| O πρόεδρος της ΝΔ κατέγραψε τις πολιτικές του διαφωνίες σε ό,τι αφορά την συγκρότηση του ΕΣΡ, αλλά και τις κυβερνητικές προτάσεις για την μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού. |
Για τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις - Για "εθιμοτυπική συνάντηση" επιμένουν στην αξιωματική αντιπολίτευση
Μία ώρα και είκοσι λεπτά διήρκεσε η συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη.
Σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Α. Τσίπρας σημείωσε:
"Ενημερώσαμε, σήμερα, τον νέο αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Μητσοτάκη για όλα τα ανοιχτά και φλέγοντα θέματα. Είναι ώρα, να πάρει θέση η αξιωματική αντιπολίτευση για τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις, στο Ασφαλιστικό και τη Δημόσια διοίκηση καθώς και για την διαπραγμάτευση της χώρας με τους δανειστές.
Είναι ακόμη ώρα, μια νέα γενιά πολιτικών, να υπερβεί τη μικροπολιτική αντιπαράθεση και να μιλήσει ειλικρινά για τα μεγάλα προβλήματα της χώρας".
Για "εθιμοτυπική συνάντηση" επιμένουν στη ΝΔ
Την ανησυχία του για την πορεία της χώρας εξέφρασε στον πρωθυπουργό,
Αλέξη Τσίπρα, ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με
"γαλάζιες" πηγές, που χαρακτηρίζουν ως "εθιμοτυπική" την συνάντηση στο
Μέγαρο Μαξίμου.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, ο πρόεδρος της ΝΔ κατέγραψε τις πολιτικές του διαφωνίες σε ό,τι αφορά την συγκρότηση του ΕΣΡ, αλλά και τις κυβερνητικές προτάσεις για την μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού.
Αναλυτικά, η ενημέρωση από την Συγγρού για την συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, όπως αποτυπώνεται σε ενημερωτικό σημείωμα από "γαλάζιους" κύκλους, έχει ως εξής:
"Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισκέφτηκε εθιμοτυπικά τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Στη συνάντηση που είχαν εξέφρασε την ανησυχία του για την γενικότερη πορεία της χώρας που δικαιολογημένα προκαλεί αβεβαιότητα και απογοήτευση στους πολίτες.
Ειδικότερα αναφέρθηκε:
• Στην παρατεταμένη ύφεση και τις επιπτώσεις της στην κοινωνία, την ανάπτυξη και την πραγματική οικονομία.
• Στην απώλεια επενδύσεων και την αδυναμία προσέλκυσης νέων.
• Στην κομματική διάβρωση του κράτους και των θεσμών.
Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την ανάγκη μιας «νέας μεταπολίτευσης»
και πρότεινε στον κ. Τσίπρα συνεργασία στην εκ βάθρων θεσμική μεταρρύθμιση της χώρας, μέσω μιας συνολικής αναθεώρησης του Συντάγματος. Μια αναθεώρηση που πρέπει να είναι ουσιαστική και όχι «κουτσή». Η χώρα δεν πρέπει να χάσει άλλη μια ευκαιρία για τον θεσμικό της εκσυγχρονισμό.
Ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε και έλαβε ουσιαστική ενημέρωση για το προσφυγικό, καθώς και για τα κρίσιμα θέματα εξωτερικής πολιτικής που απασχολούν τη χώρα.
Για το κρίσιμο για όλους τους Έλληνες θέμα του ασφαλιστικού ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε τη δημόσια θέση της Νέας Δημοκρατίας τονίζοντας κυρίως ότι ο βαρύς λογαριασμός που καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες στο συνταξιοδοτικό είναι αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2015.
Εθίγη επίσης και το θέμα του ΕΣΡ. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε την ανάγκη τροποποιήσεων στον πρόσφατο νόμο 4339/2015, έτσι ώστε το ΕΣΡ να αποκτήσει την απαραίτητη ανεξαρτησία. Εάν αυτό συμβεί ανοίγονται προοπτικές άρσης της παρούσης εκκρεμότητας. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι το συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο έχει ήδη προκαλέσει αρνητικές εντυπώσεις σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Τέλος ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε ότι από τη δική του πλευρά θα προχωρήσει στην αναβάθμιση του επιπέδου του πολιτικού διαλόγου και την εμπέδωση ενός νέου πολιτικού ήθους. «Να μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθεια. Αυτή είναι βασική προϋπόθεση για να συζητούμε. Εγώ θα το πράξω. Ευελπιστώ ότι θα το πράξετε κι εσείς. Είναι ξεκάθαρο ότι διαφωνούμε σε πολλά. Τουλάχιστον να μιλάμε πολιτικά, χωρίς το λαϊκισμό που έκανε τους πολίτες να αποστρέφονται την πολιτική», είπε ο κ. Μητσοτάκης".
Μελιγγώνης Γιώργος-avgi.gr
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, ο πρόεδρος της ΝΔ κατέγραψε τις πολιτικές του διαφωνίες σε ό,τι αφορά την συγκρότηση του ΕΣΡ, αλλά και τις κυβερνητικές προτάσεις για την μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού.
Αναλυτικά, η ενημέρωση από την Συγγρού για την συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, όπως αποτυπώνεται σε ενημερωτικό σημείωμα από "γαλάζιους" κύκλους, έχει ως εξής:
"Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισκέφτηκε εθιμοτυπικά τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Στη συνάντηση που είχαν εξέφρασε την ανησυχία του για την γενικότερη πορεία της χώρας που δικαιολογημένα προκαλεί αβεβαιότητα και απογοήτευση στους πολίτες.
Ειδικότερα αναφέρθηκε:
• Στην παρατεταμένη ύφεση και τις επιπτώσεις της στην κοινωνία, την ανάπτυξη και την πραγματική οικονομία.
• Στην απώλεια επενδύσεων και την αδυναμία προσέλκυσης νέων.
• Στην κομματική διάβρωση του κράτους και των θεσμών.
Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την ανάγκη μιας «νέας μεταπολίτευσης»
και πρότεινε στον κ. Τσίπρα συνεργασία στην εκ βάθρων θεσμική μεταρρύθμιση της χώρας, μέσω μιας συνολικής αναθεώρησης του Συντάγματος. Μια αναθεώρηση που πρέπει να είναι ουσιαστική και όχι «κουτσή». Η χώρα δεν πρέπει να χάσει άλλη μια ευκαιρία για τον θεσμικό της εκσυγχρονισμό.
Ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε και έλαβε ουσιαστική ενημέρωση για το προσφυγικό, καθώς και για τα κρίσιμα θέματα εξωτερικής πολιτικής που απασχολούν τη χώρα.
Για το κρίσιμο για όλους τους Έλληνες θέμα του ασφαλιστικού ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε τη δημόσια θέση της Νέας Δημοκρατίας τονίζοντας κυρίως ότι ο βαρύς λογαριασμός που καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες στο συνταξιοδοτικό είναι αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2015.
Εθίγη επίσης και το θέμα του ΕΣΡ. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε την ανάγκη τροποποιήσεων στον πρόσφατο νόμο 4339/2015, έτσι ώστε το ΕΣΡ να αποκτήσει την απαραίτητη ανεξαρτησία. Εάν αυτό συμβεί ανοίγονται προοπτικές άρσης της παρούσης εκκρεμότητας. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι το συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο έχει ήδη προκαλέσει αρνητικές εντυπώσεις σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Τέλος ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε ότι από τη δική του πλευρά θα προχωρήσει στην αναβάθμιση του επιπέδου του πολιτικού διαλόγου και την εμπέδωση ενός νέου πολιτικού ήθους. «Να μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθεια. Αυτή είναι βασική προϋπόθεση για να συζητούμε. Εγώ θα το πράξω. Ευελπιστώ ότι θα το πράξετε κι εσείς. Είναι ξεκάθαρο ότι διαφωνούμε σε πολλά. Τουλάχιστον να μιλάμε πολιτικά, χωρίς το λαϊκισμό που έκανε τους πολίτες να αποστρέφονται την πολιτική», είπε ο κ. Μητσοτάκης".
Μελιγγώνης Γιώργος-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου