ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Φιλοξενία κι άλλων προσφύγων στον Ελαιώνα σ' ένα μήνα

Φιλοξενία πάνω από 5.000 προσφύγων στον Ελαιώνα σ ένα μήνα

Ρατσιστικά φέρεται η ΝΔ για να πάρει λίγους ψήφους 

 Σήμερα, συμπληρώνει ένα μήνα λειτουργίας η ανοιχτή δομή προσωρινής φιλοξενίας προσφύγων στον Ελαιώνα. Με απόλυτο σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και στους διεθνείς κανονισμούς λειτουργεί ως πρότυπο για τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δεδομένα. 


Σύμφωνα με στοιχεία του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α., στο διάστημα αυτό, έχουν ήδη φιλοξενηθεί πάνω από 5.000 πρόσφυγες, στην πλειοψηφία τους οικογένειες με παιδιά. 

«Το παράδειγμα του Ελαιώνα, αποτέλεσμα αρίστης συνεργασίας κρατικών φορέων και υπηρεσιών, τοπικής αυτοδιοίκησης και συλλογικοτήτων, δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με τόση επιτυχία δίχως τους εκατοντάδες που καθημερινά εκφράζουν την αλληλεγγύη τους με κάθε τρόπο. 

Αφήνοντας πίσω κάθε είδους φοβικές πολιτικές και αντανακλαστικά σε μια στιγμή που η Ευρώπη αμήχανη παρακολουθεί, η Ελληνική κοινωνία αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως ο σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια υπερβαίνει εμπόδια και διακρίσεις».

Τα παραπάνω επισημαίνονται στην ανακοίνωση του Υπ. Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης. 

«Όλοι εμείς οι "άνθρωποι του Ελαιώνα" ευχαριστούμε πολύ όλες και όλους εσάς, ανώνυμους και επώνυμους που στέκεστε συμμέτοχοι στην προσπάθειά μας αυτή. Ελπίζουμε ο Ελαιώνας να είναι μόνο η αρχή» προστίθεται.

Ρατσιστικά φέρεται η ΝΔ για να πάρει λίγους ψήφους

Τα ρατσιστικά, ακροδεξιά και αντιμεταναστευτικά σύνδρομα κυνηγούν την  ηγεσία της ΝΔ, ιδιαίτερα όσο πλησιάζουν οι ώρες της ερχομένης Κυριακής να βρεθεί προ εκπλήξεως!

Ευθύνες στους «συνεταίρους -όπως τους χαρακτηρίζει- της συγκυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. - ΑΝ.ΕΛ.» ρίχνονται από τη Ν.Δ., για τη συγκέντρωση παράνομων μεταναστών και προσφύγων, σε κεντρικές πλατείες της Αθήνας και κυριότερα την πλατείας Βικτωρίας. Ρατσιστικά φερόμενη η ΝΔ επιζητεί να πάρει λίγους ψήφους

Ειδικότερα, από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για τη συγκέντρωση παράνομων μεταναστών σε συνοικίες της Αθήνας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: 

"Οι συνέταιροι της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, έστω και τώρα, που παραιτήθηκαν και έφυγαν, οφείλουν να καταλάβουν τις τεράστιες ευθύνες τους για τις σοβαρές πτυχές του μεταναστευτικού προβλήματος. Αιχμάλωτοι στις ιδεοληψίες τους, ανεπαρκείς και ανεύθυνοι 

- δεν μπόρεσαν ούτε καν να αξιοποιήσουν τους πόρους που διαθέτει στη χώρα μας η Ε.Ε. για την οργάνωση αναγκαίων υποδομών.
- Έστειλαν προς τα έξω την εικόνα μιας χώρας ξέφραγο αμπέλι, με αφύλακτα σύνορα, που εκμεταλλεύονται αδίστακτοι δουλέμποροι. Και,
- Έπνιξαν ξανά το κέντρο της Αθήνας (πλατεία Βικτωρίας) με παράνομους μετανάστες, που επιβιώνουν σε άθλιες συνθήκες, προκαλώντας σοβαρά ζητήματα δημόσιας υγιεινής και ασφάλειας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: