ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Κ. Λαπαβίτσας και τα καθήκοντα από τον ιστρούκτορα



Για παραπέρα παραμονή του στην Πάτρα, φυσικά δεν δεσμεύτηκε ο Κ. Λαπαβίτσας, καθότι ο λαός της Ημαθίας είναι πάντα στην καρδιά του. Λογική η απαίτησή του, να βρίσκεται στον τόπο που γεννήθηκε. Οι Αχαιοί δεν έχουν λογική απαίτηση;



«Θα πρέπει να μάθεις Καλάβρυτα, Αχαγιά, Αίγιο, Χαλανδρίτσα, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Καστρίτσι, Ψαθόπυργο, Μπρακουμάδι, Αλισσό, Ίσωμα. Στα παραπάνω χωριά είναι όλοι δραχμολάγνοι»!


Με Ανοιχτή επιστολή του ο Κ. Λαπαβίτσα, προς τους Ημαθιώτες, που δημοσιεύεται από την Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015, στο πόρταλ  http://www.pliroforiodotis.gr, ο υποψήφιος βουλευτής Αχαΐας και επικεφαλής του ψηφοδελτίου του κόμματος Λαφαζάνη, εκφράζει τα αισθήματά του, προς τους συμπατριώτες του και δεσμεύεται ότι:  

«Από όποια θέση κληθώ να υπηρετήσω την χώρα μου, θα  βρίσκομαι πάντα στο πλευρό της Ημαθίας, που παραμένει η ιδιαίτερη πατρίδα μου και ο λαός της θα είναι πάντα στην καρδιά μου».

Αυτά προς γνώση όσων Αχαιών, τον στηρίξουν για να εκλεγεί βουλευτής τους.

Στο μεταξύ να υπενθυμίσω ότι προχθές ανήμερα των εγκαινίων των γραφείων της ΛΑΕ, ο Κ. Λαπαβίτσας είπε προς τους δημοσιογράφους της Πάτρας ότι θα βρίσκεται και την επόμενη εβδομάδα στην πόλη για πληροφορηθεί τα της Αχαΐας. 

Για πιο πέρα φυσικά δεν δεσμεύτηκε καθότι ο λαός της Ημαθίας είναι πάντα στην καρδιά του. Λογική η απαίτηση, να βρίσκεται στον τόπο που γεννήθηκε.

Γι αυτό διαβάστε την ανοικτή επιστολή που έστειλε στους συμπατριώτες του, ο Κ. Λαπαβίτσας:

Η επιστολή Λαπαβίτσα

«Πριν από 7 μήνες ο λαός της Ημαθίας, με θέρμη μου έδωσε την ευκαιρία να τον αντιπροσωπεύσω στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Πιστεύω ότι στάθηκα αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου έδειξε, καθώς προσπάθησα, με όλες  μου τις δυνάμεις, να σταθώ πλάι στα προβλήματα του τόπου, έτσι ώστε, άλλα να αναδειχθούν και για άλλα να δρομολογηθεί η λύση τους.

Στις επερχόμενες εκλογές και με ιδιαίτερη αίσθηση ευθύνης, αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση να τεθώ επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Ενότητας, στην εκλογική περιφέρεια Αχαΐας.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά από εκτενείς συζητήσεις στα συλλογικά όργανα της Λαϊκής Ενότητας.

Η κοινή εκτίμηση ήταν ότι τη στιγμή αυτή γίνεται ένας πανελλαδικός αγώνας κατά του νέου μνημονίου και ο δικός μου ρόλος θα ήταν χρησιμότερος στην Αχαΐα.

Δεσμεύομαι ότι από όποια θέση κληθώ να υπηρετήσω την χώρα μου, θα  βρίσκομαι πάντα στο πλευρό της Ημαθίας, που παραμένει η ιδιαίτερη πατρίδα μου και ο λαός της θα είναι πάντα στην καρδιά μου».

Αντιδράσεις στην κοπτάτσια για Λαπαβίτσα!

Η δημοσιοποίηση της επιστολής Λαπαβίτσα είχε και αντίδραση. Κάποιοι μιλούν για παλαιοκομμουνιστική  τακτική, όπου  σύμφωνα με αυτήν  το κόμμα αποφάσιζε που θα κατευθύνει τα στελέχη του, ανά την Ελλάδα, θεωρώντας δεδομένους τους ψηφοφόρους.
Στο διαδίκτυο μάλιστα αναγράφηκε και το παρακάτω, από ιστρούκτορα, συμπατριώτη του Λαπαβίτσα:

«Αγαπητέ Λαπαβίτσια, πήγες με κοπτάτσια στην Αχαΐα. (Κοπτάτσια, εάν δεν ξέρεις, μάθε τι σημαίνει). Έφυγες από Ημαθία και σε έστειλαν στο Λονδίνο… Θα πρέπει να μάθεις Καλάβρυτα, Αχαγιά, Αίγιο, Χαλανδρίτσα, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Καστρίτσι, Ψαθόπυργο, Μπρακουμάδι, Αλισσό, Ίσωμα. (Έχω 10 ρίζες ελιέςΧ 50 kg = 500 kgΧ800 δραχμές+=400.00 δραχμές. Δηλαδή 1250,00 euro). Στα παραπάνω χωριά είναι όλοι δραχμολάγνοι. Έχω και μία κουμπάρα ψηφοφόρο σου. Θα σου τηλεφωνήσει. Την ξέρει ο Μήτσος ο Σπαρτινός».    

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πατρινος ινστρουχτορας,ειμαικαιζω στην ΗΜΑΘΙΑ Μας λειπει απ τα χωρια ,αφησε τα ροδακινα και ηρθε για ελιες,