ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Μπράβο! Τους έσωσε από πνιγμό και τους πήρε σπίτι του...


"Προσπάθησα να τραβήξω την κοπέλα στην βάρκα. Δεν τα κατάφερε την πρώτη φορά. Την καθησύχασα και σιγά-σιγά με εμπιστεύτηκε και την τράβηξα στην βάρκα. Ύστερα ανέβηκε κι ο άνδρας της" λέει ο Γ. Καπνιάς, ο οποίος είναι αντιπρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου.



Ένα ζευγάρι Σύρων προσφύγων απολαμβάνει από χθες τη θαλπωρή μιας οικογένειας στη Σάμο, αναμένοντας το πλοίο της γραμμής για να συνεχίσει το ταξίδι του με τελικό προορισμό τη Φινλανδία.

Ήταν 11 το πρωί χθες όταν ο Γ. Καπνιάς πήρε τη βάρκα του για ψάρεμα. "Είχα ξανοιχτεί γύρω στα τρία μίλια από την ακτή και είδα σε κοντινή απόσταση έναν άνδρα όρθιο. Η εικόνα μού κίνησε την περιέργεια. Ήταν και το πρόσφατο ναυάγιο στην περιοχή και από το μυαλό μου πέρασε ότι ίσως κάποιος χρειαζόταν βοήθεια", διηγείται στην "Α" ο Γ. Καπνιάς, ο οποίος είναι αντιπρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου.

"Ήταν ένας άνδρας, Τούρκος, πάνω σε ένα τζετ- σκι. Μου έδειξε ότι υπήρχαν κι άλλοι άνθρωποι. Ειδοποίησα αμέσως το Λιμενικό", προσθέτει.

"Πλησίασα με τη βάρκα και είδα ένα ζευγάρι να είναι αγκαλιασμένοι μέσα στο νερό. Ευτυχώς φορούσαν σωσίβιο. Άλλη μισή ώρα να έμεναν στη θάλασσα, θα πέθαιναν. Οι άνθρωποι ήταν σε πανικό", τονίζει ο Γ. Καπνιάς και συνεχίζει:

"Προσπάθησα να τραβήξω την κοπέλα στην βάρκα. Δεν τα κατάφερε την πρώτη φορά. Την καθησύχασα και σιγά-σιγά με εμπιστεύτηκε και την τράβηξα στην βάρκα. Ύστερα ανέβηκε κι ο άνδρας της. Έφτασε και το Λιμενικό. Πήραν και τον άλλον. Ο δουλέμπορος ήταν μάλλον που πιθανότατα τους έριξε στην θάλασσα".

"Πήρα το ζευγάρι με τη βάρκα και τους πήγα στο νοσοκομείο στο Βαθύ να κάνουν εξετάσεις. Με την γυναίκα μου τους δώσαμε ρούχα και είπαμε να τους φιλοξενήσουμε. Να τους φροντίσουμε μέχρι να έρθει το πλοίο. Αύριο θα πάμε να βγάλουν τα χαρτιά τους. Είναι νιόπαντροι και θέλουν να πάνε στη Φινλανδία. Η κοπέλα είναι 29 χρονών και ο άνδρας της 30 χρονών", λέει ο Γ. Καπνιάς, που στην περιοχή που μένει στη Σάμο βλέπει καθημερινά φουσκωτά να βγαίνουν με ανθρώπους από την Τουρκία. "Δεν είναι τωρινό το φαινόμενο. Κάθε μέρα βγαίνει κόσμος από τη θάλασσα", λέει.

Αυτή είναι μια από τις καθημερινές ιστορίες που γράφονται στα νησιά που δέχονται πρόσφυγες. Στη Σάμο, χθες, οι πρόσφυγες άγγιξαν τους 3.500, με τον δήμαρχο Μιχ. Αγγελόπουλο να απευθύνει έκκληση στην Πολιτεία για άμεση βοήθεια. Εν τω μεταξύ, η άρνηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) να εξαιρέσει τα πλοία που μεταφέρουν πρόσφυγες από τα νησιά πρώτης υποδοχής στον Πειραιά δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Έκκληση για κανονική εκτέλεση αυτών των δρομολογίων απευθύνουν τόσο ο δήμαρχος Σάμου όσο και ο αντιπεριφερειάρχης Σάμου Ν. Κατρακάζος.

Μέχρι την Παρασκευή, που λήγει η απεργία της ΠΝΟ, ο στρατός αναλαμβάνει τη σίτιση 1.000 προσφύγων και μεταναστών στην Σάμο ύστερα από εντολή του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού. Τη συμβολή του στρατού χαιρετίζει ο δήμαρχος Σάμου, υπογραμμίζοντας, όμως, ότι πρέπει άμεσα να εκταμιευτεί χρηματοδότηση για τις ανάγκες πρώτης υποδοχής και να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού. Αυτό το αίτημα αναμένεται να καταθέσει μαζί με τους δημάρχους Λέσβου, Χίου, Κω και άλλων νησιών που δέχονται το προσφυγικό ρεύμα από την Τουρκία στη συνάντηση της Παρασκευής στο Μαξίμου με τον πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα.

Βισκαδουράκη Ηλέκτρα-avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: