Δεν θα έπρεπε να περιφρουρήσουν την συγκέντρωση στο Σύνταγμα που κατέληξε εις βάρος της Δημοκρατίας και των εκπροσώπων του Κοινοβουλίου, απαγορεύοντας πρωτοκαθεδρία των Ναζί;
Επειδή έθεσε το ερώτημα φίλος εάν το Istologio G. Mosxou καταδικάζει εξ ίσου τις επιθέσεις που έγιναν χθες το απόγευμα κατά του βιβλιοπωλείου "Ιανός", όπου η Μαργ. Παανδρέου παρουσίασε το βιβλίο της, ενώ ταυτόχρονα στο Σύνταγμα οι Ναζί με την υποστήριξη της ακροδεξιάς, του ΕΠΑΜ και λοιπών άλλων, ξυλοκόπησαν τον βουλευτή της ΝΔ Γ. Κουμουτσάκο, αλλά και προπηλάκισαν τον βουλευτή υιό Βαρβιτσιώτη, που μόλις γλύτωσε λόγω του ότι είναι... γοργοπόδαρος και λόγω του ότι σήμερα έχουμε φθάσει στο σημείο να θεωρούμε ως χρήζοντα επεξήγησης ζητήματα αυτονόητα, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι:
Αλλο νόημα έχει η επέμβαση των ψευτοαναρχικών νεαρών στο βιβλίο της κας Παπανδρέου, με στόχο τον γνωστό με το απύλωτο στόμα, πρώην υπουργό Θ. Πάγκαλο, που ήταν ένας εκ των παρουσιαστών και άλλο η τραμπούκικη ενέργεια των ναζί της ΧΑ, με την προτροπή του ΕΠΑΜ, και όσων εθνικιστών κραύγαζαν περί εθνικού δικαίου, αλλά και τα μισόλογα της κας Φώφης Γεννηματά, η οποία ακολούθησε και αυτή τη θεωρία των δύο άκρων, που καλλιεργεί η ΝΔ από καιρό, ψάχνοντας να βρεί γραμμή πλεύσης, μετά την τριπλή ήττα, που υπέστη από τον ΣΥΡΙΖΑ, μέσα σε επτά μήνες.
Και καλά να πιστέψουμε ότι φταίει ο Φίλης που απάντησε στην ερώτηση Χατζηνικολάου στον Ενικό, εάν επιμένει στην άποψή του ότι δεν πρόκειται περί Γενοκτονίας, αλλά περί Εθνοκάθαρσης, ζητήματα που πάντως έχουν διαφορά μεταξύ τους αλλά όχι και μέχρι να τα αναγάγουμε σε μέγιστο Ανατολικό ζήτημα. Και που υποστήριξε αυτά που υποστηρίζει!
Έχει περάσει ένας αιώνας από την σφαγή των Ποντίων. Ας αφήσουμε τους Ιστορικούς και τους Επιστήμονες να εκφράσουν άποψη. Κι ας ανοίξουμς τα μάτια μας και ας κλείσουμε τα αυτιά μας στους κρωγμούς των Ελληναράδων.
Ψήφους δεν πρόκειται να ωφεληθεί κανείς από αυτές τις θέσεις, που ανάγονται πια στη σφαίρα της Ιστορίας. Η ΧΑ και οι ναζί της είναι οι ωφελημένοι, από τη θεωρία των δύο άκρων.
Και τίθεται το ερώτημα:
Δεν είναι ντροπή, που οι επικεφαλής των Ποντίων επέτρεψαν στους ναζί να τεθούν στην κεφαλή της εκδήλωσής τους; Δεν είναι αίσχος που λίγα μέτρα πιο πέρα στην ίδια κεφαλή ήταν ο Άδωνις; Δεν είναι επαίσχυντο που συμμάχησε μαζί τους ο τσεκουράκιας πρ. γραμματέας της Νεολαίας ΕΠΕΝ του φασίστα δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου, πρώην αξιωματικού του Α2 του Ευζωνικού Συντάγματος του Νίκου Κουρκουλάκου, συνεργάτη των ναζί στην Κατοχή, στην Πάτρα;
Δεν έχουν την ευθύνη οι διοργανωτές της συγκέντρωσης του Συντάγματος, ώστε να περιφρουρήσουν το χώρο τους, από τα έκτροπα που κατέληξαν και εις βάρος της Δημοκρατίας μας; Γιατί βγήκε ο επικεφαλής τους από τη Βουλή, που ηγήθηκε αντιπροσωπείας για να καταθέσει το ψήφισμα διαμαρτυρίας τους, και καμώθηκε πως δεν γνώριζε; Γιατί είπε ότι άκουσε δήθεν για κάποια άτομα που χτύπησαν βουλευτή(!). Δηλαδή όταν τέθηκαν επικεφαλής οι Χρυσαβγίτες ναζί, τι περίμενε;
Αφού πρώτον ξυλοφόρτωσαν τον Γ. Κουμουτσάκο οι ναζί, δεύτερον τον προστάτευσαν τα ΜΑΤ, που δεν φρόντισαν να συλλάβουν ούτε έναν από τους τραμπούκους ναζί. Ενώ εάν επρόκειτο για οποιαδήποτε άλλη διαμαρτυρία, εκεί θα βλέπαμε πόσες και πόσες συλλήψεις θα γίνονταν. Ποιος μπορεί να αμφιβάλλει ότι το Σώμα της Αστυνομίας και ειδικά αυτό των ΜΑΤ, ότι θέλει κάθαρση, αν και για το δεύτερο περισσότερο θα τέριαζε η διάλυσή του. Άλλωστε θέση και του ΣΥΡΙΖΑ ήταν σαν βρισκόταν στην αντιπολίτευση, να διαλυθούν τα ΜΑΤ!
Αν αυτά ρωτάτε ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΙSTOLOGIO, απαντώ:
Θεωρώ πως οι αναγνώστες του είναι νοήμονες. Αυτά και νομίζω ότι θα έλυσα τις απορίες, όσων τις έχουν. Και δυστυχώς επαναλαμβάνω, είμαστε στην εποχή της αποδείξεως των αποδεδειγμένων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου