Προσπαθούν να ματαιώσουν τη διεξαγωγή του διαλόγου για την Παιδεία
"Ολιγομελείς ομάδες που πρόσκεινται στο χώρο της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, χωρίς καμία δημοκρατική νομιμοποίηση, μετέτρεψαν εαυτούς σε ομάδες … κρούσης, «πετυχαίνοντας» να ματαιώσουν και τη σημερινή συζήτηση που είχε διοργανώσει η Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου", δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης."Ο διάλογος απειλεί κατεστημένα συμφέροντα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι αυτόκλητοι «επαναστάτες» που εμποδίζουν βίαια τη διεξαγωγή του, εξυπηρετούν αυτά ακριβώς τα συμφέροντα και ταυτίζονται με τις πιο αντιδραστικές δυνάμεις, τα συστημικά ΜΜΕ και τα «κίτρινα» παιδιά τους τα οποία αναλαμβάνουν τη «βρώμικη δουλειά», επιχειρώντας να ματαιώσουν τη μεγάλη δημοκρατική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Δεν θα τους περάσει! Ο διάλογος για την παιδεία θα διεξαχθεί, ανοίγοντας όλα τα μικρόφωνα σ' αυτούς που νοιάζονται για το δημόσιο σχολείο και τα παιδιά του, θα καταλήξει σε πορίσματα και σύντομα θα αναληφθούν όλες οι πρωτοβουλίες για την αναγέννηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος", καταλήγει ο Ν. Φίλης.
Ο Υπουργός Παιδείας , προσερχόμενος στη Βουλή απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου:
«Με αυθαίρετο και αυταρχικό τρόπο, μικρές ομάδες παρεμπόδισαν, για δεύτερη φορά μέσα σε μια βδομάδα, την πραγματοποίηση εκδήλωσης στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού διαλόγου για την αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Ποιούς εξυπηρετούν;
Θα επιμείνουμε. Είναι δημοκρατική αξίωση. Ο διάλογος θα συνεχιστεί στη Βουλή, στα σχολεία, στις γειτονιές. Θα γίνει με τη συμμετοχή τω εκπαιδευτικών, των νέων, με ενεργό το ενδιαφέρον της κοινωνίας. Τα πολιτικά κόμματα δεν πρέπει να εμπλέξουν την εκπαίδευση στην πολιτική αντιπαράθεση.
Η συνεννόηση για την Παιδεία είναι αναγκαία».
Στη ματαίωση, για δεύτερη φορά, της έναρξης του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία προχώρησαν οι διοργανωτές της σημερινής εκδήλωσης στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, καθώς στην είσοδο του κτιρίου συγκεντρώθηκαν ομάδες εκπαιδευτικών, αναπληρωτών και φοιτητών, για να διαμαρτυρηθούν για τον "προσχηματικό", όπως ανέφεραν, χαρακτήρα του εθνικού διαλόγου.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του συντονιστικού αναπληρωτών-αδιόριστων εκπαιδευτικών, στόχος τους ήταν "να σπάσει το κλίμα αποδοχής και νομιμοποίησης που επιδιώκει να καλλιεργήσει το υπουργείο Παιδείας" και παράλληλα επισημαίνεται η άρνηση τους να συμμετέχουν στον διάλογο "την ίδια ώρα που η αγωνία χιλιάδων ανέργων συναδέλφων μας αντιμετωπίζεται ως πρόσφορο έδαφος για κάλπικες υποσχέσεις μόνιμων διορισμών, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώνεται αναστολή των προσλήψεων στο δημόσιο για όλο το 2016".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου