"Η όποια εξοικονόμηση πόρων δεν θα πηγαίνει στο χρέος, θα βρούμε και τα ισοδύναμα. Να είμαστε όμως ειλικρινής. Το ασφαλιστικό είναι βραδυφλεγής βόμβα, μετά το PSI της κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου. Εμείς έχουμε σχέδιο για μία μεταρρύθμιση που θα προστατεύσει τους ασθενέστερους".
ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015
(Βίντεο) Δώσαμε μάχη να διατηρηθούν οι συντάξεις
"Η όποια εξοικονόμηση πόρων δεν θα πηγαίνει στο χρέος, θα βρούμε και τα ισοδύναμα. Να είμαστε όμως ειλικρινής. Το ασφαλιστικό είναι βραδυφλεγής βόμβα, μετά το PSI της κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου. Εμείς έχουμε σχέδιο για μία μεταρρύθμιση που θα προστατεύσει τους ασθενέστερους".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου