ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Τέρμα το παιχνίδι σε βάρος των συνταξιούχων

Να σταματήσει το παιχνίδι σε βάρος των συνταξιούχων με τα αναδρομικά ζήτησε ο Τάσος Πετρόπουλος.


Σημεία από τη συνέντευξη του Υφυπουργού Κοινωνικής Ασφάλισης Αναστάσιου Πετρόπουλου στην  ΕΡΤ-1

«Να σταματήσει επιτέλους το παιχνίδι που παίζεται στην πλάτη των συνταξιούχων» ζήτησε ο  Υφυπουργός  Κοινωνικής Ασφάλισης Αναστάσιου Πετρόπουλος μιλώντας στην  ΕΡΤ-1 για τα αναδρομικά των συνταξιούχων έναντι περικοπών των νόμων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (4051/12 και 4093/12) και τις δικαστικές αποφάσεις.  

Για την επιστροφή αναδρομικών έναντι περικοπών των νόμων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (4051/12 και 4093/12) ο Υφυπουργός είπε:

- Η κυβέρνηση οδεύει σε  μια επιτυχή  ολοκλήρωση της προσπάθειας να μην περικοπούν οι συντάξεις. Και  εκεί που πάει να το πετύχει αυτό,  βγαίνει όλος αυτός ο ορυμαγδός ειδήσεων που ανεβάζουν τα δις λες και είναι… κατοστάρικα. Το κάνουν για να δημιουργήσουν ένα αντίβαρο στην επιτυχή έκβαση της προσπάθειας της κυβέρνησης να μην περικοπούν οι συντάξεις. Λένε επιχειρήματα του τύπου «επειδή είναι μεγάλο το δημοσιονομικό κόστος, δεν μπορεί να μην συμβεί η μη περικοπή συντάξεων. Ας καταλάβουν οι πολίτες τι παίζεται γύρω από αυτό το θέμα. Εντός  της χώρας δημιουργείται ένα κλίμα και δίνονται όλες αυτές οι ειδήσεις για να δημιουργήσουν πρόβλημα.

Σχετικά με την  εξάντληση ένδικων μέσων και  το ρόλο του Νομικού Συμβουλίου Κράτους στις αποφάσεις του ΕΦΚΑ, ο Τ. Πετρόπουλος σημείωσε:

- Το ΝΣΚ δεν είναι δικαστήριο.  Δεν κρίθηκε από το ΝΣΚ το θέμα αυτό ως γνωμοδότηση. Δεν είναι γνωμοδότηση με την τυπική έννοια που έχει ο όρος. Είναι μια τριμελής επιτροπή εντός του ΕΦΚΑ η οποία κρίνει αν πρέπει να ασκήσει έφεση σε μια περίπτωση. Δεν αποτελεί απόφαση με νομική ισχύ. Η επιτροπή συσκέφθηκε και εισηγήθηκε. Είναι επιτροπή δικηγόρων του κράτους. Έτσι σκέφτηκε  αυτό είπε και έτσι κινήθηκε ως προς την περίπτωση αυτή. Δεν δεσμεύει κάθε περίπτωση και δεν ισχύει έναντι όλων.

Για τις δικαστικές αποφάσεις και το ρόλο του ΣτΕ Ο Υφυπουργός επανέλαβε ότι:

-Το  ΣτΕ έκρινε για όσες υποθέσεις είχαν αχθεί στα δικαστήρια μέχρι τη στιγμή που εξέδωσε  την απόφασή του. Καμιά άλλη  δεν μπορεί να έχει αναδρομική ισχύ. Το ΣτΕ είπε μόνο για αυτές που έχουν κριθεί.   Αποφάνθηκε  πως δεν πρέπει να θίγεται το δημόσιο συμφέρον. Το περιόρισε στο πλαίσιο προστασίας ως προς την καταβολή μόνο σε όσους είχαν κάνει προσφυγές. Αν το ΣτΕ έκανε έναν άλλο λογαριασμό,  δεν θα ήταν  δυνατόν να ανταποκριθεί το δημόσιο ταμείο όταν ήδη οι προηγούμενες κυβερνήσεις από το 2010 έχουν δεσμεύσει τη χώρα με την  υποχρέωση να μην υπερβαίνει η δημοσιονομική δαπάνη για τις συντάξεις το 16,2% του ΑΕΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: