕ02 Α΄Αθήνας
Κωνσταντινίδης Παρασκευάς ΠΕ04 Ζάκυνθος
Κωνσταντινίδου Ευτυχία ΠΕ04 Αν. Αττική
Λελοβίτης Παναγιώτης ΠΕ02 Πρέβεζα
Λιάγκουρα Αλεξία ΠΕ05 Ηλεία
Λουκάς Ευάγγελος (Άκης) ΠΕ03 Δυτ. Θεσ/κη
Λουμιώτης Κων/νος ΠΕ03 Δυτ. Αττική
Λώλης Κωνσταντίνος ΠΕ11 Ιωάννινα
Μαγαλιού Ερμιόνη ΠΕ02 Λάρισα
Μαλαγάρης Θεόδωρος ΠΕ10 Α ΄Αθήνας
Μαλγαρινός Αθανάσιος ΠΕ12 Καβάλα
Μανουσογιωργάκη Στυλιανή ΠΕ09 Λήμνος
Μανούσος Στυλιανός ΠΕ03 Πάρος
Μαρκάκης Δημήτριος ΠΕ11 Ικαρία
Μάρκου Λάζαρος ΠΕ11 Ηράκλειο
Ματιάτου Διονυσία ΠΕ18 Καρδίτσα
Μαυρομάτης Ιωάννης ΠΕ04 Ημαθία
Μεγήρ Μάρκος ΠΕ17 Ιωάννινα
Μέκκας Κωνσταντίνος ΠΕ02 Α΄Αθήνας
Μήτρου Ευαγγελία(Λίνα) ΠΕ04 Αν. Θεσ/κη
Μήτσης Δημήτριος ΠΕ13 Εύβοια
Μήτσουρας Αθανάσιος ΠΕ16 Λευκάδα
Μίκροβας Αντώνιος ΠΕ04 Αιτ/νία
Μιχαλάς Μανόλης ΠΕ17 Β΄Αθήνας
Μιχαλοπούλου Βασιλική (Βίκυ) ΠΕ04 Δ΄Αθήνας
Μοσχίδου Φωτεινή ΠΕ19 Αν. Θεσ/κη
Μπαυγιαδάκη Νίκη ΠΕ06 Λασίθι
Μπεζιρτζόγλου Ελένη ΠΕ02 Ηράκλειο
Μπουμπούκας Ιωάννης ΠΕ17 Γρεβενά
Μπουντουλούλης Ευάγγελος ΠΕ12 Φλώρινα
Μπουράκης Κων/νος ΠΕ04 Κοζάνη
Μυλωνόπουλος Αντώνιος ΠΕ06 Ροδόπη
Νασιόπουλος Χρήστος ΠΕ04 Χαλκιδική
ΝικολαΐδηςΓεώργιος ΠΕ19 Λάρισα
Νικολαΐδης Ιωάννης ΠΕ11 Πέλλα
Νικολάου Ζαφείρης(Άρης) ΠΕ03 Σέρρες
Ντάγγας Δημήτριος ΠΕ11 Πρέβεζα
Ντάνης Σπυρίδων ΠΕ11 Ιωάννινα
Ντελής Μιχαήλ ΠΕ18 Πιερία
Ξενέλης Γεώργιος ΠΕ17 Κιλκίς
Οικονόμου Μιχαήλ ΠΕ17 Λασίθι
Πάγκαλος Ιωάννης ΠΕ17 Βοιωτία
Παγώνας Κωνσταντίνος ΠΕ04 Γ΄Αθήνας
Παΐζης Παναγιώτης ΠΕ04 Αχαΐα
Παλούκας Ευάγγελος ΠΕ14 Λάρισα
Παναρίτου Κωνσταντίνα ΠΕ04 Λευκάδα
Πανίδης Απόστολος ΠΕ04 Δράμα
Παπαγεωργίου Παναγιώτης ΠΕ01 Φωκίδα
Παπαδέας Επαμεινώνδας ΠΕ17 Αχαΐα
Παπαδοπούλου Φωτεινή ΠΕ06 Δυτ. Θεσ/κη
Παπαζεύκου Ουρανία ΠΕ19 Τρίκαλα
Παπακαλοδούκας Μιχαήλ ΠΕ04 Κορινθία
Παπανικολάου Ζηνοβία ΠΕ02 Αν. Θεσ/κη
Παππάς Βασίλειος ΠΕ04 Τρίκαλα
Παππάς Ιωάννης ΠΕ02 Αχαΐα
Παστιάδης Γεώργιος ΠΕ19 Αν. Θεσ/κη
Πατραμάνη Ανθούλα (Ανθή) ΠΕ19 Θήρα
Παυλάκου Δήμητρα ΠΕ02 Β΄ Αθήνας
Πέγιος Κων/νος ΠΕ17 Φλώρινα
Περδικούρη Μαρία ΠΕ02 Λέσβος
Πίτσας Ευστάθιος ΠΕ03 Αιτ/νία
Πλακίδας Γεώργιος ΠΕ02 Α΄ Αθήνας
Ποταμιάνος-Παγώνης Σπυρίδων ΠΕ03 Κεφαλονιά
Πρωτονοταρίου Άννα (Μαριάννα) ΠΕ02 Α΄Αθήνας
Πύρζα Θεοφανή (Φανή) ΠΕ20 Δ΄ Αθήνας
Ρεπούσκου Παρασκευή (Βούλα) ΠΕ03 Δυτ. Αττική
Ρίζος Βασίλειος ΠΕ13 Ιωάννινα
Ρογδάκη Άννα ΠΕ02 Δυτ. Θεσ/κη
Σακαλή Ελένη ΠΕ02 Καβάλα
Σάπιος Παναγιώτης ΠΕ03 Ηράκλειο
Σαράντη Βαρβάρα ΠΕ02 Ημαθία
Σγούρος Αναστάσιος ΠΕ18 Κέρκυρα
Σιόλιας Νικόλαος ΠΕ03 Εύβοια
Σκαλτσάς Γεώργιος ΠΕ13 Σέρρες
Σκλαβενίτης Ευστάθιος(Στάθης) ΠΕ04 Πειραιάς
Σμιξιώτης Δημήτριος ΠΕ17 Καστοριά
Σταμάτης Κωνσταντίνος ΠΕ03 Λακωνία
Σταυρινούδης Σταύρος ΠΕ04 Χίος
Συμεωνίδης Βασίλειος ΠΕ02 Δράμα
Συμεωνίδης Ευστάθιος ΠΕ04 Πιερία
Τάσιου Μαρία ΠΕ12 Χαλκιδική
Τέφας Σωτήριος ΠΕ11 Αιτ/νία
Τζαννίνη Ζωή ΠΕ04 Νάξος
Τζιμόπουλος Νικόλαος ΠΕ19 Σύρος
Τζουράς Βασίλειος ΠΕ02 Χανιά
Τζώγα Μαρία ΠΕ02 Κιλκίς
Τουλάκη Παναγιώτα ΠΕ11 Πέλλα
Τρανός Τριαντάφυλλος ΠΕ08 Δυτ. Θεσ/κη
Τσάγκλας Διονύσιος ΠΕ19 Β΄Αθήνας
Τσακμακίδης Αβραάμ ΠΕ03 Πέλλα
Τσακνάκης Ιωάννης ΠΕ03 Λάρισα
Τσακογιάννης Εμμανουήλ ΠΕ03 Δωδ/νησα
Τσαμαντάκης Ιωάννης ΠΕ02 Χανιά
Τσάπες Πέτρος ΠΕ13 Θεσπρωτία
Τσιάλας Γεώργιος ΠΕ03 Γ΄Αθήνας
Τσιαπκίνης Μάριος ΠΕ09 Σέρρες
Τσιόγκας Τριαντάφυλλος ΤΕ01 Κοζάνη
Τσιρέπας Παντελής ΠΕ17 Μαγνησία
Τσιτούμη Διαλεκτή ΠΕ02 Μαγνησία
Φακούδης Ευάγγελος ΠΕ03 Έβρος
Φαρμάκη Αναστασία (Νατάσσα) ΠΕ18 Δ΄Αθήνας
Φάσσαρης Ιωάννης ΠΕ04 Α΄ Αθήνας
Φιλιπποπούλου Κωνσταντίνα ΠΕ14 Δυτ. Θεσ/κη
Φίλλης Γεώργιος ΠΕ11 Χανιά
Φίλος Γεώργιος ΠΕ04 Βοιωτία
Φιριππή Ευφροσύνη ΠΕ02 Αν. Θεσ/κη
Φουσέκη Ιωάννα ΠΕ17 Μεσσηνία
Φραγγίδης Μανώλης ΠΕ08 Άρτα
Χαραλαμπίδης Βασίλειος ΠΕ17 Πέλλα
Χατζημωυσιάδης Παναγιώτης ΠΕ02 Πέλλα
Χατζοπούλου Ευαγγελία ΠΕ05 Χαλκιδική
Χρήστου Ιωάννης ΔΕ01 Α΄Αθήνας
Χριστοδούλου Γεώργιος ΠΕ17 Πειραιάς
Ψαρολόγος Γεώργιος ΠΕ03 Αρκαδία

Δεν υπάρχουν σχόλια: