ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Οι βουλευτές Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Μ. Κανελλοπούλου και Βασ. Χατζηλάμπρου αύριο στην ΕΒΟ Αιγίου




Μαζί με τον Θοδωρή Δρίτσα, υπεύθυνο Άμυνας της Κ.Ο.

Η Μαρία Κανελλοπούλου και ο Β. Χατζηλάμπρου θα συμμετάσχουν ως κλιμάκιο βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τον υπεύθυνο Άμυνας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρή Δρίτσα, στην ΕΒΟ Αιγίου, αύριο, Παρασκευή 13-9-13, στις 10.30 π.μ.

 Καμία διερεύνηση των ευθυνών Μυτιληναίου για την ΕΛΒΟ


Στο μεταξύ τις ευθύνες του επιχειρηματία Β. Μυτιληναίου για την κακή οικονομική κατάσταση της ΕΛΒΟ στηλίτευσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Χρ. Καραγιαννίδης και Κ. Ιγγλέζη, από την αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, υπογραμμίζοντας ότι δεν έχει γίνει καμία διερεύνηση για την περίοδο της εμπλοκής του επιχειρηματία στην αμυντική βιομηχανία. Μιλώντας ως εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ για την κύρωση σύμβασης αρμοδιότητας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ο Χρ. Καραγιαννίδης υπενθύμισε ότι τον Ιούνιο του 2010 η διοίκηση της ΕΛΒΟ επανήλθε στο Δημόσιο, σχολιάζοντας ότι «κανένας ποτέ δεν ασχολήθηκε όχι με το γεγονός ότι ο κ. Μυτιληναίος παρέδωσε την εταιρεία με αρνητικά ίδια κεφάλαια αλλά και με τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την πλημμελή εκπλήρωση συμβάσεων που είχαν αναληφθεί κατά το χρονικό διάστημα που είχε το μάνατζμεντ».
Η Κ. Ιγγλέζη, εισηγήτρια κι αυτή σε διαφορετική σύμβαση, αναφέρθηκε στην πρόσφατη σημαντική συνεργασία της ΜΕΤΚΑ του Β. Μυτιληναίου με την κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία KMW για την κατασκευή τεθωρακισμένων στρατιωτικών οχημάτων και υπενθύμισε ότι ΜΕΤΚΑ και ΕΛΒΟ υπό τον κοινό έλεγχο του επιχειρηματία είχαν εμπλακεί στη συναρμολόγηση των LEO 2 του Ελληνικού Στρατού κι ότι στην ΕΛΒΟ πραγματοποιήθηκε η συναρμολόγηση και η δοκιμή των αρμάτων. Η Κ. Ιγγλέζη υπογράμμισε ότι «ο Μυτιληναίος δεν πλήρωσε ποτέ τίποτα για την κατάσταση στην οποία παρέδωσε την ΕΛΒΟ, ενώ, παράλληλα, είχε να ωφεληθεί από την τεράστια τεχνογνωσία της εταιρείας στη συναρμολόγηση και πιστοποίηση αρμάτων μάχης» και τόνισε ότι «αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο ιδιώτης να πάρει μια δουλειά κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της ΕΛΒΟ, την ώρα που η τελευταία διαλύεται και τίθεται υπό εκκαθάριση».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: