ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Εγκαίνια της νέας πτέρυγας του Καραμανδανείου

Χοροστατούντος του σεβ. Μητροπολίτου Χρυσοστόμου Πατρών τελέστηκαν τα εγκαίνια της νέας πτέρυγας του Καραμανδανείου.




Τα νέα Παιδιατρικά Εξωτερικά Ιατρεία, έδωσαν την ευκαιρία να γίνει γνωστό πως αναμένεται προκήρυξη νέων θέσεων στο ίδρυμα και λειτουργία της νέας Πτέρυγας του Αγ. Ανδρέα!


Τα νέα Παιδιατρικά Εξωτερικά Ιατρεία του Καραμανδανείου Πατρών παρουσίασε, η διοικήτρια α/α Κατερίνα Γατοπούλου,  την Πέμπτη 12 Μαΐου στο κοινό, που αποτελούνταν από εκλεκτές προσωπικότητες του νοσηλευτικού χώρου κ.α. Με την ευκαιρία αυτή τελέστηκαν τα εγκαίνια του νέου νοσηλευτικού  χώρου που προέκυψε, από ιερείς της Ι.Μ. Πατρών, χοροστατούντος του σεβ. Μητροπολίτου Χρυσοστόμου.

Μιλώντας για την νέα πτέρυγα η διοικήτρια ανέφερε πως κατασκευάστηκαν με δημόσιο διαγωνισμό, στη θέση των παλαιών Ορθοπεδικών Ιατρείων και μεμονωμένων αποθηκευτικών χώρων, με πλήρη ενοποίησή τους και περιλαμβάνουν κατασκευή νέων θυρών, ενεργειακών παραθύρων, τοποθέτηση ψευδοροφής μετά μονάδος κεντρικού κλιματισμού, νέων ηλεκτρικών και υδραυλικών εγκαταστάσεων, κατασκευή ιδιαίτερου χώρου αναμονής λοιμωδών κρουσμάτων και δημιουργία επιπλέον εξόδου ασφαλείας.

Το πρωί της ίδιας ημέρας, επ' ευκαιρία του εορτασμού της  παγκόσμιας ημέρας του νοσηλευτή, τελέσθηκε θεία λειτουργία, μεθ' αρτοκλασίας από τον Αριμ. Χριστόφορο Μυτιλήνης, στο παρεκκλήσιο του ιδρύματος.
Σύμφωνα με τα όσα είπε η κα Γατοπούλου, στην κατασκευή της νέας πτέρυγας συνέβαλε οικονομικά τα μέγιστα η  6η ΥΠΕ, της οποίας ο διοικητής κ. Κωστακιώτης ήταν παρών στα εγκαίνια και κατά τον χαιρετισμό του απεκάλυψε πως προσπάθεια της προϊσταμένης Υπηρεσίας είναι η από κοινού αντιμετώπιση της έλλειψης ιατρικού-νοσηλευτικού προσωπικού στα νοσοκομεία της περιοχής και εντός των ημερών θα εκδοθεί σχετική προκήρυξη.

Και με την ευκαιρία της παρουσίασης, μιλώντας ο ιατρός κ. Σιαμπλής, που τυγχάνει και περιφερειακός σύμβουλος, απεκάλυψε πως εντό των ημερών αναμένεται να πραγματοποιηθούν και τα εγκαίνια της νέας ανακατασκευασμένης πτέρυγας του νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας.
Τέλος τον λόγο έλαβαν όλοι οι επίσημοι, οποίοι, εξήραν την συμβολή διοίκησης και προσωπικού για να φθάσουμε στο σημερινό θετικό αποτέλεσμα. 

Αξιοπρόσεχτη είναι  η επισήμανση της κας Γατοπούλου, ότι μαζί με τα συνεργεία δούλεψε και το διοικητικό προσωπικό, αλλά και η ίδια η οποία είχε υπό την επίβλεψή της τον όλο συντονισμό του έργου γι αυτό και εξέφρασε δημοσίως τις ευχαριστίες της προς αυτό.
Τέλος η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με περιήγηση του κοινού στις νέες αίθουσες και παράθεση μπουφέ.


Από τα εγκαίνια της νέων Παιδιατρικών Εξωτερικών Ιατρείων. Χοροστατεί ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος.



Φωτογραφικά στιγμιότυπα από τις ομιλήτριες και τους ομιλητές



















 Διάφορα φωτογραφικά στιγμιότυπα από τα εγκαίνια






Δεν υπάρχουν σχόλια: