| Μία απόψη από τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του ΣΥΡΙΖΑ, στην οδό Ερμού 18, στην Πάτρα. |
Συγκεκριμένο στέλεχος έδινε ως προσδιοριστικό τον αριθμό 4 μπροστά από το διψήφιο ποσοστό καταγραφής του ΣΥΡΙΖΑ στις 20 Σεπτέμβρη στην Αχαΐα! - Με επιτυχία χθες τα εγκαίνια - Στη Χαλανδρίτσα κι άλλο εκλογικό κέντρο!
Εγκαινιάστηκε με επιτυχία και υπό το θετικό κλίμα ανόδου της συσπείρωσης, χθες βράδυ το εκλογικό κέντρο του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας, στην Πάτρα, επί της οδού Ερμού 18, εκεί που είχε το εκλογικό του κέντρο το κόμμα και στις εκλογές της 25 Ιανουαρίου φέτος. Στην τελετή των εγκαινίων του εκλογικού κέντρου του κόμματος, έγινε η παρουσίαση του ψηφοδελτίου από τον σύντροφο μέλος της ΝΕ Αχαΐας Μιχάλη Σιδηρόπουλο, όπως επίσης μετά την ολιγόλεπτη ομιλία του παρουσιαστή εκλήθηκαν, ένας - ένας επωνύμως, από τον ίδιο οι υποψήφιοι του κόμματος, εκτός δύο, που είχαν ανειλημμένες υποχρεώσεις σε περιοδείες εκτός Πατρών και βρέθηκαν στη γραμμή δίπλα του.
Οι παρεβρισκόμενοι χαιρέτησαν θερμά αυτούς που στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο, καθώς ανάμεσά τους βρίσκονται προσωπικότητες των κοινωνιικών κινημάτων, της εργασίας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Επιστήμης. Καταξιωμένοι στην κοινωνία της Αχαΐας.
Από την πλευρά του ο ομιλητής, μετέφερε το θετικό κλίμα και την στήριξη των κατοίκων, ιδίως της υπαίθρου, που εισπράττουν από τις περιοδείες τους, ενώ απόρροια αυτού του κλίματος ήταν απουσία των δύο υποψηφίων. Μάλιστα όπως ανακοινώθηκε αυτό το κλίμα εκφράζεται και στην γειτονική κωμόπολη της Πάτρας, την Χαλανδρίτσα, όπου χθες στήθηκε το επόμενο εκλογικό κέντρο του ΣΥΡΙΖΑ, ως ανάγκη παρουσίας του, όπως ζητούν κάτοικοι, αλλά και η εμφάνιση υποψηφίων στην περιοχή της κωμόπολης Κ. Αχαΐας, με πρωτεργάτη το πρώην δήμαρχο και υποψήφιο Ανδρέα Παναγιωτόπουλο.
Και έκλεισε την ομιλία του με τα χαρακτηριστικά λόγια, με τα οποία προέτρεψε τους παρευρισκόμενους: Τώρα είναι η ώρα να διώξουμε το παλιό και να φέρουμε το καινούργιο. Αν όχι εμείς τώρα, ποιοί, ρώτησε.
Εμείς μπορούμε, γιατί εμείς εκφράζουμε το καθαρό, το έντιμο και το νόμιμο, σχολίαζαν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ!
Αισιοδοξία επκρατεί για ευνοϊκό αποτέλεσμα
Χαρακτηριστικό της αισιοδοξίας που εκδηλώνεται στις τάξεις του κόμματος στην Αχαΐα είναι ότι στελέχη του μιλώντας για το εκλογικό αποτέλεσμα, το προσδιορίζουν γύρω από τις τέσσερις δεκάδες. Συγκεκριμένο στέλεχος έδινε ως προσδιοριστικό τον αριθμό 4 μπροστά από το διψήφιο ποσοστό καταγραφής στις 20 Σεπτέμβρη στην Αχαΐα!
Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν, παλιοί φίλοι από την εποχή της Νεολαίας Λαμπράκη, αντιδικτατορικοί αγωνιστές, πολίτες που πάλεψαν κατά της σκληρής πολιτικής της Δεξιάς, η οποία οδήγησε στο φόνο του αγωνιστή καθηγητή Νίκου Τεμπονέρα, στελέχη του ΕΑΜ, άλλοι ΕΑΜίτες του αντιφασιστικού αγώνα στην γερμανοϊταλική Κατοχή, η πρώην υπουργός Σία Αναγνωστοπούλου, γνωστές προσωπικότητες της επιστήμης, από την Πάτρα και την Αχαΐα.
Στο τέλος ο ομιλητής κάλεσε τους παρευρισκομένους να... τιμήσουν μεζέδες που είχαν φτιάσει συντρόφισσες στο σπίτι τους και είχαν μεταφέρει στο κέντρο. Και όντως, έτυχαν ιδιαιτέρας τιμής!
ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Istologio G. Mosxou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου