Όπως με
Φράγμα
οι...
εθνοπατέρες
ΚΩΝ. ΤΖΑΒΑΡΑΣ (Ν.Δ) ΓΙΑΝ. ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ). ΑΝΔ.
ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗ (Ν.Δ), ΙΑΣ. ΦΩΤΗΛΑΣ (Ν.Δ),
ΘΕΟΔ. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ) ΚΑΙ ΝΙΚ. ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟ (ΚΚΕ)
ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ
Έλαμψαν
δια της απουσίας τους πάλι οι βουλευτές της αντιπολίτευσης από την ενημερωτική
σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών για τον νέο
αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου.
Δικαιολογία
τους ήταν πως δεν άδειαζαν. Και κατά εξακριβωμένες
πληροφορίες του Istologiou G. Mosxou
είχαν πάει για ραδίκια!
Εθεάθησαν
μάλιστα σε δρυμούς και λειμώνες με καλάθι στο δεξί χέρι (διευκρίνιση: ο Νίκος
Καραθανασόπουλος του ΚΚΕ το κρατούσε στο αριστερό για να μην ταυτιστεί με τους
εκπροσώπους των καπιταλιστών καθότι το ΚΚΕ είναι των μη καπιταλιστών!).
Πρόκειται
για τους... ανησυχούντες μήπως δεν κατασκευαστεί το έργο του δρόμου Πατρών -
Πύργου, ήτοι τους παρακάτω:
Από
την Ηλεία τους κ.κ. Κωνσταντίνο Τζαβάρα (Ν.Δ)
και Γιάννη Κουτσούκο (Δημοκρατική
Συμπαράταξη) και από την Αχαΐα τους κ.κ.
Ανδρέα Κατσανιώτη (Ν.Δ), Ιάσωνα Φωτήλα
(Ν.Δ), Θεόδωρο Παπαθεοδώρου (Δημοκρατική Συμπαράταξη) και Νικόλαο
Καραθανασόπουλο (ΚΚΕ).
Προσοχή
επαναλαμβάνω, μην υποθέσετε ότι ο... εθνοπατέρας του ΚΚΕ ασκεί και αυτός την ίδια
πολιτική με τους άλλους της ΝΔ και του ΚΚΕ, προς Θεού που θα συμβεί τέτοιο
πράμα. Έχετε ξαναδεί μήπως το ΚΚΕ να ταυτίζεται στην αντιπολίτευσή του προς την
Κυβέρνηση με τα άλλα κόμματα; Ποτέ. Ποτέ των ποτών!
Όχι
πέστε μου, μήπως εννοείτε την π. εβδομάδα που πάλι ο δήμαρχος του ΚΚΕ έπιασε
και τους άλλους δύο από το καπίστρι που τους φόρεσε για να μην πάνε στη σύσκεψη
φορέων για το Φράγμα Πείρου Παραπείρου; Ε, αυτό απλώς μία σύμπτωση ήταν!
Κι
έτσι πάλι ουδείς βουλευτής της αντιπολίτευσης παρευρέθη στην ενημερωτική
συνάντηση, για την πρόοδο του έργου κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, το μεσημέρι της Δευτέρας 5 Οκτωβρίου στο
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Απουσίασαν με παιδαριώδεις δικαιολογίες. Και το σπουδαιότερο. Δεν βρήκαν το θάρρος να το δηλώσουν ευθέως: Αδιαφορούμε γιατί δεν θα σπαταλήσουμε το χρόνο μας για το εάν θα λείψει το νερό στους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας!
Σύμφωνα
δε με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών:
Ο
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης είχε απευθύνει πρόσκληση στους
βουλευτές Αχαΐας και Ηλείας όλων των κομμάτων της Βουλής, πλην Χρυσής Αυγής.
Όμως παρέστησαν για να ενημερωθούν μόνο οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Η
απουσία, με διάφορα προσχήματα, όλων των
βουλευτών της αντιπολίτευσης καταδεικνύει σε μεγάλο βαθμό πως το ενδιαφέρον
τους για την εξέλιξη του έργου είναι προσχηματικό καθώς όπως αποδεικνύεται στην
πράξη αυτό που τους απασχολεί περισσότερο είναι να ανακυκλώνουν (στην Βουλή
και μέσω του Τύπου), έωλες κατηγορίες
για τις εργολαβίες και τους μειοδότες.
Γιατί
είναι πρωτοφανές ο αρμόδιος Υπουργός να
τους προσκαλεί για να τους ενημερώσει, λεπτομερώς, για όλες τις φάσειςενός εμβληματικού, για την περιφέρεια τους, έργου και αυτοί για μικροπολιτικούς λόγους να μην προσέρχονται
στην συνάντηση.
Ειδικότερα
ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης είχε προσκαλέσει τους
βουλευτές όλων των κομμάτων και συγκεκριμένα τους βουλευτές της αντιπολίτευσης:
- Από την Ηλεία
τους κ.κ. Κωνσταντίνο Τζαβάρα (Ν.Δ)
και Γιάννη Κουτσούκο (Δημοκρατική
Συμπαράταξη).
- Από την
Αχαΐα τους κ.κ. ΑνδρέαΚατσανιώτη (Ν.Δ),
Ιάσωνα Φωτήλα (Ν.Δ), Θεόδωρο Παπαθεοδώρου (Δημοκρατική Συμπαράταξη) και Νικόλαο
Καραθανασόπουλο (ΚΚΕ).
Αξίζει
να σημειωθεί πως προ ολίγων εβδομάδων είχε πραγματοποιηθεί ανάλογη συνάντηση με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τότε οι κ.κ. Τζαβάρας, Κατσανιώτης και Κουτσούκος
είχαν καταγγείλει ότι δεν προσκλήθηκαν. Σήμερα όμως παρότι εκλήθησαν, δεν
προσήλθαν.
Πρόκειται
για μία τρανταχτή απόδειξη της αδιαφορίας τους για την εξέλιξη του έργου, η οποία πιστοποιείται κι από το γεγονός ότι το
2013 είχαν ψηφίσει την εξαίρεση του, από
την παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου