ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024

36 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν φορολόγηση 90% στα υπερκέρδη



Στην επανακατάθεση τροπολογιών για την έκτακτη φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων για το 2023 με συντελεστή 90% και για τον προληπτικό έλεγχο και την πάταξη της κερδοσκοπίας στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας προχώρησε η ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Οι τροπολογίες, που περιλαμβάνονται στην αρχική Πρόταση Νόμου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ακρίβεια, κατατέθηκαν επ’ ευκαιρία της κατάθεσης από την κυβέρνηση τροπολογίας για την έκτακτη φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων με τον κατώτατρο συντελεστή (33%) που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία και της ανακοίνωσης έκτακτων μέτρων για το ράλι τιμών στη χονδρεμπορική αγορά ρεύματος, όπου υπάρχει έντονα ανοδική τάση τιμών ήδη από το Μάιο του 2024.

Ειδικότερα, στην πρόταση που καταθέτουν 36 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προβλέπονται:

  1. θέσπιση πλαφόν για το μικτό περιθώριο διύλισης,
  2. έκτακτη φορολόγηση υπερκερδών των διυλιστηρίων με συντελεστή 90%,
  3. προληπτικός έλεγχος υπερβολικών προσφορών σε όλες τις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας και την ενεργοποίηση πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των ηλεκτροπαραγωγών όποτε αυτό χρειάζεται

Το πλήρες κείμενο της Τροπολογίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο:

«Ενσωμάτωση του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 κατά το μέρος που αφορά τους αποκλεισμένους διευθυντές και άλλες επείγουσες διατάξεις»

Θέμα: «ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ»

A. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσε την 1η Μαΐου πρόταση νόμου με ένα πλαίσιο μέτρων, το οποίο έχει στόχο να επιδράσει κατασταλτικά στους μηχανισμούς παραγωγής ακρίβειας και κερδοσκοπίας, οι οποίοι αποτελούν μείζον κοινωνικό, οικονομικό και αναπτυξιακό πρόβλημα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.

Παρά τις επίμονες εκκλήσεις μας η πρόταση νόμου μας δεν εισήχθη για συζήτηση στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής αναδεικνύοντας την προσπάθεια της κυβέρνησης να αποφύγει την συζήτηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και καταστολής των μηχανισμών αισχροκέρδειας που δημιουργούν και ανατροφοδοτούν το φαινόμενο.

Σήμερα μετά την εκ των υστέρων παραδοχή της κυβέρνησης για την ευθύνη για την αισχροκέρδεια στο ρεύμα και την εσπευσμένη προσπάθεια να καλύψει επικοινωνιακά το ζήτημα με τροπολογία της τελευταίας στιγμής καταθέτουμε ως τροπολογία τις τεκμηριωμένες προτάσεις μας: 1)για τον έλεγχο υπερβολικών προσφορών στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και την ενεργοποίηση πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των ηλεκτροπαραγωγών όποτε αυτό χρειάζεται και 2) για την έκτακτη φορολόγηση όλων των υπερκερδών στην ενέργεια στο μέγιστο συντελεστή του 90% με τα οφέλη να επιστρέφουν δίκαια στους καταναλωτές που περιέχονται στην πρόταση νόμου που έχουμε καταθέσει

Επί των προτεινόμενων διατάξεων:

Με την πρώτη παράγραφοτου άρθρου 1 θεσπίζεται ανώτατο περιθώριο μεικτού κέρδους στην διύλιση πετρελαίου και την παραγωγή προϊόντων διύλισης αυτού στο ύψος του μέσου όρου των αντίστοιχων αποδεδειγμένων περιθωρίων κέρδους της Ε.Ε. αναπροσαρμοζόμενων ανά μήνα. Το μέτρο έχει προσωρινό χαρακτήρα και ισχύει για έναν χρόνο.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των εταιριών επιβάλλεται αποκλεισμός της εταιρείας από τα εθνικά και ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία.
Προβλέπεται η έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος & Ενέργειας με την οποία θα  καθορίζονται τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.

Στην δεύτερη παράγραφο αναφέρεται  ότι με το άρθρο 114 του νόμου 5007/2022 θεσπίστηκε έκτακτη Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης για το φορολογικό έτος 2022. Η διάταξη στηρίχτηκε στο άρθρο 14 τουτου Κανονισμού (ΕΕ) 2022/1854 του Συμβουλίου της 6ης Οκτωβρίου 2022 σχετικά με παρέμβαση έκτακτης ανάγκης για την αντιμετώπιση των υψηλών τιμών ενέργειας. Στον Κανονισμό προβλεπόταν ρητά η δυνατότητα να ληφθούν αντίστοιχα μέτρα και για το φορολογικό έτος 2023 κάτι που η κυβέρνηση επέλεξε να μη νομοθετήσει.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση προβλέπεται η επέκτασης της έκτακτης Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης και για το φορολογικό έτος 2023, στα πρότυπα των οριζόμενων στον Κανονισμό (ΕΕ) 2022/1854.

Ο υπολογισμός του ποσού αναφοράς για την εκτίμηση των πλεοναζόντων κερδών επί των οποίων επιβάλλεται η έκτακτη Προσωρινή Εισφορά Αλληλεγγύης βασίζεται στα φορολογικά έσοδα της περιόδου 2018-2021, προκειμένου να στοχεύει επακριβώς στην επιβολή εισφοράς επί των υπερκερδών που προκύπτουν λόγω των συνθηκών στην αγορά καυσίμων. 

Ο εφαρμοστέος συντελεστής για το έτος 2023 ορίζεται σε ενενήντα τοις εκατό (90%)  επί των πλεοναζόντων κερδών και όχι 33%, όπως εφαρμόστηκε με το άρθρο 114 του Ν. 5007/2022. 

Τέλος, δίνεται η δυνατότητα τα έσοδα από την Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης να χρησιμοποιηθούν και για τη μείωση των επιπτώσεων από τις υψηλές τιμές καυσίμων, χρηματοδοτώντας εμμέσως μέτρα όπως η μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα.  Με τον τρόπο αυτό γίνεται δυνατή η ελάφρυνση όλων των καταναλωτών από φαινόμενα υπερκερδών στα καύσιμα.

Με το άρθρο 2 θεσπίζεται μηχανισμός παρακολούθησης και αποτροπής υπερκερδών στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας.

Στόχος είναι ο προληπτικός έλεγχος των προσφορών που υποβάλλονται από τους συμμετέχοντες σε όλες τις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας. Εφόσον αυτές διαπιστωθεί ότι είναι μεγαλύτερες περισσότερο από 5% από τις διοικητικά καθοριζόμενες τιμές, οι οποίες θα καθορίζονται από Κοινή Υπουργική Απόφαση πραγματοποιείται έλεγχος των προσφορών του συμμετέχοντα για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών μηνών.

Εφόσον διαπιστωθεί ότι συστηματικά δίνονται υψηλότερες προσφορές οι οποίες δεν αντιστοιχούν στο πραγματικό κόστος παραγωγής (σταθερό και μεταβαλλόμενο), οι οποίες δεν δικαιολογούνται επαρκώς και παραβιάζουν το όριο του όριο του 5% σε σχέση με το κόστος παραγωγής, επιβάλλονται κατάλληλες διοικητικές κυρώσεις. Με εισήγηση νομοθετικών μέτρων δύνανται επίσης να επιστρέφονται τυχόν υπερκέρδη τα οποία σχηματίστηκαν εις βάρος των καταναλωτών με υπέρβαση του ποσοστού κέρδους.

Ο παραπάνω μηχανισμός θα δρα συμπληρωματικά στους ήδη υφιστάμενους σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο, με βασικό στόχο την αποτροπή του σχηματισμού υπερκερδών.

Β. ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Άρθρο…

ΑΡΘΡΟ

Επιβολή ανώτατου περιθωρίου κέρδους και επέκταση Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης στα διύλιση πετρελαίου για το έτος 2023»

1.- Θεσπίζεται ανώτατο περιθώριο μεικτού κέρδους στην διύλιση πετρελαίου και την παραγωγή προϊόντων διύλισης αυτού στο ύψος του μέσου όρου των αντίστοιχων αποδεδειγμένων περιθωρίων κέρδους της Ε.Ε. αναπροσαρμοζόμενων ανά μήνα. Το μέτρο έχει έκτακτο χαρακτήρα και διαρκεί για ένα έτος.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των εταιριών, επιβάλλεται αποκλεισμός της εταιρείας από τα εθνικά και ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία.

Με κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος & Ενέργειας  καθορίζονται τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.

2.-Επέκταση Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης για το έτος 2023

Στον νόμο 5007/2022 προστίθεται άρθρο 114Α ως εξής:

«Άρθρο 114Α

Επέκταση Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης για το έτος 2023

1. Επεκτείνεται έκτακτη Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης (Π.Σ.Α.) για το φορολογικό έτος 2023.

2. Υπόχρεοι για την καταβολή της συνεισφοράς της παρ. 1 είναι εταιρείες, νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες, και μόνιμες εγκαταστάσεις, κατά την έννοια των άρθρων 2 και 6 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 4172/2013, Α’ 167), οι οποίοι είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας και των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα για το εκάστοτε φορολογικό έτος προέρχονται, κατά εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) τουλάχιστον, από οικονομικές δραστηριότητες στους τομείς της εξόρυξης λιθάνθρακα και λιγνίτη, της άντλησης αργού πετρελαίου και φυσικού αερίου, της παραγωγής προϊόντων οπτανθρακοποίησης και διύλισης πετρελαίου, κατά την έννοια του Κανονισμού (ΕΚ) 1893/2006 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Δεκεμβρίου 2006, για τη θέσπιση της στατιστικής ταξινόμησης των οικονομικών δραστηριοτήτων NACE αναθεώρηση 2 και για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΟΚ) 3037/90 του Συμβουλίου και ορισμένων κανονισμών των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων σχετικών με ειδικούς στατιστικούς τομείς (L393). Το πρώτο εδάφιο εφαρμόζεται εφόσον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) των ακαθαρίστων εσόδων της εταιρείας, νομικού προσώπου ή νομικής οντότητας, ή της μόνιμης εγκατάστασης προέρχεται από τις εξής οικονομικές δραστηριότητες, κατά ομάδα NACE:

α) 05.1 εξόρυξη λιθάνθρακα, β) 05.2 εξόρυξη λιγνίτη, γ) 06.1 άντληση αργού πετρελαίου, δ) 06.2 άντληση φυσικού αερίου, ε) 19.1 παραγωγή προϊόντων οπτανθρακοποίησης (κωκοποίησης), στ) 19.2 παραγωγή προϊόντων διύλισης πετρελαίου. Ως ακαθάριστα έσοδα για την εφαρμογή της παρούσας θεωρούνται τα ακαθάριστα έσοδα, όπως αυτά δηλώνονται από τους υπόχρεους της παρούσας στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2023, σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος.

3. Η Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης έχει επείγοντα, προσωρινό και έκτακτο χαρακτήρα και επιβάλλεται επί των πλεοναζόντων κερδών των υπόχρεων της παρ. 2 κατά το εκάστοτε φορολογικό έτος, όπως αυτά προσδιορίζονται στην παρ. 4.

4. Τα πλεονάζοντα κέρδη για την επιβολή της Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης ισούνται με τη θετική διαφορά μεταξύ των φορολογητέων κερδών εκάστοτε φορολογικού έτους του υπόχρεου και του εκατόν είκοσι τοις εκατό (120%) του ποσού αναφοράς του δεύτερου εδαφίου. Το ποσό αναφοράς ισούται με το ένα τέταρτο (1/4) του αθροίσματος των φορολογητέων κερδών ή ζημιών των φορολογικών ετών 2018 έως και 2021 και όταν αυτό είναι αρνητικό, θεωρείται μηδενικό.

Σε περίπτωση που ο υπόχρεος της παρ. 2 συστάθηκε ή διεξάγει εργασίες μετά το φορολογικό έτος 2018, το ποσό αναφοράς προσαρμόζεται αναλόγως των ετών λειτουργίας του.

Όταν μια συγχώνευση, διάσπαση, ή μερική εισφορά περιουσιακών στοιχείων έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση ή τη μείωση της διαφοράς του πρώτου εδαφίου, η βάση επιβολής της συνεισφοράς διορθώνεται αναλόγως. Σε περίπτωση απόσχισης κλάδου, για το ποσό αναφοράς του δεύτερου εδαφίου, λαμβάνονται υπόψη τα φορολογητέα κέρδη ή οι ζημιές που αφορούν στον κλάδο αυτό.

Ως φορολογητέα κέρδη ή ζημιές για την εφαρμογή του πρώτου εδαφίου νοούνται τα φορολογητέα κέρδη ή ζημιές του υπόχρεου της παρ. 2, που λαμβάνονται υπόψη για την επιβολή του φόρου εισοδήματος.

5. Ο εφαρμοστέος συντελεστής (ΕΣ) ορίζεται σε ενενήντα τοις εκατό (90 %) για το έτος 2023.

6. Κατ’ εφαρμογή των παρ. 3 έως και 5, η Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης (Π.Σ.Α.) υπολογίζεται ως εξής:

Π.Σ.Α. = [Φορολογητέα κέρδη φορολογικού έτους - (120% x (1/4 x (φορολογητέα κέρδη ή ζημίες φορολογικών ετών 2018 + 2019+ 2020 + 2021))] x ΕΣ.

7. Για την επιβολή της συνεισφοράς, ο υπόχρεος της παρ. 2 υποβάλλει ηλεκτρονικά δήλωση στη Φορολογική Διοίκηση έως την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες ημέρα του Ιουνίου του επόμενου ημερολογιακού έτους. Η Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης καταβάλλεται κατ’ ανάλογη εφαρμογή του πρώτου εδαφίου της παρ. 77 του άρθρου 72 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος. Η προθεσμία και η άσκηση προσφυγής κατά του προσδιορισμού της συνεισφοράς δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.

8. Για την υποβολή και τον έλεγχο της δήλωσης, τον προσδιορισμό της συνεισφοράς και την κοινοποίησή της στον υπόχρεο, την είσπραξη και την επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών εφαρμόζεται ο Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022, Α’ 206). Για την παραγραφή του δικαιώματος του Δημοσίου για τον προσδιορισμό και την είσπραξη της εισφοράς, καθώς και της αξίωσης του υπόχρεου για επιστροφή τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών, όπως και για τις κυρώσεις σε περίπτωση μη υποβολής ή εκπρόθεσμης ή ανακριβούς υποβολής της δήλωσης του πρώτου εδαφίου, συμπεριλαμβανομένων των τόκων εκπρόθεσμης καταβολής, εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις που ισχύουν για τον φόρο εισοδήματος.

9. Τα έσοδα από την Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης εισπράττονται ως δημόσια έσοδα που χρησιμοποιούνται για να καλυφθούν δαπάνες στήριξης των καταναλωτών για τον μετριασμό των επιπτώσεων της ενεργειακής κρίσης και των υψηλών τιμών καυσίμων Προς τούτο εγγράφονται ισόποσες πιστώσεις, στον Αναλυτικό Λογαριασμό Εξόδου 2910601001 «Πιστώσεις για δαπάνες εφαρμογής δράσεων προγραμμάτων» του ειδικού φορέα 1023-7110000000 «Γενικές Κρατικές Δαπάνες» του Υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με το άρθρο 74 του ν. 4270/2014 (Α’ 143).

ΑΡΘΡΟ 2

Μηχανισμός παρακολούθησης και αποτροπής υπερκερδών στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας

Στο Ν. 4425/2016 προστίθεται άρθρο 12Β ως εξής:

«Άρθρο 12Β

Μηχανισμός παρακολούθησης και αποτροπής υπερκερδών στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας

1. Πέραν των οριζομένων στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1227/2011, θεσπίζεται εσωτερικός μηχανισμός παρακολούθησης και αποτροπής υπερκερδών στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας.

2. Κατ’ εφαρμογή του Μηχανισμού, η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, το Χρηματιστήριο Ενέργειας και ο Διαχειριστής του ΕΣΜΗΕ συλλέγουν και αναλύουν δεδομένα για τις συναλλαγές που αφορούν ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που πωλούνται στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας του άρθρου 7 (Αγορά Επόμενης Ημέρας, Ενδοημερήσια Αγορά, Αγορά Εξισορρόπησης), σε πραγματικό χρόνο, ιδίως σε ό,τι αφορά τις ποσότητες, τις τιμές προσφοράς και τις τιμές εκκαθάρισης.

3. Για κάθε προσφορά από μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή χαρτοφυλακίου Α.Π.Ε,. η οποία δεν έχει προκύψει από Εντολή Πώλησης Πακέτου, ελέγχεται εάν αυτή υπερβαίνει τη διοικητικά καθοριζόμενη τιμή προσφορών, όπως αυτή καθορίζεται από την Κοινή Υπουργική Απόφαση της παραγράφου 5, προσαυξημένης κατά πέντε τοις εκατό (5%) μέγιστο. Εφόσον η εν λόγω προσφορά υπερβαίνει το παραπάνω όριο, τότε πραγματοποιείται ενδελεχής δευτερογενής έλεγχος από τη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων.

4. Ο δευτερογενής έλεγχος για την υποβολή υψηλών προσφορών του άρθρου 3 αφορά τον έλεγχο των προσφορών για χρονικό διάστημα τριών μηνών, ο οποίος δύναται να επεκταθεί σε όλες τις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή χαρτοφυλάκια που διαθέτει ο συμμετέχων στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας. Τα αποτελέσματα του ελέγχου κοινοποιούνται στον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, και η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων εισηγείται διοικητικές κυρώσεις και νομοθετικές ρυθμίσεις για την επιστροφή τυχόν υπερκερδών.

5. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Οικονομικών καθορίζονται η μεθοδολογία και ο μαθηματικός τύπος, ο οποίος εφαρμόζεται για τον υπολογισμό της διοικητικά καθοριζόμενης τιμής προσφοράς για κάθε κατηγορία μονάδων παραγωγής και για τα χαρτοφυλάκια Α.Π.Ε. Ο Φορέας Εκκαθάρισης της Αγοράς Επόμενης Ημέρας υπολογίζει, σύμφωνα με την απόφαση της παρούσας, τη μοναδιαία τιμή για κάθε κατηγορία μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και για τα χαρτοφυλάκια Α.Π.Ε. 

Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, το Χρηματιστήριο Ενέργειας και ο Διαχειριστής του ΕΣΜΗΕ προβαίνουν σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων για την εφαρμογή του παρόντος.»

ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Φάμελλος Σωκράτης
Τζάκρη Θεοδώρα
Ακρίτα Έλενα
Αποστολάκης Ευάγγελος
Αυλωνίτης Αλέκος
Βέττα Καλλιόπη
Γαβρήλος Γιώργος
Γεροβασίλη Όλγα
Γιαννούλης Χρήστος
Δούρου Ειρήνη
Ζαμπάρας Μιλτιάδης
Ηλιόπουλος Όθων
Θρασκιά Ουρανία
Καλαματιανός Διονύσης
Καραμέρος Γιώργος
Κασιμάτη Νίνα
Κεδίκογλου Συμεών
Κόκκαλης Βασίλης
Κοντοτόλη Μαρίνα
Λινού Αθηνά
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χάρης
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Νοτοπούλου Κατερίνα
Ξανθόπουλος Θεόφιλος
Παναγιωτόπουλος Ανδρέας
Παπαηλιού Γιώργος
Παππάς Νίκος
Παππάς Πέτρος
Πολάκης Παύλος
Πούλου Γιώτα
Σαρακιώτης Γιάννης
Τσίπρας Αλέξης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γιώργος»

Δεν υπάρχουν σχόλια: