ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Ζητούν διαθεσιμότητα της διοίκησης της Hellenic Train

 


 Την θέλουν οι Μηχανοδηγοί μετά την αποτροπή του παρολίγον δυστυχήματος από σύγκρουση δύο συρμών, που απετράπη χάρη στην προνοητικότητα του μηχανοδηγού!

«Αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι Διοικούντες της Hellenic Train και όχι οι εργαζόμενοι. Όσο η διοίκηση της Hellenic Train επιμένει να κάνει το άσπρο - μαύρο, τόσο εξοργίζει τους εργαζόμενους».

Τα παραπάνω τονίζει η Πανελλήνια Ένωση Προσψπικού Έλξης, μετά το συμβάν της παρολίγο σύγκρουσης στη γραμμή των ΗΣΑΠ, που αποφεύχθηκε μετά από πρωτοβουλία του μηχανοδηγού.

Κι επειδή οι ευθύνες γιαυτήν την αβλεψία της Διοίκησης των ιδιωτών, που έχει επιβάλει ο Κυρ. Μητσοτάκης, οι ευθύνες επιρρίπτονται στους μηχανοδηγούς Ένωσή τους εξέδοσε την παρακάτω ανακοίνωση:  

«Η διοίκηση της Hellenic Train όπως συνηθίζει την τελευταία περίοδο - και για άλλη μια φορά - επιρρίπτει ευθύνες σε μηχανοδηγούς, αναφέροντας ψευδώς ότι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα , όπως ψευδώς αναφέρει ότι παραβίασαν την είσοδο του Μετρό.

 

Η Hellenic train γνωρίζει καλά ότι ο Μηχανοδηγος είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του Μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ.

 

Αντί η Hellenic Train να προβληματιστεί για το 2ο περιστατικό στην περιοχή του ΣΚΑ τον τελευταίο μήνα, που απεσοβήθη με ενέργειες μηχανοδηγών, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα υπαρκτά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου.

 

Το ίδιο ακριβώς κάνει και όταν εκδίδει και πουλά εισιτήρια που οι δρομολογιακοί τους χρόνοι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με αποτέλεσμα εξοργισμένοι επιβάτες να στρέφονται ενάντια στο προσωπικό αμαξοστοιχιών για τις καθημερινές καθυστερήσεις.

 

Το ίδιο παραπλανητικη ήταν και όταν διαφήμιζε τα ETR 470 ως επένδυση και σήμερα από τα 5 διαθέσιμα είναι λειτουργικά τα 2 ή 3 και σε αυτά όταν βρέχει οι μηχανοδηγοί πρέπει να κρατούν ομπρέλα για να προστατεύουν από το νερό που εισέρχεται στις καμπίνες μηχανοδηγησης.

 

Αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι Διοικούντες της Hellenic Train και όχι οι εργαζόμενοι. Όσο η διοίκηση της Hellenic Train επιμένει να κάνει το άσπρο - μαύρο, τόσο εξοργίζει τους εργαζόμενους.

 

Ενημερωνουμε τον πραγματικό Διοικητή της Εταιρειας, κυριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανεις από εμάς δεν φοβάται τις ποινές που επιβάλει επειδη μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή τις διώξεις που αντιμετωπίζουν όσοι τηρούν τις εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον.

_____________

ΥΓ: όπως διαπίστωσαν πλέον όλοι και μετά την παραδοχή του κ . Τερεζάκη για το συμβαν που αναδείξαμε, όταν λειτουργεί η Τηλεδιοικηση και υπάρχουν ενδείξεις στους μηχανοδηγούς, τα τρένα σταματάνε πριν τον κίνδυνο. Στην Λάρισα το βράδυ της 28/2/23, αυτές δεν υπήρχαν

Δεν υπάρχουν σχόλια: