Για τον γκουρού…. της «μαύρης - αρνητικής προπαγάνδας» και τα χρυσοπληρωμένα ΜΜΕ που πρόθυμα θα την αναπαράγουν... μέχρις τελικής πτώσεως
Ο Βασίλης Χριστόπουλος είναι Πατρινός γνωστός συγγραφέας, που συχνά με το σκωπτικό ύφος του στηλιτεύει, μέσα από την προσωπική του σελίδα στο fb, τα κακώς κείμενα που αφορούν την προσωπική ζωή του πολίτη.
Τούτη τη φορά με ένα κείμενό του, υπό τον τίτλο «Ιστορίες του FB (4): Τώρα ξέρουμε τον επικοινωνιολόγο», αναφέρεται στον γνωστό Αμερικανό γκουρού της επικοινωνίας και απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καταλήγει: «...ας ελπίσουμε ότι οι επικοινωνιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ, ξέρουν τώρα ποιον θα αντιμετωπίσουν μέχρι τις επόμενες εκλογές και κυρίως στην προεκλογική περίοδο: Τον γκουρού…. της «μαύρης - αρνητικής προπαγάνδας» και τα χρυσοπληρωμένα ΜΜΕ που πρόθυμα θα την αναπαράγουν... μέχρις τελικής πτώσεως».
Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του Bασίλη Χριστόπουλου:
«Τώρα ξέρουμε ποιος βρίσκεται πίσω από την ποδηλατάδα στην Πάρνηθα, τη συνάντηση με τους motocrossers και τη φωτογράφιση χωρίς μάσκα, το τένις με τη Σάκαρη, τα τσουρέκια και τα μελομακάρονα στον Τερκενλή της Θεσσαλονίκης, αλλά και πίσω από τα εντελώς πρόσφατα:
Την «τυχαία» συνάντηση με τον γελαδάρη Ντάλτον (που φώναζε «ήρωα, ήρωα») και την επικοινωνία με τοπικό σταθμό των Φαρσάλων που «τυχαία» άκουσε μέσα στη λιμουζίνα.
Όχι δεν είναι ο νεαρός Αμερικανός Τζώνυ όπως τον είχα ονομάσει σε κάποια σατυρικά σημειώματα μυθοπλασίας (τα κορωνοαγλαΐσματα), αλλά ο Αμερικανός "γκουρού" της επικοινωνίας, ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους επικοινωνιολόγους, ο Σταν Γκρίνμπεργκ.
Θα περνούσε απαρατήρητος αν η ιστοσελίδα Militaire.gr του Πάρι Καρβουνόπουλου δεν αποκάλυπτε (και τα social media δεν αναπαρήγαγαν) ότι στο VIP αεροσκάφος που μετέφερε την πρωθυπουργική αποστολή στη Θεσσαλονίκη για τη ΔΕΘ, βρισκόταν μέσα κι αυτός.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γκρίνμπεργκ εμπλέκεται στα ελληνικά πράγματα. Το 2000 συνεργάστηκε στα επικοινωνιακά των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Τον είχε καλέσει η τότε πρόεδρος του ΑΘΗΝΑ 2004 Γιάννα Αγγελοπούλου.
Αλλά μετά την εκλογή του Μητσοτάκη στην ηγεσία της Ν.Δ. ήταν συνεχώς δίπλα του. Και βέβαια καθοδήγησε την προεκλογική καμπάνια του 2019.
Τώρα ξέρουμε ποιος εστίαζε σε αρνητικά δημοσιεύματα στα εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ. Ποιος συντόνιζε τις επιθέσεις με όλα τα αθέμιτα μέσα, την τακτική «όχι σε όλα», χρεώνοντας τα πάντα σε Συριζα -Τσίπρα:
Ο Τσίπρας ευθύνεται για τη χρεοκοπία της χώρας, αυτός πρόδωσε τα εθνικά θέματα με τη συμφωνία των Πρεσπών, είχε πατέρα χουντικό, κάπνιζε πούρα σε γιοτ εφοπλιστών, είχε πρόσφατα «αγοράσει» βίλλα στο Λαγονήσι.....
Αυτός προφανώς του πρότεινε να φυγομαχήσει (για τον Μητσοτάκη μιλάμε) στο τελευταίο και καθοριστικό ντιμπέιτ με τον Τσίπρα.
Τελικά η συνταγή της αρνητικής προπαγάνδας, της κατασυκοφάντησης, του «όχι σε όλα», ακόμη και της φυγομαχίας…. πέτυχε. Για τη συνέχεια δεν έχουμε αμφιβολία ποιος συντόνισε τη λίστα Πέτσα.
Μετά την αποκάλυψη του Militaire.gr ο Σύριζα έθεσε ένα ερώτημα:
«Με πόσα χρήματα και από πού πληρώνει ο κ. Μητσοτάκης τον κ. Γκρίνμπεργκ για να του φτιάξει το προφίλ και να ανακόψει τη ραγδαία φθορά του, δεδομένου ότι η ΝΔ χρωστάει στις τράπεζες 350 εκατ. ευρώ και δεν εξυπηρετεί καν τους τόκους, αυξάνοντας κάθε χρόνο τα υπέρογκα χρέη της;».
Πέραν της ερώτησης αυτής που δεν θα απαντηθεί, ας ελπίσουμε ότι οι επικοινωνιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ, ξέρουν τώρα ποιον θα αντιμετωπίσουν μέχρι τις επόμενες εκλογές και κυρίως στην προεκλογική περίοδο:
Τον γκουρού…. της «μαύρης - αρνητικής προπαγάνδας» και τα χρυσοπληρωμένα ΜΜΕ που πρόθυμα θα την αναπαράγουν... μέχρις τελικής πτώσεως».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου