Για χάρη της διαπλοκής του κόμματός της με τα συστημικά κανάλια
Μάχη χαρακωμάτων δίνει η Ν.Δ. επικαλούμενη την «ελευθερία του λόγου» στα μονοφωνικά κανάλια που εν χορώ συντηρεί το σύστημα διαπλοκής όλα αυτά τα χρόνια για να διαιωνίζει την εξουσία του.
Η βουλευτής της Ν.Δ. Σ. Βούλτεψη έφτασε στο σημείο να συγκρίνει τον υπουργό Επικρατείας Ν. Παππάς με το "ευρωφοβικό ακροδεξιό κόμμα της Πολωνίας» και απείλησε «αν φέρει νόμο θα τα βρει με την Ε.Ε.» καταγγέλλοντας την κυβέρνηση για κατάργηση της ελευθερίας του τύπου και παρομοιάζοντας την με την "Πολωνία".
«Άκουσε να δεις σε εμένα δεν περνάν αυτά» είπε η βουλευτής της Ν.Δ. Σοφία Βούλτεψη στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Μπάρκα στο ΣΚΑΙ τασσόμενη δημόσια υπέρ της διαπλοκής και πληροφορώντας μας ότι η ίδια "έδινε γραμμή" για τη στάση της Ν.Δ. για τα κανάλια σε 4 αρχηγούς της Ν.Δ. και προτάσσοντας ηρωϊκά τον εαυτό της ως μη διαπλεκόμενη για χάρη της διαιώνισης ενός καθεστώτος ανομίας και ασυδοσίας, παράνομης αδειοδότησης, αδιαφάνειας των καναλιών.
Όμως η κ. Βούλτεψη ο κ. Βαρβιτσιώτης και ο κ. Κεγκέρογλου επιμένουν να ξεχνούν ότι η υποχρέωση για διεξαγωγή διαγωνισμού για τις άδειες των καναλιών απορρέει από τη συμφωνία της Ελλάδας με τους εταίρους.
Η Ν.Δ. προασπίζεται τα κανάλια δίνοντας τις μάχες της ηρωϊκά και χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα για τη διαιώνιση του τηλεοπτικού χάους. Ενδεικτικό το αίτημα της για ονομαστική ψηφοφορία χθες μόνο και μόνο για να καθυστερήσει το διαγωνισμό για τις άδεις και φυσικά η μη συναίνεση της στη σύσταση του ΕΣΡ.
Για άλλη μια φορά στρέφεται ξεκάθαρα ενάντια σε όσα επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον και στο αίτημα της κοινωνίας για τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, να μην δρουν ανεξέλεγκτα τα χρεωκοπημένα κανάλια στη χώρα, και επιτέλους για πρώτη φορά να γίνει διαγωνισμός ώστε να υπάρξουν νόμιμες άδειες και «τα κανάλια να πληρώσουν».
Όλγα Γεροβασίλη: Θα επιμείνει η ΝΔ να υπερασπίζεται την αδιαφάνεια στα ΜΜΕ;
"Η Νέα Δημοκρατία αρνείται τη συναινετική συγκρότηση της ανεξάρτητης αρχής του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου. Και με το νέο του πρόσωπο, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπεραμύνεται του παλιού και του διεφθαρμένου. Η πρώτη πολιτική πράξη του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν να προσπαθήσει με θεσμικά τερτίπια να μπλοκάρει το διαγωνισμό των ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων.
Η Νέα Δημοκρατία θέλει να γίνει διαγωνισμός για τις συχνότητες; Θα επιμείνει να υπερασπίζεται την αδιαφάνεια στα ΜΜΕ; Θα συνταχθεί με εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας που επιθυμούν τη διαφάνεια ή θα συνεχίσει να συστρατεύεται με όσους έχουν συμφέρον να συντηρείται αυτό το αδιαφανές ραδιοτηλεοπτικό τοπίο;".
Μπρέγιαννη Κατερίνα-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου