ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Η Διοίκηση της Πειραιώς κλείνει καταστήματα που πρέπει να ενισχύει...


«Αποφάσεις εκ του μακρόθεν χωρίς λογική και προοπτική»
 
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, της «ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ» συνδικαλιστικής παράταξης τρίτης σε δύναμη, άλλο ένα κατάστημα της ΠΕΙΡΑΙΩΣ (από τα ιδιόκτητα της πρώην ΑΤΕ...), το κατάστημα Γούναρη Πάτρας (1129), σε ένα μήνα θα σταματήσει τη λειτουργία του.     
 
Δεν είναι η πρώτη φορά που κλείνει κατάστημα της ΠΕΙΡΑΙΩΣ και σίγουρα δεν θα είναι και η τελευταία. Η επιλογή όμως του συγκεκριμένου καταστήματος και μάλιστα εκτός της λίστας των καταστημάτων που προβλεπόταν να κλείσουν έως τις 31/12/2016, προκαλεί κάποια σοβαρά ερωτηματικά, τα οποία αναφέρονται παρακάτω.
 
Η συνδικαλιστική παράταξη ερωτά λοιπόν:

«1)     Εάν το κατάστημα της ΓΟΥΝΑΡΗ ΠΑΤΡΑΣ είχε προγραμματιστεί για να κλείσει,
ποιος ο λόγος που, πριν 18 μήνες έγινε εκτεταμένη ανακαίνιση (σε ολοκαίνουργιο) κατάστημα με κόστος αρκετές χιλιάδες ευρώ; Ή μήπως γίνονται ανακαινίσεις χωρίς σχέδιο απλά γα να ...κυκλοφορεί το χρήμα;  Αν πάλι δεν είχε προγραμματιστεί το κλείσιμό του τι το συνταρακτικό μεσολάβησε ώστε βιαστικά να παρθεί αυτή η απόφαση;

2)     Το συγκεκριμένο κατάστημα ήδη εξυπηρετούσε τη δική του πελατεία, την πελατεία του καταστήματος της 3 Ναυάρχων που είχε κλείσει το 2013 και την πελατεία του καταστήματος Σκαγιοπουλείου που έκλεισε πρόσφατα.
Η κίνηση, τόσο η ταμειακή, όσο και στην πλατφόρμα παρουσίασε αύξηση, γιατί ακριβώς η ΓΟΥΝΑΡΗ ήταν το πιο κοντινό κατάστημα εξυπηρέτησης για τους πελάτες των άλλων 2 καταστημάτων. Αντί λοιπόν να ενισχυθεί το κατάστημα της ΓΟΥΝΑΡΗ ώστε να καταστεί πιο εύκολη η εξυπηρέτηση, ακολουθεί το κλείσιμο του καταστήματος και η απομάκρυνση του σημείου εξυπηρέτησης των πελατών και η επιβάρυνση κάποιου άλλου καταστήματος με την πελατεία 3 επιπλέον καταστημάτων (αν υποθέσουμε ότι οι πελάτες θα παραμείνουν, αφού ήδη εξέφραζαν τη δυσαρέσκειά τους για το κλείσιμο των 2 καταστημάτων).

3)     Σε αυτή τη περιοχή της Πάτρας λειτουργούν καταστήματα και των 3 άλλων συστημικών τραπεζών σε απόσταση από 20 έως 100 μέτρα.
Με την απομάκρυνση του καταστήματος της Πειραιώς από κει, αφενός μένει το πεδίο ελεύθερο στον ανταγωνισμό, αφετέρου θα προκαλέσει ανασφάλεια στο πελατολόγιο που θα δει να κλείνει χωρίς λόγο και το 3ο κατάστημα που κάλυπτε μία περιοχή πυκνοκατοικημένη, εκτός κέντρου. Το έχουν λάβει υπόψη τους οι αποφασίζοντες;

4)     Σύμφωνα με το σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής (όπως αναφέρεται και σε ρεπορτάζ της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 23/07/2016), αποσυμφορείται το κέντρο της πόλης από το παρκάρισμα με πρόσφατη τη λειτουργία παρκομέτρων, με αστυνόμευση και πρόστιμα για την πλήρη εφαρμογή του μέτρου. Επιπλέον στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου (ως κυρία είσοδος στη πόλη) και πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος. Όταν τα μέτρα αυτά εφαρμοσθούν πλήρως,
θα είναι σχεδόν αδύνατη η πρόσβαση και το παρκάρισμα στο κέντρο, με αποτέλεσμα τη δυσκολία εξυπηρέτησής τους στα καταστήματα του κέντρου. Ηδη λόγω παρκομέτρων οι πελάτες του κέντρου μεταφέρονται προς τη ΓΟΥΝΑΡΗ. Αν το κατάστημα κλείσει, ποια θα είναι η επιλογή τους; Μήπως τους οδηγούμε μόνοι μας στον ανταγωνισμό;

5)     Όταν οι επαγγελματίες του κέντρου μεταφέρονται στις παρυφές του κέντρου και για μείωση του κόστους και λόγω πρόσβασης,
η τράπεζα γιατί κλείνει το κατάστημα που ήδη έχει εκεί;».
 
Αποφάσεις που λαμβάνονται εξ αποστάσεως

Και καταλήγει με τα παρακάτω:
 
«Θεωρούμε ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε εξ αποστάσεως χωρίς να ληφθούν υπόψη και να σταθμιστούν τα ιδιαίτερα δεδομένα της πόλης και οι ανάγκες που εξυπηρετεί το συγκεκριμένο κατάστημα. Αν με αυτόν τον τρόπο λαμβάνονται οι αποφάσεις για τις ανακαινίσεις και το κλείσιμο καταστημάτων και στην υπόλοιπη επικράτεια, δεν είναι μακριά η μέρα που θα ψάχνουμε τους πελάτες με το μεγεθυντικό φακό. Αυτό επιδιώκει η Διοίκηση της Τράπεζας;

Επειδή αυτό δεν το πιστεύουμε (και οι διοικήσεις εκ των αποτελεσμάτων κρίνονται...) καλό είναι να λαμβάνονται υπόψη όλοι οι παράγοντες και τους καλούμε να επανεξετάσουν την απόφαση τους. Εκτός και αν υπάρχουν λόγοι που αγνοούμε...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: