ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

(Video) Υπέρ καναλαρχών μέχρις εσχάτων η Ν.Δ.

Μάχη μέχρι εσχάτων της Ν.Δ. για χάρη της διαπλοκής των καναλιών (Video)
«Άκουσε να δεις σε εμένα δεν περνάν αυτά» είπε η βουλευτής της Ν.Δ. Σοφία Βούλτεψη στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Μπάρκα στο ΣΚΑΙ τασσόμενη δημόσια υπέρ της διαπλοκής και πληροφορώντας μας ότι η ίδια "έδινε γραμμή" για τη στάση της Ν.Δ. για τα κανάλια σε 4 αρχηγούς της Ν.Δ.

 

Για χάρη της διαπλοκής του κόμματός της με τα συστημικά κανάλια



Μάχη χαρακωμάτων δίνει η Ν.Δ. επικαλούμενη την «ελευθερία του λόγου» στα μονοφωνικά κανάλια που εν χορώ συντηρεί το σύστημα διαπλοκής όλα αυτά τα χρόνια για να διαιωνίζει την εξουσία του.

Η βουλευτής της Ν.Δ. Σ. Βούλτεψη έφτασε στο σημείο να συγκρίνει τον υπουργό Επικρατείας Ν. Παππάς με το "ευρωφοβικό ακροδεξιό κόμμα της Πολωνίας» και απείλησε «αν φέρει νόμο θα τα βρει με την Ε.Ε.» καταγγέλλοντας την κυβέρνηση για κατάργηση της ελευθερίας του τύπου και παρομοιάζοντας την με την "Πολωνία".



Παρόλο που ο Ν. Παππάς καλώντας τη Ν.Δ. χθες να συναινέσει για το ΕΣΡ τους στέρησε και αυτό το προσχηματικό επιχείρημα δηλώνοντας ότι η Βουλή θα αποφασίσει για τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών.

Ο Μ. Βαρβιτσιώτης με τη σειρά του απείλησε την κυβέρνηση με ευρωπαϊκό δικαστήριο "μαλώνοντας" παράλληλα το ΠΑΣΟΚ και τον Β. Κεγκέρογλου που ψήφισε υπέρ της ενίσχυσης των μελών του ΕΣΡ. Ο Β. Κεγκέρογλου αφού απολογήθηκε επικαλέστηκε διαδικαστικό θέμα για την ψήφιση της τροπολογίας και χρησιμοποιώντας το επιχείρημα της Ν.Δ. για την "Πολωνία" πρόσθεσε ότι "καμία συναίνεση για το ΕΣΡ δεν υπάρχει". Αυτά στο Mega.

Να προστεθεί επίσης ότι οι δημοσιογράφοι του καναλιού επιχείρησαν τεχνηέντως, αλλά ανεπιτυχώς να παρουσιάσουν το Ν. Μανιό ότι ζήτησε να μπει η αστυνομία στα κανάλια θυματοποιώντας τους εαυτούς τους και προετοιμαζόμενοι για το δρόμο του αγώνα όπως ισχυρίστηκαν ότι "αν κλείσει το Mega εμείς θα βγούμε βουλευτές"! Δεν μας είπαν μόνο με ποιο κόμμα, αλλά είναι εύκολο να το φανταστούμε.

«Άκουσε να δεις σε εμένα δεν περνάν αυτά» είπε η βουλευτής της Ν.Δ. Σοφία Βούλτεψη στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Μπάρκα στο ΣΚΑΙ τασσόμενη δημόσια υπέρ της διαπλοκής και πληροφορώντας μας ότι η ίδια "έδινε γραμμή" για τη στάση της Ν.Δ. για τα κανάλια σε 4 αρχηγούς της Ν.Δ. και προτάσσοντας ηρωϊκά τον εαυτό της ως μη διαπλεκόμενη για χάρη της διαιώνισης ενός καθεστώτος ανομίας και ασυδοσίας, παράνομης αδειοδότησης, αδιαφάνειας των καναλιών.

Όμως η κ. Βούλτεψη ο κ. Βαρβιτσιώτης και ο κ. Κεγκέρογλου επιμένουν να ξεχνούν ότι η υποχρέωση για διεξαγωγή διαγωνισμού για τις άδειες των καναλιών απορρέει από τη συμφωνία της Ελλάδας με τους εταίρους.

Η Ν.Δ. προασπίζεται τα κανάλια δίνοντας τις μάχες της ηρωϊκά και χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα για τη διαιώνιση του τηλεοπτικού χάους. Ενδεικτικό το αίτημα της για ονομαστική ψηφοφορία χθες μόνο και μόνο για να καθυστερήσει το διαγωνισμό για τις άδεις και φυσικά η μη συναίνεση της στη σύσταση του ΕΣΡ.

Για άλλη μια φορά στρέφεται ξεκάθαρα ενάντια σε όσα επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον και στο αίτημα της κοινωνίας για τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, να μην δρουν ανεξέλεγκτα τα χρεωκοπημένα κανάλια στη χώρα, και επιτέλους για πρώτη φορά να γίνει διαγωνισμός ώστε να υπάρξουν νόμιμες άδειες και «τα κανάλια να πληρώσουν».



Όλγα Γεροβασίλη: Θα επιμείνει η ΝΔ να υπερασπίζεται την αδιαφάνεια στα ΜΜΕ;

"Η Νέα Δημοκρατία αρνείται τη συναινετική συγκρότηση της ανεξάρτητης αρχής του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου. Και με το νέο του πρόσωπο, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπεραμύνεται του παλιού και του διεφθαρμένου. Η πρώτη πολιτική πράξη του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν να προσπαθήσει με θεσμικά τερτίπια να μπλοκάρει το διαγωνισμό των ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων.

Η Νέα Δημοκρατία θέλει να γίνει διαγωνισμός για τις συχνότητες; Θα επιμείνει να υπερασπίζεται την αδιαφάνεια στα ΜΜΕ; Θα συνταχθεί με εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας που επιθυμούν τη διαφάνεια ή θα συνεχίσει να συστρατεύεται με όσους έχουν συμφέρον να συντηρείται αυτό το αδιαφανές ραδιοτηλεοπτικό τοπίο;".

Μπρέγιαννη Κατερίνα-avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: